Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #1201 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ville kontakten dem og hørt om det kanskje er en feil på den. Du får gi tilbakemelgind. Jeg har ikke kjøpt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. oktober 2005 #1202 Del Skrevet 24. oktober 2005 God morgen, og god mandag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1203 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ville kontakten dem og hørt om det kanskje er en feil på den. Du får gi tilbakemelgind. Jeg har ikke kjøpt enda. ← Jeg sendte mail og fikk kjapt svar. Skulle sende den til dem, også skulle de sende meg ny med en gang de motter den. Håper jeg er heldigere denne gangen, da God morgen, og god mandag! :-D ← God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #1204 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så bra med kjapp tilbakmelding og god service. Får håpe det var noe galt med den første og og at den neste virker som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1205 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg sitter og venter på at Tollpost skal komme med det jeg har bestilt fra inreda.com. Vet bare at de skal komme i dag, aner ikke når. Håper de kommer snart, for jeg må en tur i butikken før jeg kan begynne på middagen, og jeg kunne godt tenkt meg å gå en tur i det fine været også Hvis jeg legger meg på sofaen med en kopp te og en bok kommer de sikkert - det er jo typisk at man blir forstyrret når man holder på med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1206 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sovnet visst på sofaen, jeg... Hadde nettopp stått opp igjen da de ringte fra Tollpost og spurte hvor jeg bodde. De hadde kjørt forbi, som de fleste andre gjør første gang de skal finne fram Så nå har jeg fått handlet. Jeg er ikke så veldig sulten, så jeg steker bare restene av gårsdagens middag i dag. Mannen jobber likevel sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. oktober 2005 #1207 Del Skrevet 24. oktober 2005 En liten mandags til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #1208 Del Skrevet 25. oktober 2005 Innom med en god-tirsdag-klem! Og du, stikk gjerne innom dagboken min med halloween-kostyme-forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. oktober 2005 #1209 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ha en fin dag! Hilsen fra jobbsøkerjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1210 Del Skrevet 25. oktober 2005 Takk, begge to! The dog has left the building :grine2: :grine2: Stakkars svigers som kom hjem i natt. To uker med over 20 grader på Kypros, også kommer de hjem den første natten med snø Da får de vel i hvertfall følelsen av at de har hatt max utbytte av turen sin Jeg sov til ca 10 i dag, og lå og leste en times tid i Bokhandleren i Kabul. Nå har jeg akkurat spist frokost. Skal hente barn kl 16 i dag, og tror jeg drar litt tidlig så jeg kan få meg en liten bytur. Dagen i går ble nemlig forferdelig lang, da jeg måtte sitte hjemme og vente på Tollpost som jeg ikke visste når skulle komme. Jeg skal i allefall innom fotografen og bestille kopier av to av bryllupsbildene våre til svigermor. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2005 #1211 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kjør pent på sommerdekk Ha en god tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #1212 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så deilig å endelig bli kvitt den hunden. Vi fikk også litt snø i morgentimene i dag men nå regner det. Tror det er meldt ganske mildt til helgen men skal legge om til vinterdekk siden vi skal på fjellet. Bedre føre var.... Dessuten har vi piggfrie vinterdekk så da gjør det ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1213 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tror det har begynt å sludde nå. Skal be mannen legge om til vinterdekk på bilen min så fort som mulig! Burde gjort det i går, siden det var meldt snø i dag, men han jobbet sent og var ikke hjemme før 23. Og jeg har aldri lagt om dekk selv i hele mitt liv... Også MÅ jeg ut og kjøre i dag, siden jeg er støttekontakt på tirsdager. Får la være å kjøre med ungene hvis det er glatt. Heldigvis ser det ut til at veiene er bare, så jeg håper det ikke fryser på når jeg kjører hjem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #1214 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå på dagtid er det vel liten sjanse for at det fryser på på veiene men man skal være forsiktig på kvelden ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #1215 Del Skrevet 25. oktober 2005 Og noen mennesker er så trege med å skifte til sommerdekk at de slipper å skifte igjen når snøen kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. oktober 2005 #1216 Del Skrevet 25. oktober 2005 På toppen, der jeg jobber, er det ca 7 cm snø! Ungene har akt og kost seg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1217 Del Skrevet 25. oktober 2005 Og noen mennesker er så trege med å skifte til sommerdekk at de slipper å skifte igjen når snøen kommer..... ← Seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1218 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det gikk fint å kjøre i dag! Bare litt slaps igjen da jeg kjørte til byen, og helt bart (vått) da jeg kjørte hjem. Men det er tydelig at folk er engstelige, for noen steder gikk det i 60 i 80-sona... Nå er det visst meldt varmegrader i noen dager, og jeg håper det blir lenge til den neste snøen faller!! Nå sitter jeg og venter på at mannen skal komme hjem. Da blir det Judging Amy og kakao I morgen har jeg fri (som vanlig...), og har tenkt meg til et kjøpesenter jeg sjelden er i. Har gavekort i et par butikker der, Glassmagasiner og Kremmehuset, også skal jeg bytte noen glass og en karaffel som vi fikk forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #1219 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har vært på shopping i dag Fikk byttet inn noen gaver på Christiania Glassmagasin og brukt litt av gavekortet på Kremmerhuset. Dessuten kjøpte jeg en genser til meg selv, farsdagsgave til pappa, og en liten julegave til mannen. Også fant jeg noen noen ting på helsekosten, og handlet mat. I dag blir det viltgryte av elg til middag. Samboeren til svigermor er på jakt hvert år, og det elgkjøttet vi har i fryseren nå fikk vi i sommer. Vi skal besøke dem i desember, og fikk beskjed om å gjøre plass i fryseren til mer kjøtt. Så da er det bare å sette i gang Jeg har ikke hatt så lyst på rødt kjøtt gjennom graviditeten, men i en gryte går det vel alltids greit. Etter shoppingen laget jeg meg en god lunsj, og satte meg i stua med KK Julen. Gleder meg sånn til jul, men synes det er for tidlig å få julestemning allerede nå. Kjøpte bladet mest for å få inspirasjon til å lage noe, siden jeg har så mye fritid Jeg fant i allefall oppskrifter på masse god konfekt som jeg kan gi i gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. oktober 2005 #1220 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hjelpes, er det farsdag alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå