Linn3c Skrevet 30. mars 2005 #481 Del Skrevet 30. mars 2005 Gratulerar med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mars 2005 #482 Del Skrevet 31. mars 2005 Gratulerer med ny bil Hvordan blir problemstillingen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #483 Del Skrevet 31. mars 2005 Gratulerer med ny bil Hvordan blir problemstillingen deres da? Takk :-) Jeg er veldig fornøyd! Jeg har ikke den foreløpge problemstillingen i hodet, men vi skal ta for oss hva saksbehandlere i bvt gjorde da de lyktes med å få fram barnets stemme i en sak de selv er fornøyde med. Var på skolen fra 10 til 19.30 i dag. Hadde veiledning med skoleveileder og fikk gjort litt annet... høydepunktet var da vi bestilte pizza... Nå skal jeg forberede meg til jobbintervjuet i morgen. gruer meg noe sinnsykt!!!!!!! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mars 2005 #484 Del Skrevet 31. mars 2005 Det går nok bra, du er jo flink å snakke du da! Og så er det bare et sånn hurtig-intervju da! I morgen skal vi til drammen, møte praksisveileder. Er vel på tide å legge seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 1. april 2005 #485 Del Skrevet 1. april 2005 heisann ønsker deg en fin helg med mye fine opplevelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. april 2005 #486 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2005 Forfatter #487 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan gikk det? Er veldig usikker! Fikk fire spørsmål, tre av dem var kjempeuventa og egentlig ganske rare... :-? Så jeg ble kanskje litt satt ut... Hørte av noen av de andre som skulle på intervju at noen hadde vært på intervju før påske, og allerede blitt kalt inn til 2. intervju! Og de hadde blitt intervjuet av 5 stk, mens det i dag bare var 1... Så jeg vet ikke om de egentlig allerede har bestemt seg for hvem som går videre?! Vel, vel, det var jo en erfaring :-) Og jeg fikk sjekka hvor mye bensin bilen min bruker (og fikk full tank av pappa både da vi kjørte og da vi kom hjem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2005 Forfatter #488 Del Skrevet 1. april 2005 Endelig helg! :-) Har fått tre forespørsler fra venninner om å finne på noe i morgen. Vet egentlig ikke om jeg orker noe annet enn å slappe av hjemme. Har ennå ikke fått sovet ut skikkelig en eneste dag etter USA-turen, og jobbing med bacheloroppgave og gruing til jobbintervju har gjort meg skikkelig sliten! Så vi får se hva det blir til... Koselig å være litt sosial også, da :-) Snakka nettopp med farmor, som takket for kortet vi sendte fra LA. Vi kom inn på at det er 1. april i dag, og hun sa hun syntes jeg skulle prøve å narre sambo. jeg sa jeg ikke visste hva jeg skulle narre ham med, og hun sa "Du får si at det er en diger katt-ugle uti hagen!" Litt av en humor, sier nå jeg!! En nokså uskyldig spøk i hvertfall...Tror jamen jeg skal prøve på det etterpå...Og regner med at reaksjonen blir "Hva i ?#%&? er en katt-ugle?" :-? Nå er det snart wok, nudler og idol!! :-) det har forresten vært utrolig mye godterispising den siste tiden! :-? :evil: Må se å bli kvitt resten av det vi fikk av pappa ( :oops: ), og så er det godte-stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. april 2005 Forfatter #489 Del Skrevet 2. april 2005 Sov helt til 12 i dag! det er noe jeg ALDRI klarer, så jeg må ha vært utslitt! Nå er jeg i hvertfall uthvilt :-) :-) Holder på med å lage frokost/lunsj nå. Stekt ris (rester) med grønnsaker (+ curry, gurkemeie, garam masala, soyssaus og sweet chilisaus... lett blanding kan man si, men jeg smakte på det, og det var faktisk godt! :-) ).... Får besøk av en venninne i kveld (forloveren min). Hun skal overnatte, for venninnen hun bor sammen med får besøk av en ny kjæreste, og da er det visst ikke så koselig for venninnen min å være hjemme... kanskje på tide å flytte for seg selv? Gleder meg!! Hun kommer ikke før etter jobb, så det blir i 19-20-tiden. Tenkte jeg skulle lage pizza. Hun insisterte på å ta med snacks Hvis været er like fint i morgen skal vi ta med engangsgrill og pølser ned til stranda her. Det blir koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. april 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 3. april 2005 Det var kjempekoselig med besøk av forloveren min!!! :-) Sambos forlover m/ kjæreste kom en tur innom i går, så nå er forlovererklæringene utfylt! Vi satt lenge oppe i går, spiste pizza og masse godteri. I dag gikk hun og jeg en lang tur ved sjøen. Oppdaget et "drømmehus" til salgs - der sambo og jeg så etter hus da vi kjøpte det vi bor i nå. Er veldig fornøyd med det vi har nå, men kommer til å ta med sambo bort til huset etterpå likevel... :oops: Da vi hadde vært ute i sola i noen timer, ringte en tredje venninne og spurte om vi ville være med henne og kjæresten til Sverige. Det gjorde vi, og da vi kom tilbake grillet sambo, forloveren min og jeg pølser i hagen vår. Så det har vært en kjempefin dag!!!!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2005 #491 Del Skrevet 3. april 2005 Hus til salgs? Hmm, tror jeg vil litt nærmere byen jeg da.. Men hvor var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 4. april 2005 Huset ligger absolutt på drømmeplassen! Stille og rolig, ingen trafikk bortsett fra de som bor der (og det er ikke mange hus), veldig nærme vann og strand... Da vi var der i går, kom de som skal selge det, så vi fikk se inne også. Det var mye mindre enn det vi bor i nå, men det fulgte med tegninger til tilbygg. De antydet 1,6 - 1,7 mill, men var ikke sikre fordi megleren hadde vært på ferie. de regnet med å finne det ut i dag. Kan sende deg link når det legges ut på nettet, liv! :-) Vi synes i allefall prisen er alt for høy når vi i tillegg hadde vært nødt til å bygge på! Og vi er jo veldig fornøyde med huset VÅRT også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2005 Forfatter #493 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg kommer garantert til å være utslitt når eksamen er over, for denne jobbinga er slitsom!!! :o Var på skolen fra 9 til 15, og da var det hjem og lese... Har funnet pensum på engelsk, så det krever litt mer konsentrasjon enn vanlig... Har hatt vondt i hodet i to dager også!!! Tror jeg tar kvelden nå, jeg :-) Slappe av foran tv og vente på at sambo skal komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. april 2005 #494 Del Skrevet 5. april 2005 så Unicef søkte folk for stillingen Child Protection. Etter å sett på hjemmesiden deres og hva som kreves for den stillingen, så tror jeg at jeg må ha litt mer erfaring og skole om jeg skulle vært aktuell kandidat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. april 2005 Forfatter #495 Del Skrevet 5. april 2005 så Unicef søkte folk for stillingen Child Protection. Etter å sett på hjemmesiden deres og hva som kreves for den stillingen' date=' så tror jeg at jeg må ha litt mer erfaring og skole om jeg skulle vært aktuell kandidat![/quote'] Ja...føler at jeg må ha mer erfaring for de fleste jobber jeg... :-? Men får vel bare hoppe i det om jeg skulle være så heldig å få jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. april 2005 Forfatter #496 Del Skrevet 7. april 2005 En lang skoledag i dag også... Tør ikke tenke på hvor SLITEN jeg kommer til å være etter eksamen i juni!!! Regner med at det blir enda mer kjør framover enn det er nå! :o Var hjemme ca 16.30, og da spiste jeg fårikål fra farmor Sambo blir sen i dag, og blir nok det mye framover. Han driver et firma ved siden av jobben, og har mye å gjøre i sommerhalvåret. Da blir det ekstra inntekt Når jeg får jobb med full inntekt kommer han til å jobbe mindre, da. I dag tror jeg ikke jeg orker å lese noe pensum. Lånte en film på skolen (relatert til utdanningen, men ikke til oppgaven), kanskje jeg skal sette på den? Ha en fin kveld (hvis noen er innom...? Har vært tynt med gjester her i det siste... Jeg har ikke vært så sosial selv heller, da...)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. april 2005 Forfatter #497 Del Skrevet 8. april 2005 Endelig helg!!! I dag var jeg VIRKELIG umotivert til å jobbe med oppgaven!!! :-x Fikk en liten opptur da jeg åpnet selvangivelsen og så at jeg får igjen over 9000 kroner, da :-) Sambos har ikke kommet ennå, siden han har en som er for selvstendig næringsdrivende, men foreløpige utregninger viser at han får tilbake ca 22000! Det kommer godt med!!! Når sambo kommer hjem skal vi kjøre en liten tur til faren hans fordi samboeren til faren har bursdag. Gleder meg til kake, er skikkelig godtesyk nå! I kveld skal vi se på Idol og spise pizza, og bare SLAPPE AV!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. april 2005 Forfatter #498 Del Skrevet 9. april 2005 Det var koselig i bursdag i går! Spiste vafler og to stykker bløtkake, så jeg orket bare en liten bit av pizzaen da vi kom hjem... I dag skal jeg møte en venninne som skal shoppe...Har ikke mye å shoppe for selv, men det blir sikkert gøy likevel! :-) Skal dra om litt over en time, og før det har jeg planer om å gjøre litt i huset. Så jeg får nok sette i gang! Ha en fin lørdag i det nydelige været!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. april 2005 #499 Del Skrevet 9. april 2005 I dag skal jeg på Ikea.. Bare håret får tørket litt! Vi skulle ha en Oslotur sammen en dag og vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. april 2005 Forfatter #500 Del Skrevet 9. april 2005 Ja, det må vi få til liv! :-) Har vært i byen med en venninne i dag, vært en tur hos farmor og en tur hos mamma og pappa. Da jeg kom hjem hadde sambo kappet ned fire trær i hagen! To i innkjørselen, hvor vi skal lage rundkjøring, og to bak garasjen, hvor vi skal sete opp en lekestue/redskapsbod som sambo har bestilt. Gleder meg til det begynner å skje ting utenfor huset!! :-) :-) Har tenkt til å lage tacopai i dag. Det blir spennende, har aldri smakt det før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå