liv Skrevet 16. mars 2005 #461 Del Skrevet 16. mars 2005 var det den grønne som var `00 model eller '05? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #462 Del Skrevet 16. mars 2005 var det den grønne som var `00 model eller '05? Den er 2000-mod. Men har bare gått 38 000 km. Den har en del ekstra utstyr som ikke er i 2005-modellen, da måtte vi mye mer opp i pris. Og siden bilen skal selges om et par år lønner det seg visst å kjøpe 2000-modellen, for den synker ikke like mye i verdi som en splitter ny bil. Også er jo golfen større enn en polo da... :-) Men du...ble du hjemme fra skolen i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2005 #463 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg er hjemme ja. Flyr fortsatt på do så da følte jeg for å holde meg i nærheten den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. mars 2005 #464 Del Skrevet 16. mars 2005 heisann uff stakkar deg som skal i begravelse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2005 #465 Del Skrevet 16. mars 2005 ikke i morgen, i dag.. Faktisk så er det over nå.. Håper det gikk bra og at det var en fin farvel stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2005 #466 Del Skrevet 16. mars 2005 Og her skriver de vel om den nye bilen din da? http://www.dagbladet.no/dinside/2005/03/16/426325.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #467 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, nå er det over :-) Det var forferdelig trist...tårene (og snørra ) rant i ett sett! Men det var koselig hjemme hos mamma og pappa etterpå. Fikk snakka med noen slektninger jeg ikke treffer så ofte. Nå har vi nettopp hatt besøk av mamma, pappa og mammas gamle tante. Hun hadde så lyst til å se huset etter at vi hadde flytta ordentlig inn :-) Så de kom og tok en kopp te. Nå skal sambo straks kjøre og hente lillebror og en jente (regner ikke med at han har fått seg ny kjæreste tre dager før han reiser tilbake til LA? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #468 Del Skrevet 16. mars 2005 Og her skriver de vel om den nye bilen din da? http://www.dagbladet.no/dinside/2005/03/16/426325.html Ja... :-? så den i dag, og den er veeeldig fin! :-) :-) Han som skulle sjekke opp eksakt pris hadde glemt det i dag, så vi får vite det i morgen. Håper det blir ny bil på meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #469 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja... :-? så den i dag, og den er veeeldig fin! :-) :-) Han som skulle sjekke opp eksakt pris hadde glemt det i dag, så vi får vite det i morgen. Håper det blir ny bil på meg!! Det blir det!!! Får den uka etter at vi kommer hjem fra LA!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #470 Del Skrevet 17. mars 2005 Det var kjedelig å være på skolen i dag!!! Har jo ikke vært der siden før jul, og opplevd masse spennende i praksis, så det ble en stor overgang. Så jeg holdt ikke ut hele dagen... :-? Det er heldigvis ikke flere forelesninger igjen før eksamen! Det var jo koselig å se igjen de i klassen, da. Høre hvordan de hadde hatt det i praksis, se noen nye hårfrisyrer ( ) og sånn. To hadde fått baby og en har blitt gravid :-) *skrangler* Fikk tilbakemelding på oppgaven i dag: Bestått ( slipper å sitte i LA og skrive...). Fikk skikkelig god tilbakemelding også!! Så jeg er kjempefornøyd! Og som jeg skrev i innlegget over, er det nå klart at jeg får ny bil, en grønn 2000 modell golf, som jeg får når vi kommer hjem fra LA! :-) :-) :-) Nå skal jeg pakke ferdig og rydde litt i huset, før vi skal kjøre til byen. sambo ville gå i demonstrasjonstog mot eiendomsskatten sammen med naboen...det ligner ikke sambo å engasjere seg så mye i sånt, men da får han jo prøvd noe nytt... etter det skal vi møte mamma, pappa og lillebror på restaurant. Lillebror har nemlig bursdag i dag (20 år ) Tror det blir indisk I morgen tidlig REISER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2005 #471 Del Skrevet 20. mars 2005 ja, nå er du i LA.. Missunnelig jeg ja.. Håper du