LilleMy Skrevet 27. oktober 2004 #1 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du kommet igang med julegavene - enten de kjøpes eller lages selv, enda? Selv har jeg kjøpt én og laget noen såper som vel blir til to små kusine-gaver. Da er jeg med andre ord i mål med 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 27. oktober 2004 #2 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har kjøpt 2, mangler 12. 3 av dem skal vi delvis lage selv. Skal begynne å pusle med det nå til helga, tror jeg. Resten blir neppe kjøpt før i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #3 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er godt i gang med julegaveinnkjøp. Nå har jeg famile på en annen kant av landet så jeg må sende dem. Synes også det er godt med alle gaver som er kjøpt og unnagjort i god tid før jul. Da blir det ikke så brådyrt heller lissom... Er så kjipt å være blakk til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har kjøpt en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. oktober 2004 #5 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er nesten halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #6 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oj, julegåver har eg ikkje begynt å tenke på enno, faktisk!!!! Burde kanskje hive meg rundt snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. oktober 2004 #7 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kun en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. oktober 2004 #8 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nei, jeg handler ikke julegaver så tidlig. Sparer det til slutten av november og utover i desember, nå er det høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 27. oktober 2004 #9 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja, nå er jeg heldigvis godt i gang. Det er deilig, for da blir det ikke sånn stress rett før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #10 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har bestilt en hel masse på nettet, så når de kommer skal vi "spare de" til uti november en gang, og pakke de inn så de er klare for utsending (posten må jo tjene grovt på dette!) til hele norge. har også mange igjen, som jeg trolig også tar en del av over nettet. det er så lettvint og da kan vi kose oss med rolig innpakking og kos mot jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. oktober 2004 #11 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er nesten ferdig - mangler bare to :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. oktober 2004 #12 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er i full gang med både planlegging og innkjøp, har kjøpt en 6-7 pakker til nå, men det er bare starten Ellers blir det hjemmelaget såpe og bivokslys til alle venninner, det skal jo bare være en liten oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 27. oktober 2004 #13 Del Skrevet 27. oktober 2004 er vel nesten halvveis, å har vel nesten planlagt resten. bare å vente på litt penger før jeg kan kjøpe resten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2004 #14 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har kjøpt noen, men mangler de fleste tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #15 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ingen enda. Begynner vel i løpet av november. Får det stort sett fort unna når jeg først setter i gang. Så lenge jeg får får gå og kikke og gruble i fred, uten mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 28. oktober 2004 #16 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ble enige med meg selv, om ikke være helt blakk i desember i år. Så jeg har kjøpt litt i forrige måned og denne. Tror jeg er ca 70 % ferdig. Istedetfor skal min kjære og jeg spandere på oss en hotellovernatting i adventstiden. Kun kose oss og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. oktober 2004 #17 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har ikke kjøpt eller laget noe...ikke kommet noe særlig langt i tankeprossessen en gang :o Og det er treigt til meg å være, så jeg gruer litt for hvordan det her skal gå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 28. oktober 2004 #18 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har laget liste over hvem jeg skal kjøpe julegave til.... -så langt er jeg kommet.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. oktober 2004 #19 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har kjøpt en til lillesøster og har en liggende til mamma, men lenger har jeg ikke kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 29. oktober 2004 #20 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg var i panduro-butikken og kjøpte julegave-materiale til venninnene mine i går Begynte på stuieuka mi i dag, så nå skal jeg hjem til mamman og pappan min og kunste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå