søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1641 Del Skrevet 11. januar 2006 I natt har jeg sovet godt!!! La oss etter frustrerte fruer, og jeg sov helt til klokka til mannen ringte halv sju. Det er ikke helt vanlig for meg nå for tiden! Jeg har spist frokost og drukket te, og gått gjennom nye innlegg her. Jeg tror jeg skal treffe en venninne i kveld, enten på kafé eller hos meg, og jeg venter på å høre fra henne for å finne ut hva det blir til. Hun sender vel kanskje en mail når hun er på jobb. Elektrikeren kom ikke i går, så vi håper han kommer i dag. Uansett har han lovet at dusjen skal være klar før helgen, og det holder egentlig. Vi har jo en dusj til, og kan jo ikke akkurat mase på han så lenge vi ikke betaler for jobben. Nå skal jeg en tur innom snartmamma, og så tror jeg kanskje jeg skal legge meg litt under dyna igjen. Jeg har lest ut den siste boka jeg har lånt, og har ikke fått vært på biblioteket og lånt nye, men det må jeg se å få gjort. Kjedelig å ikke ha noe å lese i (har lest de bøkene jeg har i hylla litt for mange ganger...). Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #1642 Del Skrevet 11. januar 2006 Ha en fin dag da. Hørtes deilig ut å kunne krype under dyna igjen. *misunlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1643 Del Skrevet 11. januar 2006 Ha en fin dag da. Hørtes deilig ut å kunne krype under dyna igjen. *misunlig* ← Takk for det! Jeg har ikke kommet meg under dyna enda, da. Vet ikke om jeg trenger det heller Jeg har klippet og filt neglene og tatt på blank neglelakk... Det er vel det jeg har gjort siden sist Har endelig klart å slutte å bite negler Har jo aldri behøvd å klippe dem før!!! Tror de har blitt sterkere under graviditeten. Har avtalt med venninnen min at jeg plukker henne opp halv seks, og så drar vi på kafé. Gleder meg, det er en stund siden vi så hverandre sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1644 Del Skrevet 11. januar 2006 Nå har jeg prøvd meg på reservering av bibliotekbøker over internett. Jeg mener jeg har gjort det riktig, men da jeg gikk inn på "reserveringer" på min egen side, sto ikke bøkene jeg har reservert oppført der. Kun den boka som biblioteket reserverte for meg i november... :klø: Så nå er jeg usikker på om reserveringene mine ble registrert eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #1645 Del Skrevet 11. januar 2006 Er det Mappa Mi? Hvis du har gjort det riktig så skal alle reservasjonene komme opp under dine reserveringer, antall eksemplarere av boka og hvor mange som står på venteliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1646 Del Skrevet 11. januar 2006 Er det Mappa Mi? Hvis du har gjort det riktig så skal alle reservasjonene komme opp under dine reserveringer, antall eksemplarere av boka og hvor mange som står på venteliste. ← Nei, denne heter Mine lån. Jeg var innom nå, og ser at resevasjonene er registrert. Så det tok sikkert bare litt tid. Det står ikke noe om hvor mange som er før meg i køen og sånn, men nå får jeg jo uansett beskjed når det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1647 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har akkurat spist en boks med tunfisk med tomat og basilikum, på kjeks. Kjøpte en pakke på 10 kr-marked på Ultra her om dagen... Ganske godt, i hvertfall annerledes enn det jeg vanligvis spiser Ble ikke akkurat mett da, så jeg får lage noe mat snart. Skal hente venninnen min om to timer. Må ordne meg før det, og så nettopp noe julepynt jeg hadde glemt å pakke vekk, så jeg får ta meg av det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. januar 2006 #1648 Del Skrevet 11. januar 2006 Deilig å bli kvittt julepynten!! Bare pass på at du ikke stresser for mye nå da.... Ta det litt med ro også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1649 Del Skrevet 11. januar 2006 Deilig å bli kvittt julepynten!! Bare pass på at du ikke stresser for mye nå da.... Ta det litt med ro også.. ← Jeg tar det masse med ro! Har jo fri dagen lang, jeg Takk for omtanken Nå er jeg tilbake fra kafébesøk. Det var veldig koselig å treffe henne igjen! Før jeg møtte henne kjørte jeg innom et kjøpesenter, og der fikk jeg kjøpt nye kjøkkengardiner! Så i morgen forsvinner julegardinene (endelig!!), og nye gardiner med kaffebønner kommer opp Tror dere elektrikeren har vært her da? NOPE!! Han kommer vel i morgen, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1650 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå har jeg strøket og hengt opp de nye gardinene på kjøkkenet! Det ble fint og lyst :rosasmil: Også står det brownies i stekeovnen Hadde mange egg å bruke opp, og nå gikk det i hvertfall med 8 stk Jeg tror jeg kommer til å fryse ned mesteparten, kjekt å ha litt når vi får barselbesøk. Men en liten smaksprøve blir det nok i dag, og kjenner jeg mannen rett vil han nok ha med litt på jobben i morgen Nå tror jeg faktisk jeg skal sette i gang med å sy litt mer på gardinene til barnerommet. Føler meg i god form i dag, og det var så gøy med nye gardiner på kjøkkenet at jeg vil få opp disse også. Have a nice day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. januar 2006 #1651 Del Skrevet 12. januar 2006 Så flink du er med gardiner og baking! Håper jeg er like flittig som deg når jeg en gang går høygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1652 Del Skrevet 12. januar 2006 Så flink du er med gardiner og baking! Håper jeg er like