søndagsengel? Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1301 Del Skrevet 9. november 2005 I dag kom den nye telefonen min. Men det var ikke akkurat den jeg skulle ha... Den heter akkurat den samme, men det er sikkert flere forskjellige finisher på dem. Jeg ville ha den med svart gummideksel, men fikk i svart plastikk. Visste ikke at den fantes i noe annet enn gummi, det er den jeg har sett i alle butikker. Den med plastikkdeksel får stygge fingermerker bare man tar på den! Mannen skulle ringe og spørre om de kunne bytte den, men det er jo ikke sikkert, for de har jo sendt det de har blitt bedt om. Vi sa ikke noe om gummideksel da vi bestilte... Håper jeg får bytta den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1302 Del Skrevet 9. november 2005 Ganske irritert nå Jeg ringte Klart Svar for å spørre om telefonen ble laget i flere utgaver. Da sa han nei, den skal være i plastikk. Så sa jeg at da jeg var hos dem og ba om å få se telefonen, viste de meg en i gummi. Da sa han at det var sikkert bare en "dummy", altså en uekte telefon som bare var laget for å vise hvordan den så ut. Men da synes jeg det er utrolig rart at de ikke kan ha en visningstelefon som faktisk er lik den de har for salg!? :klø: dessuten så manne og jeg på den telefonen på elkjøp i helgen, og det var en ekte telefon, jeg fikk i allefall gått inn i menyen, tatt bilder og alt mulig. Og den var også i gummi. Ikke misforstå og tro at jeg synes dette er helt krise altså! Jeg ble bare veldig overrasket da jeg åpnet esken og så noe annet enn det jeg var forberedt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. november 2005 #1303 Del Skrevet 9. november 2005 Hei! Får håpe du kan bytte telefonen, greit å ha en som tåler litt slit uten at den ser stygg ut med en gang! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. november 2005 #1304 Del Skrevet 9. november 2005 merklig det med den telefonen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #1305 Del Skrevet 9. november 2005 Høres ikke ut som at vedkommende du har snakket med på Klart Svar har peiling. Hvis El-kjøp har telefonen med gummideksel så finnes det jo helt klart med gummideksel. Han du snakket med svarte vel bare det for å slippe noe mere "pes" med deg. Ring en gang til da vel. Kanskje du får snakke med en annen kundebehandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. november 2005 #1306 Del Skrevet 9. november 2005 hmmm kan ikke ta en spansk en da.. reise til el-kjøp si at du har fått telefonen i gave.. og si at du heller vil ha den med gummideksel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1307 Del Skrevet 9. november 2005 Mannen snakka med en på Klart Svar, og han mente de skulle være med gummi. Så han åpnet en eske, og ble overasket da den var i plastikk i stedet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det betyr egentlig ikke noe at den er som den er (bortsett fra at den i gummi er kulere...). De som sendte meg den sa at jeg kan bytte den inn i en hvilken som helst annen telefon hvis jeg vil. Og siden jeg får den gratis, hadde det jo vært litt gøy å finne den aller, aller dyreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #1308 Del Skrevet 10. november 2005 Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #1309 Del Skrevet 10. november 2005 Ja stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1310 Del Skrevet 10. november 2005 Stå på ← Ja stå på! ← Ok da, så tok jeg kanskje litt på vei... Kan jeg ikke få lov til å skylde på hormonene, bare én gang til da..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #1311 Del Skrevet 10. november 2005 Be my guest..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #1312 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, værsågod! Skulle ønske jeg hadde like god unnskyldning en gang i blandt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1313 Del Skrevet 10. november 2005 Nå står telefonen i laderen! JA, den med plastikkdeksel! Jeg har allerede ringt en telefon fra den, og begynt å stille inn ringetone ol for å gjøre den til min egen Liker den veldig godt, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1314 Del Skrevet 10. november 2005 Nå har jeg sovet litt, og har nettopp varmet de to siste pannekakene fra i går. Om ikke lenge kjører jeg avgårde til yoga... Er trøtt og kunne godt tenkt meg å være hjemme i stedet, men det blir nok godt med litt bevegelse... også er er det så deilig å komme hjem etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1315 Del Skrevet 11. november 2005 I dag må jeg vaske klær... Vaskemaskinen blir koblet fra i morgen, og kommer ikke på plass i det nye vaskerommet før til uka. Har heldigvis ikke så mye klesvask, for jeg har jo visst om dette... (og klesvask er en av de få tingene jeg orker å gjøre unna for tiden...Det er ikke så veldig krevende akkurat). I kveld skal mannen og jeg på Mother India og på kino. Vi skal se Pitbullterje. Det skal bli deilig å komme seg ut litt! Neste helg er mannen bortreist, så vi får nyte denne helgen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. november 2005 #1316 Del Skrevet 11. november 2005 Høres ut som du får en fin kveld ja! Kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. november 2005 #1317 Del Skrevet 11. november 2005 kos dere på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1318 Del Skrevet 11. november 2005 Nå er vi hjemme fra kino og restaurant. Spiste masse deilig indisk mat!! Jeg ble stappmett! Pitbullterje var fin, men ikke sånn som vi hadde trodd. Den passer nok bedre for litt yngre mennesker, noe vi også så av de som var i salen... En av de som spilte i filmen satt bak oss, og han var tydeligvis utrolig stolt av at han var med. Greit nok det, men han snakka hele tiden, høyt! Han sa ting som: "Der er jeg!", "Følg med nå!" også lo han masse og sa mange av replikkene sine og sånn Litt irriterende! Da vi kom hjem, var veggene i vaskerommet ferdig tapetsert Det ble kjempefint! Nå er det bare å få på plass rør og stikkontakter, så er rommet klart til bruk! Nå går mannen i gang med å male siste strøk på tak og taklister i barnerommet. Han har allerede malt to strøk, men det ser ut som om vi trenger et til. Kjedelig å begynne med det så sent, men godt å få det unna Etterpå skal vi kose oss med julebrus og smultringer som han har kjøpt til oss. Jeg er egentlig helt stappmett, men synes liksom jeg må ta litt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. november 2005 #1319 Del Skrevet 11. november 2005 Julebrus og smulteringer hørtes godt ut vennen! Dere får ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. november 2005 #1320 Del Skrevet 12. november 2005 Hei, håper du koser deg kjempe masse denne helgen! fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå