Gå til innhold

Slitsomt å være singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de later som de vil ha forhold (fordi de tror det er hva kvinner vil), men egentlig er de bare ute etter sex. Evt. et sexforhold. Om de ikke er veldig få damer der du bor selvsagt, da kan det hende de er desperat nok til å måtte prøve å bli sammen med enhver single kvinne, i frykt for å bli alene resten av livet. 

Anonymkode: 494df...557

Du må slite med menn, ass. Lyser bitterhet og misunnelse av dette innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Nevian skrev:

Du skulle opplevd å være gjennomsnittlig mann. Da kan du spasere gjennom hele livet uten så mye som en tilnærmelse.

Vi er nok mange kvinner som kjenner oss igjen der også, ihvertfall i det virkelige liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de later som de vil ha forhold (fordi de tror det er hva kvinner vil), men egentlig er de bare ute etter sex. Evt. et sexforhold. Om de ikke er veldig få damer der du bor selvsagt, da kan det hende de er desperat nok til å måtte prøve å bli sammen med enhver single kvinne, i frykt for å bli alene resten av livet. 

Anonymkode: 494df...557

Nei, har samme erfaring og menn vil jo ha forhold. Du fremstiller jo menn som rene dyr som kun vil ha sex. Dette stemmer jo ikke i det hele tatt med min erfaring :) Mange menn som er seriøse, så du må ha dårlig erfaring og ha møtt feil menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg er 28 år og har vært singel hele livet. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har blitt invitert med ut på date i løpet av de siste 15 årene. Og jeg er i grunnen ikke spesielt uattraktiv. 

Hvor gammel er du ts? Bor du en plass nesten uten single kvinner? Eller har du et ekstremt stort nettverk bestående av single menn av en eller grunn? (kan jeg i så fall få en av dem? :nigo:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

This

Det er bare de rikeste 1% som får en tilnærmelse.

Anonymkode: c03d0...a8f

Dette vet du bare er tull. Så hvorfor holde i live en slik myte, når folk vet det ikke er realiteten. Du fremstår bare som en idiot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være pen deler vi med mange, men det er så utrolig lite lov å snakke om problemområdene rundt det. Ingen som ikke er der selv skjønner at det kan hende at vi er ganske seriøse mennesker, som faktisk mest hadde vært fornøyd med å få oppmerksomheten til akkurat den mannen vi ville ha, ikke 500 stykker på nett og på gata. Jeg hater det overfladiske med sjekkekulturen, og kan sikkert gå på date hver dag hvis jeg hadde gått inn for det. Kan gå inn på Tinder og plukke ut. Og det verste er at noen faktisk tror at det er sånn det er for oss, at vi faktisk gjør sånt. Jeg har vært på Tinder i flere uker, har mange match og likes, men har ikke vært interessert i å gå på en eneste date og kameraten min sitter å surmuler over at han ikke får match, men han trykker like på ALLE og er tydeligvis ikke den overfladiske og seriøse av oss to? 

Det er få som tenker over den biten, tror jeg. For meg handler det ikke om å få mest match, ha 500 beundrere. Trenger bare han jeg vil ha.

Anonymkode: 224d0...c9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Du må slite med menn, ass. Lyser bitterhet og misunnelse av dette innlegget

Det er utrolig mange "myter" ute å går om vi som er single. Men er du en singel og pen jente (jeg vet ikke med dere gutter) i dag, så tror mange at vi bare kan kaste mennesker vi bryr oss om på sjøen ved første mulighet fordi vi får så mange match på Tinder og oppmerksomhet ellers. Jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg er nødt til å (helt seriøst?) forklare mennesker at NEI, jeg er et menneske med følelser. Jeg tar kjærlighetslivet mitt seriøst. Jeg har kjærlighetssorg som alle andre, og selvom han fyren der borte er kjekk og smart og perfekt, så er han ikke den personen jeg innerst inne vil ha. Og derfor fjerna jeg meg fra Tinder, fordi jeg trenger mer tid på meg til å komme over en jeg var forelsket i, en helt normal fyr, som alle de muskuløse mennene på Tinder ikke kan måle seg med fordi jeg har følelser. 

Mange trenger nok ikke denne infoen, men jeg må ta meg selv i å faktisk forklare dette til mennesker såpass ofte at jeg er helt forbauset over hva mennesker har begynt å tenke der ute.

Anonymkode: 224d0...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig mange "myter" ute å går om vi som er single. Men er du en singel og pen jente (jeg vet ikke med dere gutter) i dag, så tror mange at vi bare kan kaste mennesker vi bryr oss om på sjøen ved første mulighet fordi vi får så mange match på Tinder og oppmerksomhet ellers. Jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg er nødt til å (helt seriøst?) forklare mennesker at NEI, jeg er et menneske med følelser. Jeg tar kjærlighetslivet mitt seriøst. Jeg har kjærlighetssorg som alle andre, og selvom han fyren der borte er kjekk og smart og perfekt, så er han ikke den personen jeg innerst inne vil ha. Og derfor fjerna jeg meg fra Tinder, fordi jeg trenger mer tid på meg til å komme over en jeg var forelsket i, en helt normal fyr, som alle de muskuløse mennene på Tinder ikke kan måle seg med fordi jeg har følelser. 

Mange trenger nok ikke denne infoen, men jeg må ta meg selv i å faktisk forklare dette til mennesker såpass ofte at jeg er helt forbauset over hva mennesker har begynt å tenke der ute.

Anonymkode: 224d0...c9e

Jeg er jo enig med deg. Jeg siterte hun som sa at alle menn bare var ute etter sex og det stemmer ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Jeg er jo enig med deg. Jeg siterte hun som sa at alle menn bare var ute etter sex og det stemmer ikke

Jo flere som innser dette, jo bedre :) Det kan ikke bli sagt nok i dagens samfunn. Av en eller annen grunn føler jeg at jeg går ¨vandrer i fotsporene til noen idiotiske mennesker før meg, slik at de har definert hvem jeg er fordi jeg har gode muligheter på datefronten. 

Anonymkode: 9fc9b...507

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Nei, har samme erfaring og menn vil jo ha forhold. Du fremstiller jo menn som rene dyr som kun vil ha sex. Dette stemmer jo ikke i det hele tatt med min erfaring :) Mange menn som er seriøse, så du må ha dårlig erfaring og ha møtt feil menn.

Jo menn er primitive vesener. Kan sammenlignes med hunder som jukker på alt. De kan si de vil ha forhold, men de vil jo ikke det. De vil tømme seg, igjen og igjen og igjen. Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det tror jeg ingen greier. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg har en ekstremt ren moral og behandler folk med respekt. Bare synd at menn ikke respekterer oss kvinner. 

Anonymkode: 0d044...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn er primitive vesener. Kan sammenlignes med hunder som jukker på alt. De kan si de vil ha forhold, men de vil jo ikke det. De vil tømme seg, igjen og igjen og igjen. Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det tror jeg ingen greier. Jeg har aldri vært utro, fordi jeg har en ekstremt ren moral og behandler folk med respekt. Bare synd at menn ikke respekterer oss kvinner. 

Anonymkode: 0d044...4bc

Jeg har hørt om kvinner som deg, som sier sånt, men jeg har ennå ikke møtt en i levende live.
Jeg har også hørt om slike menn som du beskriver, dem har jeg sett noen av.

Men det overveldende flertall av mennesker jeg har møtt på, både menn og kvinner, passer veldig dårlig inn i de beskrivelsene du kommer med her.

Det samme kan man si om enkelte menn med sine fargerike beskrivelser av hvordan "alle" kvinner er. Stemmer dårlig med virkeligheten.

Av og til spør jeg meg selv hvor dere møter disse menneskene som gir dere et slikt negativt syn på det motsatte kjønn? Hva gjør at disse forferdelige menneskene blir tiltrukket av akkurat deg?

Du skriver også at du behandler folk med respekt. Det er synd at å "behandle" for deg ikke inkluderer hvordan du omtaler andre mennesker, for der er det lite respekt å spore.

Endret av applestories
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri vært så glad i sauementaliteten og er ikke så veldig glad i å bidra i flokkmentaliteten på singelmarkedet heller. Hver gang det blir saueflokk så er det ALLTID noe helt vanvittig sprøtt rundt det. Helt umulig å ikke hate flokkmentalitet.

Er på Tinder men sitter der og humrer for meg selv, men over meg selv, fordi det er så utrolig overfladisk og teit. Ja eller nei, til mennesker. Hva faen...Det er jo helt sprøtt hvordan vi holder på. Nei, jeg kommer nok til å hute meg ut av Tinder og sørge for å ikke møte en fyr der inne. Dessuten har jeg kjærlighetssorg i tillegg. Har lyst til å sørge på gamlemåten, dukker det opp noen så får han dukke opp på en annen måte. Det har de klart å gjøre til nå helt naturlig når man minst aner det, så hvorfor ikke.

Ja det er slitsomt å være singel. Det er slitsomt å være singel når alt er så overfladisk. Dessuten er det flokkmentaliteten som styrer hodene på singelmarkedet, så folk tror at alle jenter er sånn og alle gutter er sånn. Håpløst, kjedelig, lite kreativt og givende. Not for me!

Anonymkode: 1ff0e...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nevian skrev:

Du skulle opplevd å være gjennomsnittlig mann. Da kan du spasere gjennom hele livet uten så mye som en tilnærmelse.

Pøh! Kjønn har ingen ting med saken å gjøre.. Jeg er gjennomsnittlig kvinne.. Får ingen oppmerksomhet som singel jeg heller..

Anonymkode: 84e5b...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pøh! Kjønn har ingen ting med saken å gjøre.. Jeg er gjennomsnittlig kvinne.. Får ingen oppmerksomhet som singel jeg heller..

Anonymkode: 84e5b...c09

Eller faktisk være en attraktiv kvinne som får mye oppmerksomhet, men stort sett alltid feil oppmerksomhet. Det er tungt å føle seg som et jakttrofe. Skulle ønske menn ville ta seg tid til å bli kjent med meg som person. 

