Gå til innhold

Handlet julegaver enda?!

LilleMy

Anbefalte innlegg

Har du kommet igang med julegavene - enten de kjøpes eller lages selv, enda?

Selv har jeg kjøpt én og laget noen såper som vel blir til to små kusine-gaver. Da er jeg med andre ord i mål med 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt 2, mangler 12. 3 av dem skal vi delvis lage selv. Skal begynne å pusle med det nå til helga, tror jeg. Resten blir neppe kjøpt før i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er godt i gang med julegaveinnkjøp. Nå har jeg famile på en annen kant av landet så jeg må sende dem. Synes også det er godt med alle gaver som er kjøpt og unnagjort i god tid før jul. Da blir det ikke så brådyrt heller lissom... Er så kjipt å være blakk til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg handler ikke julegaver så tidlig. Sparer det til slutten av november og utover i desember, nå er det høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har bestilt en hel masse på nettet, så når de kommer skal vi "spare de" til uti november en gang, og pakke de inn så de er klare for utsending (posten må jo tjene grovt på dette!) til hele norge.

har også mange igjen, som jeg trolig også tar en del av over nettet. det er så lettvint og da kan vi kose oss med rolig innpakking og kos mot jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i full gang med både planlegging og innkjøp, har kjøpt en 6-7 pakker til nå, men det er bare starten :ler:

Ellers blir det hjemmelaget såpe og bivokslys til alle venninner, det skal jo bare være en liten oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen enda. Begynner vel i løpet av november. Får det stort sett fort unna når jeg først setter i gang. Så lenge jeg får får gå og kikke og gruble i fred, uten mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble enige med meg selv, om ikke være helt blakk i desember i år. Så jeg har kjøpt litt i forrige måned og denne. Tror jeg er ca 70 % ferdig. Istedetfor skal min kjære og jeg spandere på oss en hotellovernatting i adventstiden. Kun kose oss og slappe av. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lilletroll

Har ikke kjøpt eller laget noe...ikke kommet noe særlig langt i tankeprossessen en gang :o Og det er treigt til meg å være, så jeg gruer litt for hvordan det her skal gå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i panduro-butikken og kjøpte julegave-materiale til venninnene mine i går :)

Begynte på stuieuka mi i dag, så nå skal jeg hjem til mamman og pappan min og kunste! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...