flittig som deg når jeg en gang går høygravid! ← Dette er virkelig første gang på kjempelenge at jeg føler jeg har overskudd! Tanta mi sa det var sånn før begge hennes fødsler, så jeg har et lite håp.... Men stor tvil... Holder på med gardinene, den ene er ferdig, bortsett fra nederste søm, som jeg vil lage på likt på begge. Tror det er lettere å finne ut lengden når de henger oppe. Tida har gått fort, jeg har ikke ordnet meg i dag, går rundt i joggedress og med bustete hår, ikke spist siden frokost og ikke vært i butikken og handlet til middag. Aner ikke hva jeg skal lage... Får ta en titt i fryseren, det hadde vært fint å slippe å ordne hår og sminke og kjøre i butikken. Vil heller sy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. januar 2006 #1653 Del Skrevet 12. januar 2006 Skikkelig flink er du, og så høygravid da. Mamma fortalte meg en gang at da hun ventet meg vasket hun trapper mens de ventet på at det skulle bli på tide å dra på sykehuset. Vet ikke om det er den slags aktivitet som kommer til å oppta meg når den tid kommer. Selv føler jeg meg ganske flink selv også, selv om jeg ikke er høygravid. Har oljet benkeplatene på kjøkkenet, skal straks i gang med andre lag. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. januar 2006 #1654 Del Skrevet 12. januar 2006 Synes høygravide stadig vekk holder på og styrer jeg, særlig mens de venter på å dra på sykehuset... Det være seg plenklipping, husvask eller andre syssler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1655 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Skikkelig flink er du, og så høygravid da. Mamma fortalte meg en gang at da hun ventet meg vasket hun trapper mens de ventet på at det skulle bli på tide å dra på sykehuset. Vet ikke om det er den slags aktivitet som kommer til å oppta meg når den tid kommer. Selv føler jeg meg ganske flink selv også, selv om jeg ikke er høygravid. Har oljet benkeplatene på kjøkkenet, skal straks i gang med andre lag. Det blir bra. ← Jeg tror det er noe med hormonene. Det kalles visst redrbygger-instinkt. Hadde ikke akkurat sett for meg at jeg skulle få så mye overskudd så sent i svangerskapet! Greit å utnytte det, vet aldri hvordan jeg er i morgen Synes høygravide stadig vekk holder på og styrer jeg, særlig mens de venter på å dra på sykehuset... Det være seg plenklipping, husvask eller andre syssler ← Håper jeg får kjempelyst til å ha storrengjøring!! Endret 12. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1656 Del Skrevet 12. januar 2006 Ja, i dag har jeg vært effektiv! Gardinene er ferdig sydde og hengt på plass Middagen ble bare ertesuppe fra fryseren da, også kjøpte mannen brød og flatbrød på veien hjem, som vi spiste til suppa. Elektrikeren kom ikke i dag heller, og mannen ble litt irritert, så han koblet til dusjen selv. Kjekt med en handyman altså Elektrikeren sa sist at han ikke visste hvordan man skulle gjøre det, fordi han ikke hadde noe koblingsskjema, men mannen fant det han! Sannsynligvis har elektrikeren sett det sist han var her, for det sto bakpå dusjen, der hvor han holdt på. Men, men.... han er visst kjent for å ro seg unna og være litt lat. Han må komme i morgen likevel, for å legge opp kontakt, men vi har fått testa dusjen med skjøteledning Ikke dusja, men prøvd ut de forskjellige tingene. Mannen sto med fjernkontroll og jeg med instruksjonsbok Nå er det tid for litt brownies, også tror jeg vi skal prøve å legge oss tidlig i dag. Har lett for å sitte lenge oppe når jeg ikke har noe å stå opp til dagen etter, og det blir tungt for mannen å stå opp Hadde egentlig tenkt å se andre del av Den som frykter ulven, siden jeg syntes boka var veldig bra. Men får se om vi gidder - det er ikke så veldig spennende å se serien når jeg vet hvem som er morderen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2006 #1657 Del Skrevet 12. januar 2006 sånn redebyyger gen høres bra ut håper jeg får litt av det den gangen jeg evt skal gå gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1658 Del Skrevet 13. januar 2006 Vi så Den som frykter ulven i går likevel. Sovna ganske raskt etter det, og jeg sov helt til 5! Skal til legen etterpå, så jeg burde vel prøve å sove litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1659 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er tilbake fra legebesøk, og elektrikeren har vært her Nå må mannen bare få hjelp til å løfte dusjen på plass, og så er alt klart på badet Jeg har hengt opp gardiner på enda et vindu i dag, og hvis mannen husker å ta med svarte skruer hjem fra jobb, får vi hengt opp enda flere. dette er "sommegardinene", men de er så mye finere enn de mørke vi har hatt oppe, og jeg ble så motivert til å skifte gardiner etter i går Jeg har også fått rydda litt i et skap høyt oppe på veggen i gangen, hvor vi bare har slengt inn skjert, luer, votter osv. Skapet måtte tømmes for at elektrikeren skulle få lagt inn en ny sikring (eller noe i den duren), og da var jeg flink og sorterte det som hadde ligget i skapet, og la det i tre forskjellige kurver. Godt å få gjort sånt :rosasmil: Har også satt på en maskin med hvitvask, for å få unna det siste babytøyet + noen andre hvite klær. Nå er det lunsj - ferskt brød med majones, skinke og sylteagurker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. januar 2006 #1660 Del Skrevet 13. januar 2006 Så flink du er Og formen er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå