Gå til innhold

Fyfader så såret jeg er!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei jeg trodde var en av mine nermeste venninner mener jeg har en affære med mannen hennes! På bakgrunn av rykter som går på bygda. Ble i dag spurt ut i det vide og det brede om hva slags kontakt jeg har hatt med han, hva vi har snakket om osv osv. Jeg sa jo så klart rett ut sannheten om alle spm. Vi har ALDRI hatt noe forhold i det hele tatt å jeg kan bare ikke skjønne at hun virkelig ikke stoler mer på meg! :( Ja vi har vært venner, å av og til møttes på pubben (de mener det er planlagt men det er helt tilfeldig). 

Føler meg så dårlig her. Er så lei meg/sint/sveket at jeg kunne kastet opp! Skal snakke med vedkommende selv, å kutter all kontakt med mannen fordi det tross alt er min venninne som betyr mest for meg. Men hvor ble tilliten av? :( 

trengte en liten utblåsning. Vi kan jo ikke unngås å møtes heller da vi er en gjeng fra gammel jobb som møtes både til middager og kafé turer. Herregud så frustrerende..... 

Anonymkode: 55b67...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du møtt han alene på puben flere ganger?

Kan det være at han har følelser for deg?

Anonymkode: a53e5...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvor såret du er over at hun kan tro noe sånt om deg. Har du noen mistanke om hvem som kan ha satt ut et sånt rykte? Hadde tatt en alvorsprat med personen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe ala det samme. Hun er ikke min venninne mer for å si det sånn. Venninner som tror sånt om meg er jeg ikke interessert i å ha i vennekretsen....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

snakk med henne og si at du absolutt ikke har noe interesse i han. Mulig det er mannen som har starta det her eller? Og så blir det sjalusi osv.

Anonymkode: 91bb0...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg så dårlig her. Er så lei meg/sint/sveket at jeg kunne kastet opp! Skal snakke med vedkommende selv, å kutter all kontakt med mannen fordi det tross alt er min venninne som betyr mest for meg. Men hvor ble tilliten av? :( 

Anonymkode: 55b67...b63

Kan veldig godt forstå at du føler det. Samtidig kan jeg forstå din venninne som sikkert også føler seg sveket og sint fordi hun har hørt av andre at du har vært utro med hennes mann. Noe hun aldri hadde trodd eller kunne forestille seg. Hun vil sikkert ikke tro det, men flere har sagt det, og da burde du også kunne prøve å forstå henne at hun tenker og reagerer.

Høres fint ut av deg å skulle snakke med henne og kutte ut all kontakt med mannen. Jeg ville sagt til henne at jeg håper vi kan ha tillit til hverandre som jeg har godt utifra at vi alltid har hatt, og at hun vil tro meg. Vis henne forståelse, men si at du aldri hadde kunnet funnet på å gjort det. Fortell henne hvor mye hun betyr for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er kanskje ikke så rart at hun spør hvis flere har sagt til henne at de tror dere har et forhold. Og hvis mannen ikke er så oppmerksom mot henne. Synes ikke du skal snu dette mot henne. Hun er bare blitt usikker på bakgrunn av hva andre har sagt. Ikke ta det personlig. Så lenge dere ikke er bestevenninner da.

Anonymkode: 702b0...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår det som dere bor på et mindre sted og hvis du stadig går på pub med en gift mann mens kona hans sitter hjemme så er det jo ikke så merkelig hvis folk reagerer. Ofte gjennomsiktig miljø på små steder og da skal det gjerne ikke mer til enn noen pubturer og et nachspiel eller to før ryktene går. Skjønner godt at kona blir sår hvis hun stadig får høre igjen at du har vært med mannen.

En annen ting er at du bør kanskje gå litt i deg selv og reflektere litt over oppførsel/hvilke signaler du sender ut hvis flere mennesker har oppfattet situasjonen på samme måte uavhengig av hverandre. Er vel ikke så kult å ha rykte som "hu som legger seg etter opptatte menn" i ei lita bygd.

Anonymkode: 12c12...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det som dere bor på et mindre sted og hvis du stadig går på pub med en gift mann mens kona hans sitter hjemme så er det jo ikke så merkelig hvis folk reagerer. Ofte gjennomsiktig miljø på små steder og da skal det gjerne ikke mer til enn noen pubturer og et nachspiel eller to før ryktene går. Skjønner godt at kona blir sår hvis hun stadig får høre igjen at du har vært med mannen.

En annen ting er at du bør kanskje gå litt i deg selv og reflektere litt over oppførsel/hvilke signaler du sender ut hvis flere mennesker har oppfattet situasjonen på samme måte uavhengig av hverandre. Er vel ikke så kult å ha rykte som "hu som legger seg etter opptatte menn" i ei lita bygd.

Anonymkode: 12c12...700

TS sier jo at de har møtt på hverandre tilfeldig. Skal virkelig venner måtte la være å snakke med hverandre om de møtes ute blant folk, for å unngå folkesnakk? 

Anonymkode: 2ec7c...f32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er keen på deg, og kona ser dette? Og med alle ryktene som svirrer, er det kanskje lett for henne å tro det?

Du må overbevise henne i at hun har misforstått. Vise henne alle deres samtaler på Facebook og hva enn måtte være. Også prøver dere sammen å finne ut hva som er årsaken til at hun ble så usikker in the first place. Det kan jo hende at mannen likevel har en affære, selv om det ikke er med deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge du har ditt på det rene så kan hun jo bare holde kjeften sin. Syns ikke du skal drive og unnskylde deg for noe som helst. Har også ei venninne som kom med grunnløse anklager om at jeg hadde pratet gris med kjæresten hennes på msn av alle ting. Da det ble slutt mellom dem kom hun krypende, men da var jeg ikke interessert i å være venner med henne.

Anonymkode: b2a0c...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...