Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, ny avatar nå da, snart_samboer87?

I dag fikk vi ikke gjort spesielt mye på oppgaven... det var koselig å snakke om noe annet for en gangs skyld... Det er uvant med så lange dager! Er vant til å være på skolen ca tre timer tre ganger i uka, nå er det 7-8 timer fem dager i uka!! Er vel bare bortskjemt med mye fri...

Nå har naboen begynt å jobbe på jordet! Da er det vår, da :-) Ser ham fra vinduet her hvor jeg sitter nå. En rød traktor med en eller annen maskin bak, og sikkert tusen skrikende måker som er ute etter korn eller mark... :roll:

Holder på med middagen nå. Er vant til å skrive liste over middager for uka, men har ikke gjort det siden påske. det merkes... Komhjem uten å ane hva jeg skulle lage eller hva jeg hadde i huset. Men det ble da noe... Får finne ut hva vi har i fryseren og bli flink til å lage liste igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn liste hadde vært smart å lage ja, men når en bor mindre en 20 meter fra Kiwi, ca 30 meter fra Ica og 400meter fra rema, rimi og bunnpris så er det ikke krise om en ikke har planlagt middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn liste hadde vært smart å lage ja' date=' men når en bor mindre en 20 meter fra Kiwi, ca 30 meter fra Ica og 400meter fra rema, rimi og bunnpris så er det ikke krise om en ikke har planlagt middag![/quote']

:-) Nei, det er jo ike det for meg heller. Jeg har gangavstand til Kiwi og kjører forbi mange butikker på vei hjem. Det er mest for å slippe å handle hver dag, og for å få brukt opp det vi har i fryseren. I dag ANER jeg ikke hva jeg skal lage, det kan jo bli spennende :-? sambo blir sen, han jobber til 18 på torsdager, og etter det skal han gjøre en jobb med firmaet. Så det er mulig jeg ikke lager noe skikkelig i dag. Time will show! :)

Nå skal jeg på skolen. Vi skal foreta to intervjuer ved barneverntjenesten i dag. Det blir spennende!!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ny avatar nå da, snart_samboer87?

jepp bilde av meg:)likte du det?

håper det går bra med oppgaven din:)

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk intervjuene?

Hei på deg! De gikk bra! Fikk masse nyttig!! Har et i morgen også, og nå gleder jeg meg til å høre hva hun har å si! Hun vi skal intervjue i morgen er den som var selvskreven da veilederen vår skulle finne informanter til oss. Så hun har sikkert mye bra å komme med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp bilde av meg:)likte du det?

håper det går bra med oppgaven din:)

klemmer fra meg

Hei! Ja, du ser da søt ut :-) Ligner du litt på idol-Sandra?

Tror det går bra med oppgaven! Vi er tre som skriver sammen, og det er deilig å slippe å sitte alene med alle frustrasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere får noe ut av intervjuene!

Ja, hvis ikke hadde oppgaven blitt mye vanskeligere å skrive!! Vi har brukt LANG tid på å lage de rette spørsmålene, da! Var ikke helt sikker på at de var som vi ønsket dem i dag heller, men vi fikk i allefall mye bra stoff! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte nettopp forloveren min og fortalte at hun fikk A på muntlig eksamen i dag!!! :hoppe: Hun går 4. året på lærerhøgskolen, og har engelsk. Så gøy for henne da!!! :-) Koselig at hun ringte og fortalte om det!

Snakka nettopp med mamma også. Hun er på Gardermoen og venter på Lillebror som kommer fra Los Angeles. :-) Koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem igjen? Har han ikke akkurat vært hjemme da?

Jo, har var hjemme 2 uker før påske. Men har fikk jo kjæreste da, som han sikkert savnet veldig mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto opp nesten med en gang klokka ringte i dag, så etter å ha dusjet, ordnet meg og spist frokost, har jeg fortsatt en halvtime å slappe av på før jeg må kjøre! :-) Deilig! Er såå glad for at det er fredag i dag! Trenger fri fra oppgaveskriving. Har som mål å lese en bok om kvalitativt forskningsintervju i helgen. Kjedelig! Håper jeg greier hele boka (kan kanskje skumlese litt...? :oops: )

I dag skal sambo hente lekestua vår (som skal brukes som redskapsbod). Gleder meg til å se hvordan det blir når den er på plass!

I morgen skal vi begge til frisøren. Vi skal også se etter bryllupsklær til sambo, og på Skeidar og Bohus for å se etter sofa og skjenk (som skal føres opp på ønskelista...)

Ha en fin dag! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

tusen takk for det søndagsengel :klem: ligner jeg på idol-sandra? det har jeg ikke hørt før :) koselig det kan hende det :)

hva skal du gjøre i helga da??

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du gjøre i helga da??

klemmer fra meg

Det står vel egentlig i innlegget over ditt :wink: Men i stedet for å lese boka skal jeg transkribere intervjuet vi hadde i dag. Hun ene på gruppa brukte 2,5 timer på å transkribere ca 15 min av et intervju i går!! Så jeg regner med å bruke noen timer :-? Det er bedre enn å lese, da :wink:

I dag fikk vi bryllupsinvitasjonene! Sender/leverer dem ut i helgen! Gleder meg! De er kjempefine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det så koselig med gruppa mi!!!! :-) Det blir mye skravling, da... I dag kjørte vi hjem til en som går på sosionom for å låne en diktafon, og da ble det til at vi drakk kaffe og spiste lusjen vår der :-) Skikkelig kost! På vei hjem fra han kjørte vi innom Simo :babysmokk:

Nå har vi tre diktafoner, slik at vi har en hver i helgen. Håper vi klarer å bli ferdige, så vi kan begynne med analyse og teori til mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere med diktafon da? Bare lurer jeg nå liksom.. Er dere ikke ferdige med intervjuene da?

Jeg vil og på Simo.. Ellers så har jeg vært innom skolen i dag, lånt en bok og kjøpt en bok.

Gikk greit å finne frem til barneverntjenesten så da fikk vi levert ut skjemaene våre. Håper noen svarer da. Skal tilbake på onsdag å hente de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere med diktafon da? Bare lurer jeg nå liksom.. Er dere ikke ferdige med intervjuene da?

Vi trenger dem når vi skal transkribere intervjuene. Kjekt å ha en hver, for da kan alle få gjort det i helgen i stedet for at vi må vente på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der ehar tatt opp intervjuene, sånn og forstå.. Har dere fått noe ut av intervjuene da? Var spørsmålene valide og alt gikk greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...