Chizue Skrevet 7. mai 2016 #101 Skrevet 7. mai 2016 Har alt for mange.... Buzzfeed, "X" got talent-Fra alle land, elsker det Jeg ser alt for mye på Kdrama og anime...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #102 Skrevet 7. mai 2016 Elsker eurovision! Og da er det kanskje ikke en overraskelse at 80- og 90-talls pop også er mine guilty pleasures annet enn det: typisk hjernedøde "jenteserier" (paradise, the kardashians, say yes to the dress), mamma mia, gullrekka på nrk og skattejakt på loppemarkeder og fretex. Anonymkode: 85cd1...945
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #103 Skrevet 7. mai 2016 Disneyfilmer for barn typ Tingeling og Barbie Anonymkode: eeb98...18b 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #104 Skrevet 7. mai 2016 Jeg hører mye på lydbøker siden det er så praktisk da jeg går til og fra universitetet hver dag, men jeg må jo høre videre når jeg er hjemme også, men da må jeg gjøre noe samtidig. Så jeg har lastet ned en pusslespill app hvor jeg elsker å pussle bilder av disney prinsesser (finner bilder på nett og appen gjør dem om til pusslespill). Det er skikkelig quilty pleasure, men det er så fargerike bilder og lett å pussle i forhold til mer naturbilder og slikt med mye like farger, hehe Anonymkode: d9b84...a57 2
Anglofil Skrevet 7. mai 2016 #105 Skrevet 7. mai 2016 (endret) * Charterferier * Terteskjell med fiskepudding, reker og erter i hvit saus * Diverse programmer på TLC, spesielt programmer om tiny homes, tiny living osv. * Fanfics. Av ulike slag. Elsker dem. Gjerne M-rated. Kremt. * Shipping. Oh yes. Jeg har mine favorittpar i ulike serier og ser gjerne mine favorittscener om igjen og om igjen. * 80-tallssvisker. * Ketchup. Bruker heller det enn saus. * Se&Hør og Her&Nå * Fyrstekake kjøpt i butikk * Babygrøt. * Jeg bruker sjeldent annet enn koseklær når jeg er innenfor husets fire vegger. * Kostymedrama. Oh yes. Alt man kan finne av slike ting. * Kvinneguiden * Jeg abonnerer på Det beste. * Kjærlighetsromaner * Alskens dokumentarer om flykræsj og seriemordere. * Musikaler * Musikk a la Britney Spears, Hanson og Spice Girls. Musikk jeg hører på for meg selv i nattens mulm og mørke. * Chap hop. Jeg er hekta! Mvh Yvonne Endret 7. mai 2016 av Yvonne 5
FayFerner Skrevet 8. mai 2016 #106 Skrevet 8. mai 2016 19 timer siden, Yvonne skrev: * Charterferier * Terteskjell med fiskepudding, reker og erter i hvit saus * Diverse programmer på TLC, spesielt programmer om tiny homes, tiny living osv. * Fanfics. Av ulike slag. Elsker dem. Gjerne M-rated. Kremt. * Shipping. Oh yes. Jeg har mine favorittpar i ulike serier og ser gjerne mine favorittscener om igjen og om igjen. * 80-tallssvisker. * Ketchup. Bruker heller det enn saus. * Se&Hør og Her&Nå * Fyrstekake kjøpt i butikk * Babygrøt. * Jeg bruker sjeldent annet enn koseklær når jeg er innenfor husets fire vegger. * Kostymedrama. Oh yes. Alt man kan finne av slike ting. * Kvinneguiden * Jeg abonnerer på Det beste. * Kjærlighetsromaner * Alskens dokumentarer om flykræsj og seriemordere. * Musikaler * Musikk a la Britney Spears, Hanson og Spice Girls. Musikk jeg hører på for meg selv i nattens mulm og mørke. * Chap hop. Jeg er hekta! Mvh Yvonne ....ho ho ho, fantastisk!! Kunne kjenne meg igjen i 80 % av den listen din!! 1
Perelandra Skrevet 8. mai 2016 #108 Skrevet 8. mai 2016 Å fise. Du verden så deilig og befriende det er å slippe en fjert! 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #110 Skrevet 10. mai 2016 Pulverkaffe! Gjør ikke noe om den har stått hele dagen og blitt kald, heller, den går ned på høykant! I min omgangskrets er dette verre enn å banne i kjærka, så hysj hysj Anonymkode: 0e27b...93a 1
Gjest Fjotteri Skrevet 10. mai 2016 #111 Skrevet 10. mai 2016 - Rocket Queen av Guns N`Roses - Symphony of Destruction av Megadeath +en masse annen nokså harry rock fra 80-90tall som strengt tatt er ganske rævva. Jeg elsker i hemmelighet italiensk gryte fra Toro med kjøttdeig og ris, men spiser det aldri fordi jeg ikke tåler det(litt barndomsminner tror jeg). Egentlig digger jeg fiskeboller i karrisaus også som må moses med gulrøtter/potet, det heller tåler jeg ikke lengre. Jeg har fødeklinikken(tårer i øynene ved hver fødsel), "kjære mamma", "verdens beste pappa" og et dansk foreldreprogram på opptak. Jeg har som andre her fortissokker med Hello Kitty og andre mest mulig glorete og barnslige temaer på. Akkurat det skjuler jeg ikke for noen KG selvfølgelig.
Gjest Fjotteri Skrevet 10. mai 2016 #112 Skrevet 10. mai 2016 Den 7 May 2016 at 3.22, Lafemmemauvaise skrev: - Ringe hjem til mamma og utgi meg for å være fra politiet, Norsk Tipping, banken, NRK, Kirkerådet, avfallsdeponiet, fiskeridepartementet osv. Hva i alle dager slags historie finner du på i regi av fiskeridepartementet og Kirkerådet? "Du ble observert i å spise en laks som er rødlisteartet og utenfor fiskesonen til norsk farvann"
Olava Skrevet 10. mai 2016 #113 Skrevet 10. mai 2016 Kvinneguiden Donald kryssord Paradise hotel Pizza med tjukk bunn og masse fyll, gjerne fra steder som kebabsjapper og peppes Over gjennomsnittet interessert i navn
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. mai 2016 #114 Skrevet 10. mai 2016 2 timer siden, Fjotteri skrev: Hva i alle dager slags historie finner du på i regi av fiskeridepartementet og Kirkerådet? "Du ble observert i å spise en laks som er rødlisteartet og utenfor fiskesonen til norsk farvann" Kirkerådet: Utkastelse fra Statskirka grunnet manglende betaling av medlemskontigent, samt spesialtilbud på gravstein (altså, at man kan kjøpe gravstein på forhånd før man dør) Fiskeridepartementet: Spørsmål om bruk av eiendom til å sette opp statsfinansierte oppdrettsanlegg for sild. Mamma bor i nærheten av ei elv og over to timers kjøring fra sjøen. Mangelen på saltvann skulle løses ved å ha en pakke bordsalt i mærene daglig.
tentaclemaiden Skrevet 11. mai 2016 #115 Skrevet 11. mai 2016 10 timer siden, Fjotteri skrev: - Rocket Queen av Guns N`Roses - Symphony of Destruction av Megadeath +en masse annen nokså harry rock fra 80-90tall som strengt tatt er ganske rævva. Jeg elsker i hemmelighet italiensk gryte fra Toro med kjøttdeig og ris, men spiser det aldri fordi jeg ikke tåler det(litt barndomsminner tror jeg). Egentlig digger jeg fiskeboller i karrisaus også som må moses med gulrøtter/potet, det heller tåler jeg ikke lengre. Jeg har fødeklinikken(tårer i øynene ved hver fødsel), "kjære mamma", "verdens beste pappa" og et dansk foreldreprogram på opptak. Jeg har som andre her fortissokker med Hello Kitty og andre mest mulig glorete og barnslige temaer på. Akkurat det skjuler jeg ikke for noen KG selvfølgelig. Hehe:) Kjøpte akkurat Megadeth billetter og gleder meg vilt. Må legge til en guilty pleasure ; Tattoo-tv show ala Ink master, La Ink, Ny Ink, Miami Ink. (nå med post-fødsel hormoner griner jeg av alle de triste historiene folk har) 1
Gjest Fjotteri Skrevet 11. mai 2016 #116 Skrevet 11. mai 2016 (endret) 9 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Kirkerådet: Utkastelse fra Statskirka grunnet manglende betaling av medlemskontigent, samt spesialtilbud på gravstein (altså, at man kan kjøpe gravstein på forhånd før man dør) Fiskeridepartementet: Spørsmål om bruk av eiendom til å sette opp statsfinansierte oppdrettsanlegg for sild. Mamma bor i nærheten av ei elv og over to timers kjøring fra sjøen. Mangelen på saltvann skulle løses ved å ha en pakke bordsalt i mærene daglig. =----------------------- Glemte å legge ved at jeg har sett i overkant mange episoder med hun matchmakingdama som kopler "pene" og relativt dumme folk med millionærer. Underveis sender jeg monogamisitatene hennes på sms til en tidligere KGbruker som forakter monogami😛 "No sex before monogamy"/"You' re not gonna find love through womens vaginas" Endret 11. mai 2016 av Fjotteri
Salka Skrevet 11. mai 2016 #118 Skrevet 11. mai 2016 Den 2. mai 2016 at 21.44, Salka skrev: Hotel Cæsar Ehe, jeg har nok flere guilty pleasures enn som så. Selv om Cæsar kanskje er den største Kvinneguiden Idol, the voice og norske talenter 4 stjerners middag Ullared. Digger Morgan og Ola Conny selv om de samtidig irriterer meg grenseløst siden de er så dumme på mange måter 90-talls dancemusikk (2 unlimited, dj bobo, Twenty 4 Seven, 2 brothers on the 4.th floor, Corona, Ace of Base og den gjengen der) Bon Jovi. Så Harry at det er kult! Gumle i meg potetgull rett fra posen Dasse rundt i pysjbuksa hele tiden når jeg er alene hjemme i helgene. Sove halve dagen og sitte oppe hele natta i helgene 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #119 Skrevet 11. mai 2016 Jente, 25. - Kvinneguiden. Dette må være den største, aldri i verden om jeg ville fortalt noen jeg kjenner at jeg har brukerkonto her inne... - Spice Girls og Britney Spears. - Se & Hør, og aller helst kongesidene. Kjøper aldri bladet selv, men kaster meg over det på venterom osv. - Dagdrømming. Har tatt drøyt mange imaginære VM- og OL-gull i både langrenn, skiskyting og maraton! - Kommentarfelt på nettaviser. Skriver aldri, men er en ivrig leser. - Paradise Hotel. Dette trumfer all annen trash tv. - Bridgeblanding. - Å planlegge mitt eget bryllup, selv om jeg ikke er forlovet. - Klassisk musikk. - Svisker. Bokstavelig talt, ikke "åttitallssvisker" sånn som mange har nevnt. - Instagramstalking. Anonymkode: 7eb93...d97 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #120 Skrevet 11. mai 2016 TLC og alt dets innhold.. Det er så flaut at jeg blånekter om noen spør om jeg ser på det. Anonymkode: ebc8a...bf6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå