Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

:klem:

Skal du no på torsdag? Tenkte kanskje vi kunne ta en bytur? Jeg har fortsatt et gavekort på steen og strøm..

Neste torsdag? Etter skolen? Eller mener du i dag? I dag jobber jeg, tror det er til 14. Passer for meg begge dagene altså! :-) Høres koselig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte etter skolen ja!

Ok! It's a date!! :-) :-)

Hadde avslutning på praksisstedet i dag (selv om jeg skal tilbake i morgen for evaluering...) Både vi og veilederne hadde med kake, så det ble en lang lunsj :wink: Nå skal jeg lage middag, så skal jeg skrive noen jobbsøknader, spise og deretter rydde litt. Svigermor kommer i morgen og blir til lørdag. Passer ikke så veldig godt nå når oppgaven snart skal leveres :-? Heldigvis er det bare en natt, og ikke tre som det pleier. Men det er veldig koselig med besøk av henne altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

hvordan går det med deg for tiden???

kos :kul:

Hei! Det går ganske bra... :-) Vet ikke om du har lest dagboka mi for de siste dagene, men bestemor døde på onsdag, så det er ikke helt topp akkurat nå... Koselig at du kom innom da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg hjem etter å ha hatt evaluering av praksisperioden med veileder. Det gikk kjempebra!! :hoppe: Selv om jeg klommer til å savne praksisen er det deilig å være ferdig! Nå kan jeg senke skuldrene og bare kose meg fram til etter påske! :-) :-)

På hjemveien kjørte jeg innom fem butikker for å se etter urtemynte, men ingen hadde... Jeg som trenger det til middagen i morgen! :-? Får ta en tur på Ultra i morgen, de pleier å ha godt utvalg. Kjørte innom gartneriet for å kjøpe en bukett med tulipaner også. Men der tok de visst ikke kort, og jeg hadde ikke kontanter. Så jeg får sende bort sambo etterpå :wink:

Nå skal jeg rydde og vaske huset, for svigermor kommer i kveld. Hun kommer ganske sent, så jeg lager ikke stor middag, bare kyllingsuppe og nybakt brød. Sambo kommer hjem om en times tid og hjelper til (ikke at det er så forferdelig mye å gjøre altså - det er ikke SÅ rotete liksom :ler: )

Så bør jeg få skrevet mer på oppgaven...men nå stresser jeg ikke så veldig, for jeg har ikke så mye igjen :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger bare igjen en liten :klem::) Er ikke lett å miste noen, men når de er syke og gamle, så er det en liten "befrielse" allikevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: la igjen en hilsen i dagboka di, iingvild!

Om en uke sitter vi på flyet til Los angeles!! :hoppe: I går var det 29 grader der!!!!!!! Deilig!! Ser ut som om det er litt ustabil temperatur for tiden, da: http://www.storm.no/vgnett/Reise.aspx?ID=304458 Men det er uansett varmere enn her hjemme! :-) Og på det stedet vi skal bo er det visst vanligvis noen grader varmere enn det som vises på kartet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: kondolerer min venn :dagensrose:

det var trist og høre....har ikke fått lest dagboken din på en godstund desverre nettet har vært nede...

forferdelig trist når noen dør har selv mistet mange nære slektninger på mange forskjellige måter så jeg skjønner litt hvordan du har det..

enorm trøsteklem fra meg :klem: :trøste: :klaske::grine::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet flere jobber å søke på.. De er kanskje litt langt unna for deg men du kan jo titte...

Takk! Hadde sett dem allerede. Den på Holmlia ser også veldig spennende ut synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe på en lørdag :hakeslepp: Har nemlig frisørtime klokka halv ti!! Var helt sikker på at det var halv ett, men så feil kan man ta :-? Stakkars svigermor blir her alene imens...Sambo skal nemlig også klippe seg! Gleder meg til å se hvordan han blir! Han bruker alltid barbermaskin og har det stort sett nokså kort. Men nå har han spart en stund sånn at han forhåpentligvis får en frisyre...Må prøve ut litt forskjellig før bryllupet :wink: Har har forsikret seg om at jeg ikke blir sur hvis han barberer hodet når vi kommer tilbake fra usa, da :ler:

Maten i går var forresten veldig god! Og Arkanas krydderbrød anbefales! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble dere på håret da?

Jeg går snart på veggen, kommer ikke noe vei på den oppgaven min jeg. Ligger fortsatt på ca 4050 ord. Nå har jeg akkuratt regnet ut at jeg trenger jo bare 4725.. Men jeg må altså over det.. sitter å :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble så fine så, liv :-) Det var ingen stor forandring på meg, kanskje litt kortere enn ellers. Men på sambo var det virkelig en forandring!! Han ble så fiiin!!! :kysse: Han ble visst fornøyd selv også, for han bestilte ny time om 5 uker (Yesss! Da er det sikkert over og ut med barbermaskinen!! :wink: )

Jeg er nesten ferdig med oppgaven!! :hoppe: Har bare avslutning + litt til igjen. Tar det i morgen eller på mandag. Får i hvertfall gått på "Gjør din bolig bedre"-messa i morgen! det gleder jeg meg til!

Nå er jeg i gang med å lage indisk fingermat. Lager samosaer og potetfritter med to forskjellige sauser til. gøy å prøve noe nytt! Håper det smaker like bra som det ser ut på bildet i kokeboka, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god så lang tid det tar å lage den maten!!!!! better be good! Er glad i å lage mat, så jeg koser meg veldig, men Så lang tid liksom... :-? For ikke å snakke om hvor mye oppvask det blir! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten var veeeldig god!! :sikle: Ble fort mette, så det er mer igjen til i morgen :-) Etter middagen satt vi som vanlig på sofaen i stua og prata, og en liten spøk førte med seg en liten "hevn", som resulterte i vannkrig!!! :o Skikkelig barnslig!! Men veldig gøy da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Romantisk og romantisk... Litt utenom det vanlige i hvertfall! :-)

Sambo kommer snart hjem, han og faren har vært og hjulpet mamma med å flytte ut ting fra leiligheten til bestemor. Når sambo kommer skal han og jeg kjøre og hente mora hans, så skal vi på en eller annen utstilling hun ville se i gamlebyen :-? Deretter skal sambo og jeg på "Gjør din bolig bedre"-messa med to venner. I kveld kommer lillebror (har fortsatt ikke sett ham, enda han har vært hjemme en uke!), og han skal lage pizza til oss! Så det blir nok en fin søndag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :-D

det høres ut som du får en fin søndag :Nikke: selv skal jeg ikke gjøre så mye...ikke så mye å gjøre her i denne lille by :sjokk: skal ha ribbe til middag i dag vi :D nammenamm :rosasmil:

klem fra meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...