Gå til innhold

Slitsomt å være singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da? Jeg er ikke bitter eller misunnelig. Akkurat nå passer det seg ikke med en mann i livet mitt (verken som sexvenn eller som i forhold), det må jo få være en ærlig sak, uten at du beskylder meg for å være bitter og misunnelig av den grunn. Men jeg har vært en del på dateren tidligere, og vet at veldig mange menn er ute etter sex. Om man blir veldig plaget av menn som har lyst på henne så er det ganske sikkert at minst 90% av de kun er ute etter sex (i alle fall i første omgang), mens resterende er kanskje ute etter noe mer alvorlig. Så frem man ikke bor på en plass med veldig få menn. 

Uansett, den eneste måten du kan få dem til å slutte med maset er å være konsekvent, og få dem til å forstå at du ikke vil noe som helst.

Anonymkode: 494df...557

Med deg ja. Finnes flust av kvinner som opplever det motsatte. Nemlig menn som er seriøse. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Satt på spissen har du delvis rett. Men mange menn er fornuftige og monogame. De har skjønt det fordi de har både hode og hjerte på rette plassen. 

Anonymkode: 807d6...e23

Ja det er mange menn som er modne og vet med hode og hjerte hva som er det viktigste i livet. Og det er ikke å nedlegge hver ei jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at du ikke syntes at det er et luksusproblem, men da er man faktisk bortskjemt. Om du ikke finner noen som passer for deg til tross for at du selv mener du kan velge og vrake så har du et problem og bør kanskje vurdere å ta en titt på deg selv istedet for å syte om at du aldri finner noen. 

Anonymkode: ade98...95b

Si meg, har du et kommunikasjonsproblem? Jeg er ikke bortskjemt. Mine nærmeste mener tvert i mot av din påstand, fordi de faktisk kjenner meg i motsetning til deg. Så guess what..Kanskje du kan slutte å tro at du kjenner mennesker? Kanskje du skal slutte å definere mennesker du faktisk ikke kjenner? Høres ut som at du har en giraff i halsen! Ta å spytt et annet sted, i retning mot deg selv.

Anonymkode: 1ff0e...286

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn er primitive vesener. Kan sammenlignes med hunder som jukker på alt. De kan si de vil ha forhold, men de vil jo ikke det. De vil tømme seg, igjen og igjen og igjen. Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det tror jeg ingen greier. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg har en ekstremt ren moral og behandler folk med respekt. Bare synd at menn ikke respekterer oss kvinner. 

Anonymkode: 0d044...4bc

Haha, du må være utrolig  bitter av dårlig erfaring :fnise: Klart menn vil ha sex, men de vil jo ikke BARE ha det. Men sex tilhører jo et forhold og uten det blir det bare vennskap igjen. Kanskje du burde gå i deg selv om menn alltid svikter deg og bare vil en ting med deg og ikke noe seriøst.

Kan jo være feilen ligger hos deg , at du kun vil ha de som oppfører seg dårlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,er ikke spesielt slitsomt.

Er bare lei av å få spørsmål som: Hvorfor er du singel?har du ikke lyst på kjæreste?hvordan går det med kjærligheten da?har du fått deg type?osv..

og det med menn..vel,jeg har ikke tinder,drar aldri ut på byen og er ikke medlem på sukker,så mann blir det ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 13.14, AnonymBruker skrev:

Det å være pen deler vi med mange, men det er så utrolig lite lov å snakke om problemområdene rundt det. Ingen som ikke er der selv skjønner at det kan hende at vi er ganske seriøse mennesker, som faktisk mest hadde vært fornøyd med å få oppmerksomheten til akkurat den mannen vi ville ha, ikke 500 stykker på nett og på gata. Jeg hater det overfladiske med sjekkekulturen, og kan sikkert gå på date hver dag hvis jeg hadde gått inn for det. Kan gå inn på Tinder og plukke ut. Og det verste er at noen faktisk tror at det er sånn det er for oss, at vi faktisk gjør sånt. Jeg har vært på Tinder i flere uker, har mange match og likes, men har ikke vært interessert i å gå på en eneste date og kameraten min sitter å surmuler over at han ikke får match, men han trykker like på ALLE og er tydeligvis ikke den overfladiske og seriøse av oss to? 

Det er få som tenker over den biten, tror jeg. For meg handler det ikke om å få mest match, ha 500 beundrere. Trenger bare han jeg vil ha.

Anonymkode: 224d0...c9e

Hvordan i all verden kan en mann vite på forhånd om han er eller ikke er den personen du vil ha? Vi er jo ikke tankelesere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, auto skrev:

Hvordan i all verden kan en mann vite på forhånd om han er eller ikke er den personen du vil ha? Vi er jo ikke tankelesere.

Nei. Men jeg synes i grunnen ikke at jeg skrev i innlegget mitt at jeg la skylden for problemstillingen over på noen mann?

Anonymkode: 224d0...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...