Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1281 Del Skrevet 4. november 2005 Har du forresten fått den nye skrittelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1282 Del Skrevet 4. november 2005 Har du forresten fått den nye skrittelleren? ← Ja. Fikk den kjapt etter at jeg returnerte den ødelagte. Den nye virker som den ska, men jeg glemmer jo helt å bruke den... Takk for at du minte meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1283 Del Skrevet 4. november 2005 Nå har vi vært rundt og sett på gulv til barnerommet, tørketrommel, dører og bil. Det ser ut til at vi ender opp med vanlig klikklaminat på barnerommet, og så kjøper vi heller et fint teppe som lett kan tas ut og ristes. Vi fant en tørketrommel vi vil ha også, men venter med å kjøpe den til vaskerommet er helt ferdig. Vi fant ut hva slags dører vi skal ha i gangen, så de bestiller vi til uka. Bil var mest for moro skyld, vi må jo først få vite om vi får solgt golfen Vi droppa å se på seng, da. Fant ut at vi vil prioritere det andre (som er synlig ) først... Nå skal jeg begynne på middagen, mens mannen holder på med taklistene på barnerommet. Skulle egentlig ha wok i dag, men da vi satt i bilen i sted, sa vi nesten på likt at vi hadde lyst på pølser. Så det blir rett og slett wienerpølser med hjemmelaget potetstappe, lomper og pølsebrød. Også har jeg tatt opp boller med vaniljekrem fra fryseren, og skal ta melis og kokos på nå, så vi kan spise skolebrød i kveld Legger oss nok ikke så veldig sent, for vi skal på fødselsforberedende kurs i morgen, og må kjøre hjemmefra ca 9 Gleder meg til omvisning på fødeavdelingene! Ha en fin fredagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. november 2005 #1284 Del Skrevet 5. november 2005 Så morro å planlegge barnerommet. Det blir nok kjempefint! Dere får kose dere meg pølser i kveld... Er veldig glad i wienerpølser selv, så jeg må ofte være streng mot meg selv på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1285 Del Skrevet 5. november 2005 Så morro å planlegge barnerommet. Det blir nok kjempefint! Dere får kose dere meg pølser i kveld... Er veldig glad i wienerpølser selv, så jeg må ofte være streng mot meg selv på jobb... ← Takk takk! Pølsene var i går, da. I dag var det pizza... Vi har vært på fødselsforberedende kurs i dag, og omvisning på fødeavdelingene. Nå i kveld har vi sett på film: SAW. Den var kjempebra, synes jeg! Psykologisk thriller. Litt rart at klokka ikke er mer enn halv ti, har på følelsen at det er sent! deilig da, at det fortsatt er mer igjen av lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2005 #1286 Del Skrevet 5. november 2005 Kos deg videre på lørdagskvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. november 2005 Forfatter #1287 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg satt på en maskin med klær i sted (trodde jeg...). Da jeg kom inn på badet en stund etter, så jeg at vaskemaskinen var åpen, og tenkte at mannen hadde åpnet den da den var ferdig. Så jeg tok ut klærne og bar dem ned i kjelleren for å henge dem til tørk. Jeg reagerte på at de var litt tørre, men tenkte at maskinen sikkert hadde stått åpen en stund (hadde vasket med quick-vask funksjonen, visste ikke helt når den var ferdig). Men så syntes jeg ikke tøyet så helt rent ut, og det var jo VELDIG tørt... Så jeg luktet på det, (og da tilfeldigvis en av mannens sokker som har vært i vernesko en hel dag... ), og fant ut at klærne slett ikke var vasket i det hele tatt... Går det an å bli så surrete da????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. november 2005 #1288 Del Skrevet 6. november 2005 Får skylde på hormonene vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. november 2005 Forfatter #1289 Del Skrevet 6. november 2005 Får skylde på hormonene vet du ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. november 2005 #1290 Del Skrevet 6. november 2005 Fort gjort Hvordan ligger det ann med opppussing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. november 2005 #1291 Del Skrevet 6. november 2005 Kunne vært meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. november 2005 Forfatter #1292 Del Skrevet 6. november 2005 I dag har vi hatt besøk Mannen og en kamerat av han har holdt på med vaskerommet hele dagen, mens jeg og forloveden hans har holdt på litt i hagen, sittet i sola og bare slappet av. Guttene brukte mye lengre tid enn hun og jeg hadde trodd - de har holdt på i 6 timer og skal fortsette på tirsdag (tror jeg). Manne skulle jo male et strøk i taket på barnerommet i dag, men det ble utsatt til i morgen. Det gjør ingen ting, målet er å ha rommet ferdig malt i løpat av uka, så vi har jo noen dager på oss Nå skal vi spise resten av pizzaen fra i går, og slappe av. Mannen spurte nettopp om vi skulle gå på kino, men jeg tror ikke jeg orker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. november 2005 #1293 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke gjemme deg på side 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1294 Del Skrevet 8. november 2005 Ikke gjemme deg på side 2! ← Glemte visst å komme innom her i går, jeg Fint at du "reddet" meg Nå har jeg nettopp spist frokost, og skal snart kjøre. Jeg skal hente de jeg er støttekontakt for kl 16, og før det skal jeg innom biblioteket for å levere og låne bøker, en tur på et kjøpesenter og se om de har fått inn noen nye mammaklær, og en tur til farmor. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1295 Del Skrevet 8. november 2005 Men du, den skrittelleren. Kjøpte du en med radio? Fungere den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1296 Del Skrevet 8. november 2005 Men du, den skrittelleren. Kjøpte du en med radio? Fungere den bra? ← Jeg kjøpte den med radio, ja. Skrittelleren fungerer, men jeg irriterer meg stadig over at jeg kommer borti reset-knappen sånn at den begynner å telle fra 0 igjen... Også er den ikke helt nøyaktig, for den teller skritt for hver minste bevegelse. Så jeg er ikke helt fornøyd, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. november 2005 #1297 Del Skrevet 8. november 2005 Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1298 Del Skrevet 8. november 2005 Nå er jeg hjemme igjen, og skal snart se Judging Amy. Jeg fikk vært på biblioteket i dag, og lånte tre bøker: Lekestue av Roger Kurland, Prosjekt baby av Sinéad Moriarty og Uglybugly av Lars Ramslie. Alle tre har jeg fått anbefalt her på kg. Jeg leverte Bokhandleren i Kabul, Taxi og Den som frykter ulven, i tillegg til tre skolebøker. Det er kjempedeilig å ha god tid til å lese Jeg var noen timer hos farmor, og vi spiste vafler og drakk te og prata masse. Kjempekoselig :rosasmil: Med ungene gjorde jeg det vanlige - vi spiste middag, gjorde lekser og dro på idrettskolen. Etter at de hadde dusja og spist kveldsmat, tegna vi til de skulle hjem. Lillebror har endelig fått seg leilighet! Det har han lett etter lenge! Han og en kamerat skal leie den sammen, jeg tror de flytter inn til helgen. Den er helt ny, og ligger bare 500 meter fra studioet an jobber i, så han har jo vært kjempeheldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1299 Del Skrevet 8. november 2005 Tittei! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. november 2005 #1300 Del Skrevet 9. november 2005 tiiteti her og! Så bra at broren din har fått seg et sted å bo da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå