AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Del Skrevet 2. mai 2016 Har hatt den samme kjernen av venner alltid. Noen har såklart falt fra med årene men hva når man ikke lenger har noe til felles med selv aller bestevennene sine? Jeg har selv blitt såret når venner og bekjente har ghostet meg ut og føler meg så slem som nå vil ha helt nye venner å være sammen med selv! Hvordan kan man på en grei måte starte å tilbringe mer tid med helt nye venner uten å være slem mot de gamle? Jeg vil alltid være glad i de og se på de som nærmest men ingenting vi liker å gjøre eller snakke om er felles lenger så føler livet står fast og det blir kjedelig å treffe de..! Noen som har vært i samme situasjon? I ungdomstiden er det vanlig å bytte venner vet jeg, men hvem har gjort det som voksen? Er det akseptabelt? Anonymkode: 8e275...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, det er slemt å få nye venner. Du må holde deg til de du har uansett om dere har vokst fra hverandre og kan ikke få deg nye bekjentskaper. Jeg blir til stadighet overrasket over de rare spørsmålene her inne... Anonymkode: 36678...506 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Del Skrevet 2. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt den samme kjernen av venner alltid. Noen har såklart falt fra med årene men hva når man ikke lenger har noe til felles med selv aller bestevennene sine? Jeg har selv blitt såret når venner og bekjente har ghostet meg ut og føler meg så slem som nå vil ha helt nye venner å være sammen med selv! Hvordan kan man på en grei måte starte å tilbringe mer tid med helt nye venner uten å være slem mot de gamle? Jeg vil alltid være glad i de og se på de som nærmest men ingenting vi liker å gjøre eller snakke om er felles lenger så føler livet står fast og det blir kjedelig å treffe de..! Noen som har vært i samme situasjon? I ungdomstiden er det vanlig å bytte venner vet jeg, men hvem har gjort det som voksen? Er det akseptabelt? Anonymkode: 8e275...082 Nye venner får man jo hele tiden... det som er så kjipt, er at ingen av mine venner er venner med hverandre, så jeg må liksom møte de hver for seg... men det går greit altså :D Bare ikke baksnakke de andre vennene med de andre, eller lyge og si man ikke kan noe, fordi man skal ut med en annen venn og finner på en hvit løgn... ærlighet varer lengst... Anonymkode: 796e0...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Del Skrevet 2. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nye venner får man jo hele tiden... det som er så kjipt, er at ingen av mine venner er venner med hverandre, så jeg må liksom møte de hver for seg... men det går greit altså :D Bare ikke baksnakke de andre vennene med de andre, eller lyge og si man ikke kan noe, fordi man skal ut med en annen venn og finner på en hvit løgn... ærlighet varer lengst... Anonymkode: 796e0...6eb Enig baksnakking er no-no. Jeg vil nok prøve å spleise de gamle vennene med de nye jeg vil få men ønsker meg venner som er interessert i noe helt annet enn de, helt annen type jenter liksom. Anonymkode: 8e275...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Del Skrevet 2. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt den samme kjernen av venner alltid. Noen har såklart falt fra med årene men hva når man ikke lenger har noe til felles med selv aller bestevennene sine? Jeg har selv blitt såret når venner og bekjente har ghostet meg ut og føler meg så slem som nå vil ha helt nye venner å være sammen med selv! Hvordan kan man på en grei måte starte å tilbringe mer tid med helt nye venner uten å være slem mot de gamle? Jeg vil alltid være glad i de og se på de som nærmest men ingenting vi liker å gjøre eller snakke om er felles lenger så føler livet står fast og det blir kjedelig å treffe de..! Noen som har vært i samme situasjon? I ungdomstiden er det vanlig å bytte venner vet jeg, men hvem har gjort det som voksen? Er det akseptabelt? Anonymkode: 8e275...082 Jeg ser ikke helt grunnen til at det er slemt. For å ta utgangspunkt i en lignende historie her inne så har noen reagert på at noen har fått nye venner. Det kan ikke være annet enn bra hvis det er hyggelig og såkalte oppegående mennesker (hva enn man definerer som oppegående). Selv har jeg fått ganske mange nye venner. Dem er kjempe snill, og veldig kreative. Det er bare masse positivt å si om dem herfra i allefall. Det som er bra med disse nye vennene er forandring, nye perspektiver, synspunkter og andre ting å gjøre. Mye skuespill og sånn som passer meg litt bedre, i stedet for uttallige kvelder med alkohol og diverse. Anonymkode: 98695...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Del Skrevet 2. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er slemt å få nye venner. Du må holde deg til de du har uansett om dere har vokst fra hverandre og kan ikke få deg nye bekjentskaper. Jeg blir til stadighet overrasket over de rare spørsmålene her inne... Anonymkode: 36678...506 Er du sarkastisk? Anonymkode: 98695...