Anonymkode: 807d6...e23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller faktisk være en attraktiv kvinne som får mye oppmerksomhet, men stort sett alltid feil oppmerksomhet. Det er tungt å føle seg som et jakttrofe. Skulle ønske menn ville ta seg tid til å bli kjent med meg som person. 

Anonymkode: 807d6...e23

Ja. Med en gang du er pen så kan du faktisk sitte der å svare helt sjuke ting og han vil være like interessert og snakke om forhold uansett.

Anonymkode: 1ff0e...286

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det? Mas fra menn her og der om date og alt. Blir nesten lei. Hadde gledet meg til singellivet, men menn er jo bare så innpåslitne. Så fort de fikk høre at jeg var singel så var det mas. Jeg forsøker å forklare dem at jeg vil være singel litt og ikke binde meg med engang igjen men de forsøker likevel :sprettoy:

Anonymkode: 1886b...d4e

Jeg kan ikke forstå at kvinner synes det ...de får jo absolutt all den oppmerksomheten de bare gidder å få så lenge de er single da :)

Skulle ønske jeg var kvinne sånn sett :) er litt verre å være singel mann som skal kjempe om oppmerksomheten til kvinnfolk som minst har 3-4 andre innpåslitne mannfolk også rundt seg :)

 

Anonymkode: 847fa...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å være pen deler vi med mange, men det er så utrolig lite lov å snakke om problemområdene rundt det. Ingen som ikke er der selv skjønner at det kan hende at vi er ganske seriøse mennesker, som faktisk mest hadde vært fornøyd med å få oppmerksomheten til akkurat den mannen vi ville ha, ikke 500 stykker på nett og på gata. Jeg hater det overfladiske med sjekkekulturen, og kan sikkert gå på date hver dag hvis jeg hadde gått inn for det. Kan gå inn på Tinder og plukke ut. Og det verste er at noen faktisk tror at det er sånn det er for oss, at vi faktisk gjør sånt. Jeg har vært på Tinder i flere uker, har mange match og likes, men har ikke vært interessert i å gå på en eneste date og kameraten min sitter å surmuler over at han ikke får match, men han trykker like på ALLE og er tydeligvis ikke den overfladiske og seriøse av oss to? 

Det er få som tenker over den biten, tror jeg. For meg handler det ikke om å få mest match, ha 500 beundrere. Trenger bare han jeg vil ha.

Anonymkode: 224d0...c9e

Dette blir jo et luksusproblem. Det er mange som kanskje ikke får akkurat den de vil ha her i livet men finner kanskje mange og gode nok egenskaper i partneren likevel, slik at man uansett faller for han/henne. 

Forskjellen på deg og en vanlig mann er jo at du får mye oppmerksomhet i det hele tatt, menn får stort sett ikke det. Kun de 10-20% mest attraktive (og attraksjon handler da om mer enn utseende, også inntekt, karriere, sosial status etc.). Du har med andre ord privilegiet at du har mulighet til å være veldig selektiv så jeg syntes ærlig talt ikke spesielt synd på deg. 

Anonymkode: ade98...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir jo et luksusproblem. Det er mange som kanskje ikke får akkurat den de vil ha her i livet men finner kanskje mange og gode nok egenskaper i partneren likevel, slik at man uansett faller for han/henne. 

Forskjellen på deg og en vanlig mann er jo at du får mye oppmerksomhet i det hele tatt, menn får stort sett ikke det. Kun de 10-20% mest attraktive (og attraksjon handler da om mer enn utseende, også inntekt, karriere, sosial status etc.). Du har med andre ord privilegiet at du har mulighet til å være veldig selektiv så jeg syntes ærlig talt ikke spesielt synd på deg. 

Anonymkode: ade98...95b

Vær så snill å kutt ut den "luksusproblem" kommentaren en gang for alle. Du kan gjerne få lov til å sitte der å være meg 1 uke på Tinder og se hvor givende og luksus det er å sitte der i "oppmerksomhet".

Det finnes forskjellig type oppmerksomhet. Det finnes forskjellig type ros. Det finnes definitivt forskjellige måter å få komplimenter på. Og alle de måtene er faktisk ikke like givende.

Anonymkode: 1ff0e...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill å kutt ut den "luksusproblem" kommentaren en gang for alle. Du kan gjerne få lov til å sitte der å være meg 1 uke på Tinder og se hvor givende og luksus det er å sitte der i "oppmerksomhet".

Det finnes forskjellig type oppmerksomhet. Det finnes forskjellig type ros. Det finnes definitivt forskjellige måter å få komplimenter på. Og alle de måtene er faktisk ikke like givende.

Anonymkode: 1ff0e...286

Du kan nok ikke diktere hva jeg kan eller ikke kan skrive på et forum lille venn. For øvrig var det heller ikke et svar til deg, så jeg forstår ikke hvorfor du blander deg inn. 

Ja, det finnes forskjellige typer oppmerksomhet, men når man mener man bare kan gå inn og velge og vrake så har en da ganske bra utvalg og har mye større sannsynlighet for å treffe noen enn en som ikke får særlig oppmerksomhet i det hele tatt. Derfor er dette et luksusproblem ja. 

Anonymkode: ade98...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...