Gå til innhold

Hva er din "guilty pleasure"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
1 time siden, Clarity skrev:

You're not the only one! Hører på Cascada i smug av og til. Det er liksom ikke like innafor nå som for ti år siden :fnise:

Men det er jo mye bedre enn dagens partymusikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Men det er jo mye bedre enn dagens partymusikk!!

Agree!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kongestoff og linedance. :)

 

Glemte "svenske hollywoodfruer", haha- det er så vanvittig at man bare må gi seg over.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hjertesukka skrev:

Elsker kongestoff og linedance. :)

Kongestoff her også. Digger det. Jeg gratulerte en svensk kollega i går, fordi deres Kong Karl Gustav fyller 70 år nå. Han bare "Ehhhhh????, fyller vår Kung år?? Värfor i h......har du koll på det???":fnise:. Så heretter holder jeg kjeft.

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av denne tråden måtte jeg sjekke ut cascada på youtube. Slår fast at jeg ikle kommer til å joine dere i å høre på dette. ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Barbie Fairytopia (totalt tre filmer). 

Dette er sterke minner fra påskeferier på fjellet for flere år siden. Vi hadde mye program på morgenen, så jeg og søsteren min fikk aldri sett filmene i helhet. Nå ser jeg de mens jeg leser som en behagelig bakgrunnslyd. 

Dette er ikke akkurat noe jeg forteller andre. :ph34r:

Anonymkode: 9abf1...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poussey

Danseband! Åhh som jeg storkoser meg hjemme bak lukkede dører når det settes på! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

På grunn av denne tråden måtte jeg sjekke ut cascada på youtube. Slår fast at jeg ikle kommer til å joine dere i å høre på dette. ;)

 

Nå måtte jeg sjekke jeg også. Ikke joining på meg heller. Syns det er blodharry....men det er jo derfor det er en guilty pleasure da, så sånn sett er jo Cascada helt innafor i denne tråden:fnise:

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Kvinneguiden: Du vet at det er en guilty pleasure når du har jugd om det til og med. Ei venninne så meg skrive et svar på mobilen, og hun spurte om jeg "drev å svarte på ting her inne", og jeg sa nei, "jeg bare leser av og til". :ph34r:

Dr. Pimple Popper: når andre snakker om hvor kvalmt det er, og de ikke skjønner at folk kan se på sånn, så nikker jeg og hmmer, men selv sitter jeg jo og elsker det. :popcorn::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Dr. Pimple Popper: når andre snakker om hvor kvalmt det er, og de ikke skjønner at folk kan se på sånn, så nikker jeg og hmmer, men selv sitter jeg jo og elsker det. :popcorn::Nikke:

Jaaaa! Absolutt dette! ..så må jeg legge til earwax extractions :sjenert::ninja:

 

Det er ikke akkurat harry, men jeg er inni en skikkelig Heartbeat-bingewatch. Ingen vil se med meg, så jeg koser meg med det alene og mimrer tilbake til lørdagskveldene.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det guilty pleasure at jeg alltid later som det er jeg som synger i Radio City Music Hall i NY, når jeg lytter til Adele sin "Hello"?. Jeg er stjerna. Har drømt om at det er jeg som er gjest i Skavland også. Jeg blir intervjuet. Hender jeg får en Oscar i LA også.

Anonymkode: 0e27b...93a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden, smugrøyking og spise nutella med skje.. kan fort bli halve krukka i en runde :sprettoy:

Anonymkode: 2ee2d...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden, smugrøyking og spise nutella med skje.. kan fort bli halve krukka i en runde :sprettoy:

Anonymkode: 2ee2d...23c

Kvinneguiden, massiv smugrøyking og hele boksen med Nugatti med finger'n

 

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, her var det mye bra!! Nesten ikkeno av dette ser jeg som guilty pleasures da, men ting jeg liker og ser på som helt innafor å like. Det må bli røyking for min del, for det er ikke og har ikke vært og kan aldri bli bra, men gud som jeg elsker det. Om ikke så ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, caskerette skrev:

Haha, her var det mye bra!! Nesten ikkeno av dette ser jeg som guilty pleasures da, men ting jeg liker og ser på som helt innafor å like. Det må bli røyking for min del, for det er ikke og har ikke vært og kan aldri bli bra, men gud som jeg elsker det. Om ikke så ofte.

Jeg også.........før syntes jeg det var dødens harry med folk som røyket Rød Prince, den sterkeste. Nå er det min store hemmelige favoritt:fnise:. Offisielt røyker jeg litt mild Kent. I smug massivt med denne sterke røde.

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også.........før syntes jeg det var dødens harry med folk som røyket Rød Prince, den sterkeste. Nå er det min store hemmelige favoritt:fnise:. Offisielt røyker jeg litt mild Kent. I smug massivt med denne sterke røde.

Anonymkode: 0e27b...93a

Hva mener du med sterk og mild? Går det på nikotininnhold? 

Jeg tror ikke personer som ikke røyker (og jo er dem som ser negativt på røyk) tenker noe over dette. 

Anonymkode: 9abf1...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med sterk og mild? Går det på nikotininnhold?

Jeg tror ikke personer som ikke røyker (og jo er dem som ser negativt på røyk) tenker noe over dette.

Anonymkode: 9abf1...65a

Nei kanskje ikke, men i min verden og omgangskrets er den Røde Princen eller Tidemann Rød tobakk for hard core å regne. For de hardbarkede innrøykte, skjønner? Derfor er det min guilty pleasure, for jeg vil jo ikke virke hard core:fnise:

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei kanskje ikke, men i min verden og omgangskrets er den Røde Princen eller Tidemann Rød tobakk for hard core å regne. For de hardbarkede innrøykte, skjønner? Derfor er det min guilty pleasure, for jeg vil jo ikke virke hard core:fnise:

Anonymkode: 0e27b...93a

PS, ja det går på nikotininnhold....og image, he he.

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden

Anonymkode: 59261...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

- Gi meg gamle revysketsjer med Einar Rose, Leif Juster og co. og jeg er fullstendig solgt

- Fleksnes fataliteter og jeg ligger på sofaen gapskrattende

- Sitte leeenge på do og lese avis/bok 

- Røyke en spiffert og se på The Simpsons

- Pommes med Thousand Island-dressing, smelta gulost og Piffi-krydder

- Ringe hjem til mamma og utgi meg for å være fra politiet, Norsk Tipping, banken, NRK, Kirkerådet, avfallsdeponiet, fiskeridepartementet osv. 

- Skrive tulleoppdateringer på Facebbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...