Gå til innhold

Og her er dagboka til søndagsengel?...

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg hadde planlagt å jobbe litt i hagen i dag, men da vi våknet til grått vær og regn i lufta, ble det husvask i stedet... det var godt å få det unna! :-)

Er nødt til å lese litt til oppgaven i dag! Det er bare det at jeg ikke er så veldig motivert til det... men når jeg først setter meg ned går tiden fort, for det er jo spennende stoff! :-)

Hvis det passer for snekkernaboen vår, tar vi en tur til mamma og pappa senere. Naboen skal sette opp ny garasje hos dem, og vil se litt på huset og tegningene før han setter i gang.

Jeg er fryktelig babysyk for tiden!!!!!!! :hjerte::babysmokk::hjerte: Har bare såååå lyst til å bli ferdig med skolen, få meg en hvilken som helst jobb og sette i gang prøvingen!!!! kanskje på bryllupsreisen? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baby syk? Hva er det? Her og ja, vurderer til og med å søke på PU boliger, bare for å få en jobb snarest mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby syk? Hva er det? Her og ja' date=' vurderer til og med å søke på PU boliger, bare for å få en jobb snarest mulig..[/quote']

:ler: Sitter med de samme tankene selv!! Leter ikke lenger bare etter jobber som er relatert til utdanningen, men stort sett alt i nærheten. Tror jeg kan få jobbe på Gilde, som jeg har gjort før, og det er godt betalt, men idiotiske arbeidstider!! :-? Den jobben jeg hadde i fjor gjorde at jeg fikk litt noia for kvelds- og helgearbeid... Fikk (nesten) ALDRI sett sambo og (nesten... :ler: )ALDRI brukt båten!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb er tingen! Må bare finne noe og tiden går jo bare fortere og fortere!

Ja, tror nesten jeg skal be om søknadsskjema hos Gilde, jeg...Kan jo la være å ta den hvis jeg finner noe annet? :-)

Har tre brett med p-piler igjen... Så hvis ikke det skjer noe veldig uventet, så er det mulig jeg slutter på pilla når de brettene er tomme :-) :-) Hvis jeg ikke har jobb får vi heller være forsiktige... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok litt lenger til jeg slutter med plasteret. Må ha ny pakke nå.. Men vi snakket om etter sommeren.. Vil helst ha jobb da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha jobbet i 6 av de siste 10 månedene først, så det blir jo avgjørende for når vi er klare for å få barn. Men et eller annet må jeg vel kunne få...?? :-) Har skrevet to søknader i dag også. Og vi har begynt å snakke om navn igjen. Nå er jo Leah "tatt"... :-? Men vi synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn! Har heldigvis god tid på oss :ler:

Nå skal vi følge med på FFK-Lyn på tv. HEIA FFK!!!!!!!!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så surt å stå på ullevål i dag, trodde jeg skulle fryse fingrene av meg! (jeg lånte bort vottene til ei venninne som hadde kortere jakke enn meg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med oss deler av fotballkampen, og har nettopp sett på UNO på dvd. Den var ok. Skal legge oss snart, må opp en time tidligere enn vanlig for å kjøre sammen med sambo i morgen! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så surt å stå på ullevål i dag' date=' trodde jeg skulle fryse fingrene av meg! (jeg lånte bort vottene til ei venninne som hadde kortere jakke enn meg..)[/quote']

Du er snill du (dumsnill??) :-) Du og samboen får krype inntil hverandre under dyna! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du den nye bilen din da?

Jeg liker den kjempegodt, men for tiden står den i ro... sambo måtte bytte et eller annet i motoren, og den delen hadde de ikke inne, så den måtte bestilles. Håper den kommer i dag, savner å kjøre den!! :hjerte:

I dag skal sambo og jeg på kurs i kompostering, arrangert av kommunen. Det gir 35% avslag på renovasjonsavgiften, og det vil vi jo ha med oss :-) Det varer bare et par timer.

Jeg lå lenge uten å klare å sovne i går! Tenkte mest på BABY, men også på bacheloroppgaven, selvvalgt pensum, muntlig eksamen, jobbsøking og sånne ekle ting :-? Har du funnet selvvalgt pensum, liv? Hørt at det er strengere krav til det i år? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt ferdig med å bestemme meg for selvvalgt enda. Men det blir i allefall resten av den lindboe boka, og så Barndommen varer i generasjoner : forebygging er alles ansvar av Killen. Samt at jeg lurer på den siste hun skrev sammen med hun danske om Rus.

til oppgaven så blir det i allefall den bitte lille boken til Stephen von Tetzchner, Utviklingspsykologi : barne- og ungdomsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger det to babyutstyr butikker som jeg må forbi hver gang jeg skal mot sentrum, og jeg får så lystå hoppe av bussen for å gå inn å titte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger det to babyutstyr butikker som jeg må forbi hver gang jeg skal mot sentrum' date=' og jeg får så lystå hoppe av bussen for å gå inn å titte![/quote']

Vet hvordan det er ! :ler: Kjører forbi Simo hver dag... Og på fredag var det salg på ALT! :-)

I dag har jeg vært på skolen i 10 timer. Gjennoførte prøveintervju på praksisveileder (jeg var "heldig" og fikk æren... :-? ), og det gikk over all forventning :-) :-) Så jeg var litt stolt av meg selv da!

Nå kom nettopp sambo og jeg hjem fra kurs i hagekompostering... Det kjedeligste ever, tror jeg!! Men vi kommer nok til å prøve oss på det, det er jo ca 2000 kr spart i året (ikke at det er all verdens penger, men tenk om vi faktisk LIKER å kompostere da :kul: )

Snakka akkurat med mamma på telefonen og ba henne holde av lørdagen før hun fyller 50. Jeg sa ikke hva planen er, men den er å gå på Wallmans salonger. har ikke vært der, men har hørt at det er moro! Hvis det ikke er plass der, blir det nok et forsøk på en imponerende 6 retters middag her hjemme... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa fyller 50 i januar og mamma neste september så da må vi vel gjøre noe stort ut av dagene der og. Har litt lyst å leie et sted og feire pappa.. Får høre med siss og Odeth om vi kan klare å ordne noe utan at han vet hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa fyller 50 i januar og mamma neste september så da må vi vel gjøre noe stort ut av dagene der og. Har litt lyst å leie et sted og feire pappa.. Får høre med siss og Odeth om vi kan klare å ordne noe utan at han vet hva.

Det er gøy å overraske litt, ja :-) Mamma vil ikke feire med masse gjester og sånn, derfor var det ikke aktuelt å leie, ha surpriseparty el. Men jeg tror hun blir glad for å gå på Wallmans! Hun vet ikke om det ennå, har bare bedt henne holde av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...