Gå til innhold

TIGI BedHead


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Balsam holder i massevis etter proteinkur. Og alle burde bruke proteinkurer en gang i blandt, siden håret består av både fuktighet og proteiner. Det er viktig å tilføre begge deler. Spesielt bør man bruke proteinkur hvis man har bleket hår, da dette skaper en ubalanse mellom proteinene og fuktigheten i håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Chocolate Head jeg - og det står faktisk på flaska at man skal bruke balsam først - deretter kuren. Uansett - prøvde den i helga og håret mitt har fått nytt liv! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere har vel ikke noe å anbefale fra tigi-serien for oss med tykt, tørt, slitt, OG farget/stripet hår (hestehår med andre ord) :roll:

har aldri testet ut tigi før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Dere har vel ikke noe å anbefale fra tigi-serien for oss med tykt, tørt, slitt, OG farget/stripet hår (hestehår med andre ord) :roll:  

har aldri testet ut tigi før :)

Det der høres ut som et tilfelle for Tigi Catwalk Oatmeal&Honey-serien. De har shampo og balsam for den hårtypen du beskriver. Kur burde du muligens se etter andre steder, for eksempel hos Redken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det der høres ut som et tilfelle for Tigi Catwalk Oatmeal&Honey-serien. De har shampo og balsam for den hårtypen du beskriver. Kur burde du muligens se etter andre steder, for eksempel hos Redken....

Okay!

har kur allerede fra redken og den er super for mitt hår;)

Thanks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra TIGI kan du prøve Control Freak shampo og balsam, som er veldig rik på fuktighet og vil dermed tynge håret ditt. Den er veldig pleiende, og er også fargebeskyttende. I tillegg lukter den deilig Piña Colada :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
]Fra TIGI kan du prøve Control Freak shampo og balsam, som er veldig rik på fuktighet og vil dermed tynge håret ditt. Den er veldig pleiende, og er også fargebeskyttende. I tillegg lukter den deilig Piña Colada  :wink:

hehe...det er så mye å velge imellom :o

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...