har en fin tur, og så forventer jeg at du forteller med om alle kjendisene dere så når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. mars 2005 #472 Del Skrevet 21. mars 2005 GOD PÅSKE VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2005 #473 Del Skrevet 27. mars 2005 How's LA`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #474 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei og hopp!!!!!!! LA var helt superfantastisk!!!!!!! Det var skikkelig nedtur å komme hjem til min egen seng i natt... :-? Savner stedet allerede, og vi har allerede begynt å planlegge sparingen til neste tur... :-) Kan skrive mer senere, nå må jeg snart på skolen. Skal begynne å skrive på bacheloroppgaven i dag..og jeg som har SÅ jetlag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte Slikkepotte Skrevet 29. mars 2005 #475 Del Skrevet 29. mars 2005 Guri, nå er jeg spent på å høre om turen din til LA altså. Nå er jeg også veldig interessert i å høre hva slags mat dere fikk i dere... godt å ha deg tilbake her iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #476 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja, altså...hadde det som sagt utrolig bra!!! Så masse fint, gjorde masse gøy og shoppa for mye ! :-) Vi bodde i Hollywood, var i Disneyland og Universal Studios, på Walk of fame, ved Venice og Santa Monica beach, på biltur til Lake Big Bear, på TOTO konsert, i Beverly Hills og Bel Air og så på filmstjernehus og masse mer!! Også fikk vi endelig se leiligheten som lillebror bor i, og stedet hvor han bor. Begge deler var skikkelig fint!! Maten var også bra, Lotte Slikkepotte!! Da vi kom hjem i natt hadde pappa satt en kurv med påskeliljer på trappa vår, og vi fikk en pose med brød og pålegg, appelsinjuice, påskeegg, masse godteri, appelsiner, et gult kubbelys og to påskeøl. Så påsken må nok få noen dager ekstra på seg her i huset! I dag har vi begynt på bacheloroppgaven, og det er tydelig at vi har MASSE jobb foran oss! :o :o :o :o Fikk forresten telefon i dag, om at jeg skal på jobbintervju på fredag!! Bare et screening-intervju på 5-10 minutter, men det er da positivt å ha "kommet videre" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. mars 2005 #477 Del Skrevet 29. mars 2005 Heldiggrisen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2005 #478 Del Skrevet 29. mars 2005 heldig du som får reist og får ny bil.. Jeg vil og reise og ha ny bil.. Ikke det at jeg har no sted å ha bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #479 Del Skrevet 30. mars 2005 I dag har vi også jobba med bacheloroppgaven (så klart...). Hadde veiledning på praksisstedet, og det hjalp oss utrolig mye :-) Skikkelig engasjert veileder! Og da jeg kom hjem og sjekka mailen, så jeg at hun har sendt oss en lang mail :-) Hun hadde funnet intervjuobjekter til oss og allerede avtalt tid for intervjuer!! Supert! I morgen skal vi ha veiledning med skoleveileder. Det er nydelig vær i dag, så da jeg kom hjem gikk jeg tur med en gang (hvis jeg først setter meg ned inne er det vanskelig å komme seg ut igjen...). Gikk ned til vannet. Så masse hestehov og knopper på trærne Kjøpte meg nytt digitalkamera i LA og hadde det med for å ta bilder, men det gikk tomt for strøm... Har enda ikke lada det siden jeg kjøpte det, så det var ikke så rart... :o Nå skal jeg sette i gang med å lage nachos. Sambo kommer sikkert snart hjem, og jeg er spent på om han har med den nye bilen i dag!!! Hvis ikke får jeg den i morgen. Have a nice day!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #480 Del Skrevet 30. mars 2005 Nå er jeg den stolte eier av en 2000 mod golf! Har kjørt en tur med den og er veldig fornøyd! Kjørte innom en venninne som var på jobb og viste den til henne, og så til mamma og pappa så de fikk se den. stolt jeg se... Fikk med sjokoladekake "på kjøpet". tenker jeg tar den med på skolen i morgen :-) Nå har jeg fått kobla det nye digitalkameraet til pc'n og overfører bilder. Moro! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå