Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hørtes koselig ut. :) Virker som at du har det bra og er fornøyd. Det er koselig å lese.

Ha en fortsatt fin mandag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes koselig ut. :) Virker som at du har det bra og er fornøyd. Det er koselig å lese.

Ha en fortsatt fin mandag. :-)

Middnattsol!! :-) :-) Det var leenge siden!! :hoppe: Jeg følger med i dagboka di, faktisk, selv om jeg ikke er flink til å legge igjen spor! Koselig at du var innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her, så jeg titter innom litt her og der.

Håper du har en finfin dag og koser deg med sola og alt det nydelige som følger med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kunstner'n og Vercetti!! :velkommen: til KG og dagboka mi!! Si fra hvis dere går i gang med å skrive dagbok her inne, så skal jeg følge med :-)

Kom nettopp hjem fra fotballkamp! Fredrikstad vant 2-1! Spennende kamp!! :heiajente:

Skal spise litt, og legge oss om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. april: Togtur til Trondheim

* Avreise fra Fredrikstad 07.00

* Medlemspris 550,- kroner - andre 650,- kroner

* Toget går fra Trondheim cirka 23.00. Det blir derfor busser fra Lerkendal til togstasjonen. Denne raske avgangen skyldes at vi gjerne vil slippe å bli en time eller to forsinket på grunn av nattoget til Oslo.

* Turkontakt: 95 28 02 12

* Billetter til både tog og kamp er i salg hos Aristokraten allerede.

Være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24. april: Togtur til Trondheim

* Avreise fra Fredrikstad 07.00

* Medlemspris 550,- kroner - andre 650,- kroner

* Toget går fra Trondheim cirka 23.00. Det blir derfor busser fra Lerkendal til togstasjonen. Denne raske avgangen skyldes at vi gjerne vil slippe å bli en time eller to forsinket på grunn av nattoget til Oslo.

* Turkontakt: 95 28 02 12

* Billetter til både tog og kamp er i salg hos Aristokraten allerede.

Være med?

Nei... toget er ikke i Fredrikstad før 6.30 på mandag... Hvis ikke jeg får sove på toget er jeg sikkert helt utslitt til oppgaveskrivinga! :sove: Men det hadde vært kjempemoro! Skal dere opppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dere får en fin dag:)

fotball intereserte dere asså?

.)

klems

Ha en fin dag du også :klem: Er ikke super-fotballinteressert, men det er gøy å følge med nå som Fredrikstad gjør det så bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... toget er ikke i Fredrikstad før 6.30 på mandag... Hvis ikke jeg får sove på toget er jeg sikkert helt utslitt til oppgaveskrivinga! :sove: Men det hadde vært kjempemoro! Skal dere opppover?

Har lyst.. Men da blir jo Thomas eventuelt sittende på andre siden av banen (Han er så trønder!).. Men han har ikke så veldig lyst da. For han skal på jobb mandag! Kan ikek dere ta dere lesefri da? (er meningen at vi skal ha en studiedag i uka!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst.. Men da blir jo Thomas eventuelt sittende på andre siden av banen (Han er så trønder!).. Men han har ikke så veldig lyst da. For han skal på jobb mandag! Kan ikek dere ta dere lesefri da? (er meningen at vi skal ha en studiedag i uka!)

Jeg føler ikke at vi har tid til å ta noe fri, jeg! Dessuten må vi ha fri neste fredag, når det er planleggingsdag i barnehagen.

Nå kom jeg nettopp hjem etter å ha vært støttekontakt. Det var koselig, som vanlig! :-) Litt tull under leksene, men det gikk bra, så det vanket klistremerke på begge to :klappe:

Da de var på idrettsskolen kom nabojenta og ringte på. Hun har nettopp fylt 6 år, har fregner på nesa, skikkelig skjærende stemme og sier masse rart :ler: Kjempesøt! I dag da hun ringte på og spurte etter ungene, sa mamma at de var på idrettsskolen. Jenta spurte om hun kunne vente i hagen, og mamma sa at det kunne hun godt, men at de ikke var ferdige på skolen før halv seks. da så nabojenta på armen sin og sa: "Men fantasiklokken min er allerede halv ett, den!" :hoho: Så nydelig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha to, kanskje tre... :-) Men det blir i såfall en attpåklatt, tror jeg, hvis vi har lyst på flere barn når de to første er store... :wink: Men da er det vel kanskje fosterbarn som er tingen, liv? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så veldig lett å adoptere norske barn, og de fleste fosterbarn er beregnet til at de skal være i fosterhjemmet frem vil voksen alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redder deg påå fra side to! Nå har vi skrevet teoridelen! Ja det er jo litt pussing igjen men det går nå fremover! "fri" i morgen og mandag. Skal tenke på drøften og lese teoridelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redder deg påå fra side to! Nå har vi skrevet teoridelen! Ja det er jo litt pussing igjen men det går nå fremover! "fri" i morgen og mandag. Skal tenke på drøften og lese teoridelen..

Heldiggriser! Vi driver fortsatt og analyserer intervjuene... Tok oss en pause på dagen i dag og kjørte til Sverige, da... Nordby m/ McDonalds... :wink: Der hadde en annen gruppe vært i dag også... Men vi holdt på med oppgaven helt til 19.30, så vi fikk gjort en del! Nå er jeg forresten registrert i kommunens vikarbank for barnehager, skoler og sfo'er... Må levere politiattest og skattekort så fort som mulig, da. Så får vi håpe det dukker opp noe! :-) Sist fikk jeg jo et års vikariat på den måten - og det var før jeg fikk en utdanning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...