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Del Skrevet 2. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke helt grunnen til at det er slemt. For å ta utgangspunkt i en lignende historie her inne så har noen reagert på at noen har fått nye venner. Det kan ikke være annet enn bra hvis det er hyggelig og såkalte oppegående mennesker (hva enn man definerer som oppegående). Selv har jeg fått ganske mange nye venner. Dem er kjempe snill, og veldig kreative. Det er bare masse positivt å si om dem herfra i allefall. Det som er bra med disse nye vennene er forandring, nye perspektiver, synspunkter og andre ting å gjøre. Mye skuespill og sånn som passer meg litt bedre, i stedet for uttallige kvelder med alkohol og diverse. Anonymkode: 98695...f4b for meg kommer det ann på, det er ikke slemt å få nye venner,men jeg skjønner ikke hvor man ikke kan inkludere andre venner en gang iblant, virker som er endel som er redd for at de nye vennene skal bir stjelt og det synes jeg synd.. Anonymkode: 8f8a4...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #8 Del Skrevet 2. mai 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv har jeg fått ganske mange nye venner.som passer meg litt bedre, i stedet for uttallige kvelder med alkohol og diverse. Anonymkode: 98695...f4b Samme jeg vil vekk fra også 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: for meg kommer det ann på, det er ikke slemt å få nye venner,men jeg skjønner ikke hvor man ikke kan inkludere andre venner en gang iblant, virker som er endel som er redd for at de nye vennene skal bir stjelt og det synes jeg synd.. Anonymkode: 8f8a4...837 Det har mer med at de ikke har felles interesser eller er samme type personer å gjøre , ikke at man er redd for at de skal bli stjelt Anonymkode: 8e275...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Del Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme jeg vil vekk fra også Det har mer med at de ikke har felles interesser eller er samme type personer å gjøre , ikke at man er redd for at de skal bli stjelt Anonymkode: 8e275...082 Hvordan vet du det? Om du ikke presentere dem? Hva er problemmet med å bare la folk møtes å se om de har noe til felles? Man vet aldri. Anonymkode: 8f8a4...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 2. mai 2016 #10 Del Skrevet 2. mai 2016 Det er ikke slemt å skaffe nye venner, det er bare toppers! Det som er slemt er å droppe de gamle vennene dine fordi du har fått nye, også deretter bare ignorere de gamle vennene dine sånn helt uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2016 #11 Del Skrevet 2. mai 2016 Dummeste man gjør er å bare ha en krets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #12 Del Skrevet 2. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Om du ikke presentere dem? Hva er problemmet med å bare la folk møtes å se om de har noe til felles? Man vet aldri. Anonymkode: 8f8a4...837 Fordi jeg har prøvd å snakke om og gjøre de tingene jeg savner og har lyst til å gjøre med de gamle vennene mine og de er ikke sånn type i det hele tatt og bryr seg ikke og vil ikke være med på de tingene Anonymkode: 8e275...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Del Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har prøvd å snakke om og gjøre de tingene jeg savner og har lyst til å gjøre med de gamle vennene mine og de er ikke sånn type i det hele tatt og bryr seg ikke og vil ikke være med på de tingene Anonymkode: 8e275...082 Jamen da har du jo inkludert dem og spurt dem, og de har takket nei, Det var jo ikke det jeg skrev. Anonymkode: 8f8a4...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #14 Del Skrevet 2. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: for meg kommer det ann på, det er ikke slemt å få nye venner,men jeg skjønner ikke hvor man ikke kan inkludere andre venner en gang iblant, virker som er endel som er redd for at de nye vennene skal bir stjelt og det synes jeg synd.. Anonymkode: 8f8a4...837 Ja, det kommer nok veldig an på hvem du spør, hva slags miljø det er og hva som har skjedd. Kanskje dem har en spesiel greie eller noe, jeg vet ikke - men spør heller om å få bli med en gang så får du sikkert det. det høres jo litt barnslig ut at bare 7 stykker skal være sammen alene (for det virker nesten sånn ut i fra det du beskriver9. 5 timer siden, O.G. skrev: Dummeste man gjør er å bare ha en krets. Jeg ville nok ha hatt gode litt venner her og der uten og måtte binde meg til en krets. Så nei, det er ikke slemt å få nye venner. Det er jo egentlig en bra ting (men som sagt: det spørs hvordan man ser det). Alle er forskjellige vet de. Men hvorfor er det det dummeste man gjør mener du? Skjønte ikke helt hva du mente O.G. Anonymkode: 98695...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå