Gå til innhold

Hva er det som skjer? Sjokkert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan si jeg er sjokkert, eller kanskje overrasket. Jeg har alltid slitt med store folkemengder og å være rundt folk på min egen alder, men dette har aldri skjedd før. 

Saken er, at jeg sluttet tidlig på skolen på fredag. For å komme meg hjem måtte jeg dra til byen forså å ta bussen hjem. Ved byen er det en videregående skole, hvor jeg kjenner mange. Jeg liker ikke å møte på de elevene på den skolen, fordi jeg alltid føler de dømmer meg etc. 

Uansett, jeg var på vei til bussen når jeg så en haug med gutter og jenter jeg kjente komme inn på byen, og jeg fikk helt panikk. Jeg blir jo alltid litt stressa, nervøs og spent når jeg møter på de, men denne gangen begynte jeg faktisk å gråte. Jeg la ikke merke til det før jeg var inne på bussen min, men når jeg satt meg la jeg merke til at øynene mine svei og tårene rant nedover kinnene mine. Jeg hadde tydeligvis også ubevisst holdt pusten og jeg skalv ukontrollert. 

Jeg skjønner ikke hvorfor. Klart, jeg liker ikke folkemengde, har veldig dårlig selvbilde og disse folka jeg gikk forbi har gjort sårende ting mot meg, men jeg har aldri begynt å gråte før på den måten av noe sånt. Jeg er egentlig ganske redd for å dra på skolen imorgen, fordi jeg må innom byen igjen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg er redd for at det som skjedde skal skje igjen...

Anonymkode: 00846...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var nok et slags angstanfall. Det er aldri moro, men for min del hjelper det å i det minste vite hva det er som skjer med kroppen.

Men hva så hvis det skjer igjen? Hva er det verste som kan skje? Det dummeste (ikke at du er dum, misforstå meg rett) du gjør nå er å unngå den situasjonen igjen av frykt for at det skal skje en gang til. Da gjør du situasjonen enda skumlere for deg selv :)

Anonymkode: 08bd3...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...