Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Tror jeg sovnet før jeg rakk å lese ferdig en eneste side i boka i går, jeg :) I dag våknet jeg til nydelig vær! Kaldt, rim på bakken og trærne, og solskinn! Jeg har lest ut en bok, dusja, spist og drukket kakao, og skal snart ordne meg og kjøre. Skal møte mamma og dem på Smart Club, så sitter jeg på med dem til Oslo. Tenkte å kjøre litt tidligere, så jeg rekker å finne et eller annet jeg kan kjøpe i innflytningsgave til lillebror.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Heidi! :) Det var koselig å besøke lillebror, og gøy å se hvordan han bor! Jeg kom nettopp hjem, og skal snart kjøre av gårde igjen. Skal besøke en venninne først, og så til en annen for å spise og se film i kveld. Koselig! Også går tiden fortere til mannen kommer hjem i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen etter en kjempekoselig kveld!! :) Var sammen med de beste vennene mine, som jeg ser så altfor sjelden. Var først på kafé med hun ene, og så kjørte vi til hun andre senere. Der spiste vi taco og så på filmer og bare skravla. Nå skal jeg ta en kjapp runde på kg før jeg legger meg. I morgen kommer mannen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig koselig i går! Vi skulle gjort sånt mye oftere!! :)

Jeg har nettopp hatt besøk av lillebror. Det var hyggelig at han kom innom en tur! Så fikk jeg vist fram barnerommet og vaskerommet også :)

Mannen ringte for en times tid siden og sa at de var på vei hjem. Han hørtes rimelig utkjørt ut, og det var ikke han som kjørte, for å si det sånn... Han sa det ikke skulle bli mer drikking på han i 2005 i hvertfall... :ler: Og det passer jo bra, siden det ikke er så fryktelig mange uker til han bør være i stand til å kjøre bil til enhver tid ;)

Jeg har satt en rundstykkedeig til heving, og etterpå skal jeg lage pizzadeig. Har fått gjort litt i huset også - ryddet, støvsuget og tatt oppvasken. Så jeg kan slappe av med mannen når han kommer hjem (selv om han sannsynligvis kommer til å sovne på sofaen... ;) ). Jeg lånte noen filmer av de jeg var på besøk hos i går, kanskje vi ser på en av dem? :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med venninnekveld!! Vi pleier å gjøre det vi og, det er jo alltid så koselig!

Så flink du er, lager rundstykker og greier! Her står huset på hodet, fordi jeg får innfall om å gjøre om en gang i mellom :ler:

Ha en flott søndagskveld da snuppa, og kos deg med mannen! Før han sovner... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en flott søndagskveld da snuppa, og kos deg med mannen! Før han sovner... :ler:

Vel... den som sovna fra filmen like etter kl 19 i går kveld, var meg... :sjenert: Før klokka var ni, sov vi begge søtt i senga :ler: Alene-helg med mye farting hit og dit har tydeligvis tatt på for meg!

Føler meg ganske opplagt i dag, da. Skal på evalueringsmøte i barneverntjenesten, og kjører om ca 20 minutter.

Etter middag tror jeg mannen og jeg skal ut og kjøpe teppe til stua og "vegg-do" til badet som vi skal begynne på så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige mandagsklemmer!!! :klem:

Jeg er nå tilbake fra møtet. Var innom et kjøpesenter på veien hjem, og fikk kjøpt en julegave til mannen. Han sa i går at han ønsker seg joggedress, så da kjøpte jeg det mens jeg enda husket det... :)

Lurer på om det blir snø i dag. Himmelen ser skikkelig tung ut, og det er riktig temperatur for snø... Håper på snø!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så nettopp i dagboka til cons at det snør i nabobyen - så da er det ikke umulig at det kommer litt her også etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nnnneeeeeeeeeeeeiiiiiiii ikke snø! vil ikke ha det!

snø kan vente til julaften den

Den kom ikke heller... :forvirret:

Vi fikk ikke sett på toaletter i dag, for butikken stengte kl 17. Vi fikk henta den nye bilen da, så i morgen skal jeg kjøre stasjonsvogn :) Også kjøpte vi et gulvteppe og to adventsstjerner på Skeidar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig tåkete ute i dag! Ser såvidt hva som er utenfor hagen vår...

Nå skal jeg sette i gang med å rydde ut av badet som skal pusses opp. Forhåpentligvis kan jeg kaste masse :sjarmor: Resten må jeg finne plass til på badet nede. Mannen håper nemlig å få begynt med å hive ut badekaret og inventaret etterpå. Det skal bli utrolig godt å komme i gang med å lage bad!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet er tømt! Deilig! Fikk kasta ganske mye. Gamle kremer og sminke og sånn... Gjorde rent på badet nede, og fant plass til tingene der. Så nå har vi "flytta inn" der nede... Det er jo det badet vi har brukt mest helt siden vi lagde det før sommeren, men vi har hatt de fleste tingene våre oppe likevel. (Så det er tydelig at vi har en del ting vi ikke har bruk for... :sjenert: )

Jeg har dusja og ordnet meg, og skal spise litt stekt ris og grønnsaker (av rester fra middagen i går) før jeg kjører. Skal hente ungene på sfo kl 16, og før det skal jeg innom fotorafen og hente bildene til svigermor, og innom mamma og pappa og sette på en maskin med klær. Vaskemaskinen vår har hatt et ødelagt bein en stund, og vi har aldri fått somla oss til å fikse det. Nå som maskinen likevel måtte dras fram for å flyttes ned på vaskerommet, tenkte vi det var greit å få det gjort. Så det kommer noen fra service-huset for å se på den på fredag. De sa at hvis de må bestille en ny del, kan det ta to-tre uker før jeg kan bruke vaskemaskinen igjen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Arkana :)

I går var jeg på skøytebanen med ungene, og jeg fikk nesten litt julestemning! Det skulle bare vært kaldere... Kjempekoselig med mørket rundt, flombelysning på banen og lyden av glade barn og skøyter på isen... :) Selv holdt jeg med på sidelinjen, jeg vil ikke stå på skøyter nå som jeg er såpass langt på vei.

Da jeg kom hjem, var badet ribbet for all innredning, og mannen holdt på med å rive av tapeten. Vi venter med å flytte doen, jeg vil gjerne ha den her oppe så lenge som mulig, så jeg slipper å fly ned i kjelleren mer enn nødvendig... Men nå går det framover!!

Mannen hadde også laget et midlertidig bein på vaskemaskinen, så nå vasker jeg klær. Når denne maskinen er ferdig, skal jeg sette på tørketrommelen for første gang. Det kan jo bli spennende, siden jeg ikke har peiling på sånt... :sjenert: Prøver meg med håndklær og sengetøy i første omgang. Vil ikke risikere å krympe klærne våre... Mamma sa det kunne være lurt å kjøpe en del av babytøyet i store størrelser, sånn at det kan kjøres i tørketrommelen og likevel passer til babyen. Det skal jeg definitivt gjøre, for det er nok ikke så gøy å henge opp uendelige mengder med knøttsmå plagg på tørkesnora! Noe tåler vel ikke tørketrommel uansett, men det meste av bomull går sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...