Gjest Triste tanker Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nå tror jeg det skjer. Nå er det superceller på vei mot egget. Økten i sted føltes som en vinner. Så nå drikker jeg vin og spiser usunne greier, forhåpentligvis siste gang på 9 måneder. Wish me good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 :blomst_opp: Lykke til, krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glade tanker Skrevet 9. november 2004 #6 Del Skrevet 9. november 2004 Skyggestrek :o I knew it! Jeg lurer på hvor mye en skyggestrek fra New Generation er til å stole på. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 10. november 2004 #7 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vet ikke, men jeg må bare gratulere...Dette er jo helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 11. november 2004 #8 Del Skrevet 11. november 2004 GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå