søndagsengel? Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #721 Del Skrevet 12. juni 2005 I dag er jeg helt utslått! var hjemme rundt 00.30 i går, og sovnet ikke så lenge etter det. I dag våknet jeg i 9-tiden, litt kvalm, men ikke så veldig. Fikk ikke sove mer, og sto opp og slo på pc'n. Snakka med lillebror på msn (fortalte at han skal bli onkel ). var så sliten etterpå og bestemte meg for å ta med meg en bok og legge meg i badekaret. Der sovna jeg visst, og hadde skrukkete hender da jeg våknet... :-x Tok med meg boka inn i senga og skulle bare slappe av LITT, men sovna igjen og våkna da sambo kom inn i 14-tiden. Nå har jeg endelig kledd på meg og fått meg litt mat, men lengter tilbake til senga og boka. Gruer meg nesten til å dra på fotballkamp fordi jeg vet det blir slitsomt :-? Så det er nok noe i det som står i boka jeg fikk av legen, at det å være gravid kan sammenlignes med en fjellklatrerekspedisjon (også jeg som er i så dårlig orm fra før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #722 Del Skrevet 12. juni 2005 Sov enda mer i dag, ja... Sto opp ca kvart på fem, og da kjørte vi på fotballkamp. Det regna helt forferdelig, og første omgang var så dårlig at vi kjørte hjem i pausa. Fulgte resten av kampen på tv. Og heldigvis snudde FFK kampen fra 0-2 til 3-2!! Sambo har vært flink mens jeg har sovet i dag! Han har fylt ut en del av tomta med jord som vi skal legge ferdigplen på, satt opp lister på badet i kjelleren, malt lister og tak på badet i kjelleren og beiset en vegg på lekestua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. juni 2005 #723 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg tror jeg skal hjem rundt st.hans Minste lillebror har bursdag. Jeg og mannen har kjøpt et hoppeslott så jeg må vel hjem å pumpe litt! Hadde vært fint med sånn kompressor sak når den skal blåses opp men vi skal nok få liv i den! Har sånn pumpe sak Har du noen planer rundt den tiden der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juni 2005 #724 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Søndagsengel? :D:D:D:D: Gratulerer med ferdig utdannelse og det lille andre! Nå må du virkelig nyte ferien! Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #725 Del Skrevet 13. juni 2005 Må slenge inn en liten gratulasjon her også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 13. juni 2005 #726 Del Skrevet 13. juni 2005 får gratulere jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #727 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei! Takk til dere alle sammen :-) :-) Det er foreløpig spennende å være gravid, men også veldig slitsomt. Jeg er trøtt konstant! liv: Fredag 24. skal jeg til legen, og på kvelden håper vi på fint vær så vi kan dra ut med båten. Pleier å ha skikkelig St.hans-fest, men jeg vet ikke hva jeg orker i år. Drikking blir det jo ikke uansett. Blir dere i fredrikstad hele helgen? Vil gjerne treffe deg/dere! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 13. juni 2005 #728 Del Skrevet 13. juni 2005 når er det sankthans da? :o hehe er litt låst nå siden jeg bor alene på hybel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #729 Del Skrevet 13. juni 2005 når er det sankthans da? :o hehe er litt låst nå siden jeg bor alene på hybel St.hansafdten er vel 23. juni, og feires 24. juni i år siden det er helg. I hvertfall for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2005 #730 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei! Takk til dere alle sammen :-) :-) Det er foreløpig spennende å være gravid, men også veldig slitsomt. Jeg er trøtt konstant! liv: Fredag 24. skal jeg til legen, og på kvelden håper vi på fint vær så vi kan dra ut med båten. Pleier å ha skikkelig St.hans-fest, men jeg vet ikke hva jeg orker i år. Drikking blir det jo ikke uansett. Blir dere i fredrikstad hele helgen? Vil gjerne treffe deg/dere! :-) Regner med at jeg i allefall blir til søndag. Men jeg husker ikke om mannen jobber. Om han ikke jobber så håper jeg han vil bli med en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #731 Del Skrevet 14. juni 2005 Regner med at jeg i allefall blir til søndag. Men jeg husker ikke om mannen jobber. Om han ikke jobber så håper jeg han vil bli med en tur! Si fra hvis du har tid og lyst til å møtes da! kanskje du vil se huset vårt? :-) I dag satt jeg i gang med å vaske vinduer, men etter to vinduer var jeg sliten ( :o ) og begynte å se etter jobber på aetat.no. Fant noen som trengte telefonselgere, ringte, og ble bedt om å komme på intervju. Så jeg var der i dag. Det hørtes egentlig ikke ut som en jobb for meg, men jeg sa at jeg er interessert. Så får jeg være der til jeg får noe annet. Er nødt til å få en jobb nå hvis jeg skal få permisjonspenger når babyen kommer. Regner med at jeg hører fra dem i morgen. På ettermiddagen var jeg støttekontakt, og vi var på kino og så Håkan bråkan och Josef. Søt film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #732 Del Skrevet 15. juni 2005 For første gang siden jeg fikk sommerferie, har jeg virkelig følt at det er sommerferie! :-) Dro til byen tidlig, var innom aetat og likningskontoret, registrerte meg som arbeidssøker osv. Sola skinte, og etter hvert ble det 21 grader :-) Det var så koselig å gå rundt i gågata, se masse folk, blomster, gatemusikanter osv. Kjøpte meg en stor soft-is med jordbærstrø og koste meg ordentlig der jeg gikk Om tre timer skal jeg møte to venninner på pizzanini, vi skal sitte ute og spise og skravle, og det er SÅÅÅ lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. juni 2005 #733 Del Skrevet 15. juni 2005 Du må fortelle emg reaksjonen deres da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #734 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, nå kom jeg nettopp hjem fra "bytur" med bestevenninnene :-) Vi hadde det kjempekoselig, det er veldig lenge siden vi tre har vært sammen på en gang (rundt jul tror jeg). Jeg spiste nydelig kyllingsalat i tortillaskjell med parmesandressing Også fortalte jeg jo at jeg er gravid! Jeg sa det faktisk til den ene på telefon like før vi møttes, fordi hun ringte og spurte hva slags vin jeg liker. Jeg regnet jo da med at hun skulle handle inn til utdrikningslaget eller noe sånt, så da sa jeg at jeg ikke kunne drikke i utdrikningslaget fordi jeg er gravid. Da vi møttes hadde hun kjøpt en bukett blomster til meg Hun sa at vinen skulle være en "gratulerer som ferdig utdannet"-hilsen, men nå ble det blomster i stedet, både som utdanning- og gravidhilsen :-) Så da fortalte jeg det til hun andre også. Begge to syntes det var kjempekoselig! hadde jo regnet med det, da. Rart, for hun ene hadde faktisk snakket med moren sin om det i går, og sagt at hun regnet med at jeg kom til å jobbe et år før jeg ble gravid. Men så feil kan man ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. juni 2005 #735 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja, nå kom jeg nettopp hjem fra "bytur" med bestevenninnene :-) Vi hadde det kjempekoselig, det er veldig lenge siden vi tre har vært sammen på en gang (rundt jul tror jeg). Jeg spiste nydelig kyllingsalat i tortillaskjell med parmesandressing Også fortalte jeg jo at jeg er gravid! Jeg sa det faktisk til den ene på telefon like før vi møttes, fordi hun ringte og spurte hva slags vin jeg liker. Jeg regnet jo da med at hun skulle handle inn til utdrikningslaget eller noe sånt, så da sa jeg at jeg ikke kunne drikke i utdrikningslaget fordi jeg er gravid. Da vi møttes hadde hun kjøpt en bukett blomster til meg Hun sa at vinen skulle være en "gratulerer som ferdig utdannet"-hilsen, men nå ble det blomster i stedet, både som utdanning- og gravidhilsen :-) Så da fortalte jeg det til hun andre også. Begge to syntes detvar kjempekoselig! hadde jo regnet med det, da. Rart, for hun ene hadde faktisk snakket med moren sin om det i går, og sagt at hun regnet med at jeg kom til å jobbe et år før jeg ble gravid. Men så feil kan man ta så koslig da alltid kos å dra på byen med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2005 #736 Del Skrevet 17. juni 2005 Hadde du tjent nok i fjor til å få litt penger eller? Selvsagt har jeg lyst å komme innom. Jeg må bare sjekke det med bil! Når passer det best da? Lørdag på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #737 Del Skrevet 17. juni 2005 Hadde du tjent nok i fjor til å få litt penger eller? Selvsagt har jeg lyst å komme innom. Jeg må bare sjekke det med bil! Når passer det best da? Lørdag på dagen? Ikke nok i fjor, men nok i løpet av de tre siste årene. Men det er veldig mye som må ordnes før jeg kan sende inn søknaden. Skal legges ved så mange vedlegg som jeg ikke har, må antakelig kontakte alle arbeidsgiverne jeg har hatt de tre siste årene... :-? Ja, lørdag passer nok best, hvis ikke vi overnatter med båten. Da vet jeg ikke når vi er tilbake. Og hvis det er dårlig vær på fredag er det mulig hele turen utsettes til lørdag... Kan vi ikke snakkes litt utover i uka? Jeg kan evt hente deg, hvis det ikke ordner seg med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2005 #738 Del Skrevet 17. juni 2005 HVor mye var det en måtte tjene de siste tre årene da? Jeg jobbet jo ganske mye før vi flyttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #739 Del Skrevet 17. juni 2005 HVor mye var det en måtte tjene de siste tre årene da? Jeg jobbet jo ganske mye før vi flyttet.. Tror det var ca 173 000 på tre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #740 Del Skrevet 17. juni 2005 I helga får vi besøk av moren til sambo. Hun bor i Trøndelag og skal være hos oss fra i dag til søndag. Det pleier alltid å være koselig, men nå for tiden er jeg så trøtt og sliten at jeg omtrent ikke orker å gjøre noe som helst... Men hun skjønner det vel, hun har jo vært gravid et par ganger hun også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå