Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Vi droppet faktisk messa. De vi skulle dit med var der litt før oss, og de sa den var dårlig :-( Så da fant jeg ut dte var like greit å bruke tiden til oppgaveskriving - og nå er jeg faktisk nesten ferdig :-) :-) :-) Digg!! :sjarmor: Da får jeg nesten fri i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og fri tirsdag!

ja, det blir jo fri da også, men jeg må på skolen for å levere oppgaven, og så skal jeg ha barna fra 16-20.

Lurer på om jeg skal være med mamma og lillebror på å tømme det siste fra leiligheten til bestemor i morgen også... jeg har jo egentlig tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :kose:

så flink du er som er ferdig med oppgaven :briller: kjempebra :lol:

hørtes godt ut med fri ja...........må på skolen i morgen jeg...........atter en mandag :danse:

klems :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :kose:

så flink du er som er ferdig med oppgaven :briller: kjempebra :lol:

hørtes godt ut med fri ja...........må på skolen i morgen jeg...........atter en mandag :danse:

klems :klappe:

Ja, nå er jeg kjempefornøyd! Har faktisk BARE forsiden igjen! Og det er jo ikke akkurat noen stor jobb :-) Nå venter sambo og jeg på besøk av lillebror! da blir det pizza :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørts godt ut :sminkedokke: og blir sikkert kjempekoselig :vinke:

venter på telefon fra olegutt jeg :rosaengel: det blir kos

klemmer fra meg(som tror det snart er på tide å gå av nettet :Nikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det blir jo fri da også, men jeg må på skolen for å levere oppgaven, og så skal jeg ha barna fra 16-20.

Jeg har og barn tirsdag.. Tenkte vi skulle prøve å stå på skøyter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro lillebror nettopp. Det var kjempekoselig med besøk! Vi lagde pizza sammen (jeg elsker å lage mat sammen med noen, men sambo er ikke så glad i det, så det skjer ikke så ofte), og spiste is til dessert. Så fikk vi snakka litt om turen til Los Angeles. Nå er det ikke mange dager igjen!!! Gleder meg sinnsykt!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritstilig med tur til LA da!!! :vinke: når drar dere?

klemmer fra meg :Nikke:

Vi drar på fredag morgen!!!!!!! :hoppe::danse::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioio :ler2: da får du en suuper påskeferie da :-D

ønsker deg en kjempefin tur :rosasmil: blir dere der lenge?

så spennende :blomst:

klems :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioio :ler2: da får du en suuper påskeferie da :-D  

ønsker deg en kjempefin tur :rosasmil: blir dere der lenge?

så spennende :blomst:  

klems :rosasmil:

Takk! :-) Ja, det blir spennende! Skal være der i 10 dager. Skulle gjerne vært lenger, men...det får bli en annen gang! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det helt nydelig vær!! :-) :-) Sola skinner og snøen glitrer på jordet utenfor vinduet mitt...

Planen for i dag er:

- sette på en maskin med klær

- spise frokost

- lese gjennom oppgaven, evt. rette på noe, skrive den ut

- finne fram klær til begravelsen i morgen, se om noe mangler

- begynne å pakke til vi skal reise (bare for å gjøre noe hyggelig...):-)

- kjøre på skolen for å levere oppgaven og noen bøker

- kjøre innom bestemor sin leilighet og hente noen kjeler som skal kastes...

- hente barna på sfo, spise, kjøre dem til idrettsskolen...

- hjem ca kl 20.

Gruer meg til begravelse i morgen!!!!!!!!!!!!! :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klærne ferdig vasket, skal henge dem opp nå og sette på en hvitvask. har spist frokost og nettopp skrevet ut tre eksemplarer av oppgaven. Så nå er den klar til å leveres!!!!!! :hoppe: det er alltid så deilig å være ferdig med en oppgave, og ettersom dette ikke er en eksamen har jeg ikke en sånn liten klump i magen heller :-)

Jeg skal kanskje kjøpe ny bil!!! Sambo har fått et godt tilbud gjennom jobben :kysse: . Det varer bare ut måneden, og ettersom vi reiser på fredag må vi bestemme oss før det. Det hadde vært så deilig med ny bil! Jeg har bare hatt gamle biler, den jeg har nå er fra 1988 eller noe sånt. Så en 2000 eller 2005 modell blir en stor forandring!! :sjarmor: Regner med å vite hva det blir til i løpet av dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå' date=' blir det grønn eller svart bil?[/quote']

Tror det blir den grønne :-) :-) Bestemmer oss i morgen regner jeg med!! Nå gruer jeg meg VELDIG til begravelsen i morgen!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så :klem:

Skal tenke på dere jeg..

Takk! Tror jeg hadde fire drømmer om at vi kom for sent til begravelsen i natt... :o så da jeg våkna kl sju sto jeg like godt opp. Så nå sitter jeg her, da..... i tolv-tiden er det heldigvis over. Da skal vi hjem til mamma og pappa og spise snitter og sånn. På vei hjem skal sambo og jeg kjøre innom jobben hans så jeg kan se bilen :-) Han prøvde den i går og likte den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...