AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #41 Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, Ragnar89 skrev: Du må slite med menn, ass. Lyser bitterhet og misunnelse av dette innlegget Hvordan da? Jeg er ikke bitter eller misunnelig. Akkurat nå passer det seg ikke med en mann i livet mitt (verken som sexvenn eller som i forhold), det må jo få være en ærlig sak, uten at du beskylder meg for å være bitter og misunnelig av den grunn. Men jeg har vært en del på dateren tidligere, og vet at veldig mange menn er ute etter sex. Om man blir veldig plaget av menn som har lyst på henne så er det ganske sikkert at minst 90% av de kun er ute etter sex (i alle fall i første omgang), mens resterende er kanskje ute etter noe mer alvorlig. Så frem man ikke bor på en plass med veldig få menn. Uansett, den eneste måten du kan få dem til å slutte med maset er å være konsekvent, og få dem til å forstå at du ikke vil noe som helst. Anonymkode: 494df...557
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #42 Skrevet 30. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan nok ikke diktere hva jeg kan eller ikke kan skrive på et forum lille venn. For øvrig var det heller ikke et svar til deg, så jeg forstår ikke hvorfor du blander deg inn. Ja, det finnes forskjellige typer oppmerksomhet, men når man mener man bare kan gå inn og velge og vrake så har en da ganske bra utvalg og har mye større sannsynlighet for å treffe noen enn en som ikke får særlig oppmerksomhet i det hele tatt. Derfor er dette et luksusproblem ja. Anonymkode: ade98...95b Nei lille venn, ikke dikter hva jeg kan si på et forum. Rimelig smart. Kanskje vi kan diskutere ting litt mindre selvmotsigende fremover? Eller blir det galt av meg å påpeke det? Ja det finnes forskjellig type oppmerksomhet, og jo mer du prøver å ta avstand fra det individuelle med hva andre mennesker mener, så kan ikke du som mann fortelle meg hva som er flott oppmerksomhet for meg på Tinder. Når jeg sier at jeg ikke synes det er et luksusproblem, så er det fordi det finnes givende oppmerksomhet og oppmerksomhet som er mindre givende og det blir ikke noe luksus ut av noe sånt. Anonymkode: 1ff0e...286 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #43 Skrevet 30. april 2016 2 timer siden, applestories skrev: Jeg har hørt om kvinner som deg, som sier sånt, men jeg har ennå ikke møtt en i levende live. Jeg har også hørt om slike menn som du beskriver, dem har jeg sett noen av. Men det overveldende flertall av mennesker jeg har møtt på, både menn og kvinner, passer veldig dårlig inn i de beskrivelsene du kommer med her. Det samme kan man si om enkelte menn med sine fargerike beskrivelser av hvordan "alle" kvinner er. Stemmer dårlig med virkeligheten. Av og til spør jeg meg selv hvor dere møter disse menneskene som gir dere et slikt negativt syn på det motsatte kjønn? Hva gjør at disse forferdelige menneskene blir tiltrukket av akkurat deg? Du skriver også at du behandler folk med respekt. Det er synd at å "behandle" for deg ikke inkluderer hvordan du omtaler andre mennesker, for der er det lite respekt å spore. Jeg uttaler meg bare fra hva jeg har opplevd selv, i tillegg til hva menn har gjort mot mine venner. Og ikke minst hva min far gjorde mot min mor. Jeg har aldri møtt en såkalt bra mann. Har hørt rykter om at de finnes, men har hørt rykter om at det fins spøeksler og. Foreløpig har jeg ikke sett noe til noen av delene. Jeg tror helt ærlig ikke at menn vil ha forhold på lang sikt. De liker jakten, og syns det er hyggelig noen måneder, før de sniffer seg fram til neste fitte. Anonymkode: 0d044...4bc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #44 Skrevet 30. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg uttaler meg bare fra hva jeg har opplevd selv, i tillegg til hva menn har gjort mot mine venner. Og ikke minst hva min far gjorde mot min mor. Jeg har aldri møtt en såkalt bra mann. Har hørt rykter om at de finnes, men har hørt rykter om at det fins spøeksler og. Foreløpig har jeg ikke sett noe til noen av delene. Jeg tror helt ærlig ikke at menn vil ha forhold på lang sikt. De liker jakten, og syns det er hyggelig noen måneder, før de sniffer seg fram til neste fitte. Anonymkode: 0d044...4bc Satt på spissen har du delvis rett. Men mange menn er fornuftige og monogame. De har skjønt det fordi de har både hode og hjerte på rette plassen. Anonymkode: 807d6...e23 1
applestories Skrevet 30. april 2016 #45 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg var kvinne sånn sett er litt verre å være singel mann som skal kjempe om oppmerksomheten til kvinnfolk som minst har 3-4 andre innpåslitne mannfolk også rundt seg Kommer jo an på hvilke kvinner du går etter, da. Det finnes nok av kvinner her ute som ikke har et eneste mannfolk rundt seg - ingen konkurranse om oss! 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #46 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Satt på spissen har du delvis rett. Men mange menn er fornuftige og monogame. De har skjønt det fordi de har både hode og hjerte på rette plassen. Anonymkode: 807d6...e23 Problemet er at dere kvinnfolk er veldig lite flinke til å klare å se forskjellene på mannfolk ...dere faller for veldig billige triks som ihvertfall sier meg det at dere har ikke hodet skrudd på fast. Så å skylde alt på at dere treffer dårlige mannfolk blir feil da dere egentlig mislykkes i å se forskjellene. Mye av grunnen er at dere er for passive og ikke tar noe initiativ selv. De mennene som er mest frempå er sjeldent dem er av "beste" kvalitet. Fatter du ? så dere må ut å lete litt selv ..ikke bare sitte der å forvente at bra menn skal finne dere før player sjarmøren for det skjer som regel aldri. Anonymkode: 847fa...658
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #47 Skrevet 30. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt på spissen har du delvis rett. Men mange menn er fornuftige og monogame. De har skjønt det fordi de har både hode og hjerte på rette plassen. Anonymkode: 807d6...e23 Er faktisk enig i det, selv om jeg høres fryktelig negativ ut. Men det er jo de slemme/mest desperate som skriker høyest! Og som singel blir jeg og kontaktet av kåte hannreier. Som om de tror man er like desperat som de.. Så jeg forstår at TS syns det er litt slitsomt. Anonymkode: 0d044...4bc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #48 Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at dere kvinnfolk er veldig lite flinke til å klare å se forskjellene på mannfolk ...dere faller for veldig billige triks som ihvertfall sier meg det at dere har ikke hodet skrudd på fast. Så å skylde alt på at dere treffer dårlige mannfolk blir feil da dere egentlig mislykkes i å se forskjellene. Mye av grunnen er at dere er for passive og ikke tar noe initiativ selv. De mennene som er mest frempå er sjeldent dem er av "beste" kvalitet. Fatter du ? så dere må ut å lete litt selv ..ikke bare sitte der å forvente at bra menn skal finne dere før player sjarmøren for det skjer som regel aldri. Anonymkode: 847fa...658 Når vi damer tar initiativ blir menn skremt og gjemmer seg. Så den taktikken funker ikke. Og hverken jeg eller andre damer jeg kjenner går etter playere. Kanskje menn skulle ta litt ansvar for sin egen oppførsel? Anonymkode: 0d044...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #49 Skrevet 30. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei lille venn, ikke dikter hva jeg kan si på et forum. Rimelig smart. Kanskje vi kan diskutere ting litt mindre selvmotsigende fremover? Eller blir det galt av meg å påpeke det? Ja det finnes forskjellig type oppmerksomhet, og jo mer du prøver å ta avstand fra det individuelle med hva andre mennesker mener, så kan ikke du som mann fortelle meg hva som er flott oppmerksomhet for meg på Tinder. Når jeg sier at jeg ikke synes det er et luksusproblem, så er det fordi det finnes givende oppmerksomhet og oppmerksomhet som er mindre givende og det blir ikke noe luksus ut av noe sånt. Anonymkode: 1ff0e...286 Det er ikke noe selvmotsigende i dette all den tid kommentaren min ikke var et svar til deg, men en annen bruker. Jeg står for det jeg skriver og mener at om man får mye oppmerksomhet så er det et luksusproblem når man menger ingen er bra nok, sannsynligvis setter du standarden for høyt. Anonymkode: ade98...95b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #50 Skrevet 30. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at dere kvinnfolk er veldig lite flinke til å klare å se forskjellene på mannfolk ...dere faller for veldig billige triks som ihvertfall sier meg det at dere har ikke hodet skrudd på fast. Så å skylde alt på at dere treffer dårlige mannfolk blir feil da dere egentlig mislykkes i å se forskjellene. Mye av grunnen er at dere er for passive og ikke tar noe initiativ selv. De mennene som er mest frempå er sjeldent dem er av "beste" kvalitet. Fatter du ? så dere må ut å lete litt selv ..ikke bare sitte der å forvente at bra menn skal finne dere før player sjarmøren for det skjer som regel aldri. Anonymkode: 847fa...658 Å ta initiativ fører med seg enten en pissredd mann eller en mann som blir så full av seg selv at han begynner å hore rundt. Jeg har tatt mye inititativ men det har aldri gitt meg annet enn hjertesorg. Anonymkode: 807d6...e23
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #51 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når vi damer tar initiativ blir menn skremt og gjemmer seg. Så den taktikken funker ikke. Og hverken jeg eller andre damer jeg kjenner går etter playere. Kanskje menn skulle ta litt ansvar for sin egen oppførsel? Anonymkode: 0d044...4bc Nei uff ikke gå i forsvarsmodus ..det hjelper ikke stort - dette er ikke en krig om ego. Har aldri hørt om en mann jeg som har syntes det har vært ekkelt å fått et kompliment og har gjemt seg etterpå. Nei dere går ikke etter playere - MEN problemet er at dere klarer ikke avsløre playerene selv om det er latterlig enkelt. Player mannfolk er sjarmerende og vet hvilke knapper de skal trykke på UTEN at dere trenger å gjøre noen innsats selv eller ta initiativ. Det er så enkelt som det. Anonymkode: 847fa...658
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #52 Skrevet 30. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når vi damer tar initiativ blir menn skremt og gjemmer seg. Så den taktikken funker ikke. Og hverken jeg eller andre damer jeg kjenner går etter playere. Kanskje menn skulle ta litt ansvar for sin egen oppførsel? Anonymkode: 0d044...4bc Vel, sånn er det når man tar initiativet. En mann som er interessert i deg vil ofte ikke blir skremt, men du kan ikke regne med at enhver du gjør fremstøt mot gjengjelder følelsene, sånn er det da også for menn som er frempå. Hva dere personlig går jeg etter vet jo ingen her, men gudene skal vite at det er mange kvinner som følger et mønster omtrent som dette: Går etter den kjekkeste "bad boy'en"->blir sjarmert av hans billige ord->havner til sengs->forsøker å få han til å ville noe mer->blir skuffa etter avslag->lover dyrt og hellig å ikke falle for en slik mann igjen før hun gjør akkurat samme feilen gang på gang på gang før hun eventuelt blir bitter på menn. Anonymkode: ade98...95b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #53 Skrevet 30. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ta initiativ fører med seg enten en pissredd mann eller en mann som blir så full av seg selv at han begynner å hore rundt. Jeg har tatt mye inititativ men det har aldri gitt meg annet enn hjertesorg. Anonymkode: 807d6...e23 En "pissredd" mann kan ganske enkelt være en mann som rett og slett ikke er interessert. Personlig har jeg hvertfall aldri blitt "pissredd" dersom en kvinne jeg syntes er bra prøver seg, snarere tvert imot. Kvinner jeg ikker er interessert i derimot, da gjengjelder jeg selvfølgelig ikke forsøket. Sånn er det å ta initiativet, man får ikke alle man prøver seg på, i det store og hele kan det være ganske få det klaffer med. Anonymkode: ade98...95b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #54 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En "pissredd" mann kan ganske enkelt være en mann som rett og slett ikke er interessert. Personlig har jeg hvertfall aldri blitt "pissredd" dersom en kvinne jeg syntes er bra prøver seg, snarere tvert imot. Kvinner jeg ikker er interessert i derimot, da gjengjelder jeg selvfølgelig ikke forsøket. Sånn er det å ta initiativet, man får ikke alle man prøver seg på, i det store og hele kan det være ganske få det klaffer med. Anonymkode: ade98...95b Det der vil de aldri forstå så det kan du bare glemme å forvente ....deres definisjon av å ta noe initiativ kan være så lite som å spørre om hva klokka er ..altså tviler på at dere tilnærmelser egentlig kan kvalifiseres som noe initiativ. Så forventer de enorme resultater ut av dette da. Det er latterlig og har sett mye av det der selv . Anonymkode: 847fa...658
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #55 Skrevet 30. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der vil de aldri forstå så det kan du bare glemme å forvente ....deres definisjon av å ta noe initiativ kan være så lite som å spørre om hva klokka er ..altså tviler på at dere tilnærmelser egentlig kan kvalifiseres som noe initiativ. Så forventer de enorme resultater ut av dette da. Det er latterlig og har sett mye av det der selv . Anonymkode: 847fa...658 Har opplevd diverse tilnærmelser, ikke bare av typen "hva er klokka" men mer direkte enn det. Tar det som et kompliment jeg selv om jeg ikke er interessert, om hun da ikke oppfører seg dårlig i etterkant. Har blitt kalt diverse ting etter å ha avvist kvinner for å si det sånn Virker som om mange kvinner forventer å få ting servert på et sølvfat i større grad enn menn i løpet av livet. Ser det både i jobb og partnersammenheng. Vel, get a grip - for å få det du vil ha så må man kjempe og gjerne jobbe hardt, det kommer ikke gratis. Og man må tåle mye motstand. Anonymkode: ade98...95b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #56 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd diverse tilnærmelser, ikke bare av typen "hva er klokka" men mer direkte enn det. Tar det som et kompliment jeg selv om jeg ikke er interessert, om hun da ikke oppfører seg dårlig i etterkant. Har blitt kalt diverse ting etter å ha avvist kvinner for å si det sånn Virker som om mange kvinner forventer å få ting servert på et sølvfat i større grad enn menn i løpet av livet. Ser det både i jobb og partnersammenheng. Vel, get a grip - for å få det du vil ha så må man kjempe og gjerne jobbe hardt, det kommer ikke gratis. Og man må tåle mye motstand. Anonymkode: ade98...95b Stemmer det - det hadde ikke skjedd særlig mye i denne verden om all initiativet skulle kommet fra kvinnfolk de vil av natur egentlig ikke bestemme, avgjøre ..de vil mannen skal lede og gjøre det. Anonymkode: 847fa...658
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #57 Skrevet 30. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe selvmotsigende i dette all den tid kommentaren min ikke var et svar til deg, men en annen bruker. Jeg står for det jeg skriver og mener at om man får mye oppmerksomhet så er det et luksusproblem når man menger ingen er bra nok, sannsynligvis setter du standarden for høyt. Anonymkode: ade98...95b Igjen tar du feil i antagelsene dine når det kommer til meg. Du kan jo begynne å snakke litt for deg selv i stedet for å snakke for meg og alle andre. Jeg snakker for MEG, fordi jeg er et individ i den saueflokken der. Og grunnen til at jeg blir provosert av at du skal sitte å snakke om "man gjør/snakke for andre", er fordi det har gått for langt. Way too far. Er dritt lei av at mennesker som dette skal definere hva jeg mener som individ, hvordan VI alle sammen er, hvordan man er, hvordan man bør.... Tinder er en sjekkeside, når noen sier at de synes at dette ikke er et luksusproblem og har en annen tankegang enn deg så kan du bare gjerne godta det. Og selv om du ikke skrev til meg, så skrev jeg til deg pga din kommentar. Anonymkode: 1ff0e...286 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #58 Skrevet 30. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen tar du feil i antagelsene dine når det kommer til meg. Du kan jo begynne å snakke litt for deg selv i stedet for å snakke for meg og alle andre. Jeg snakker for MEG, fordi jeg er et individ i den saueflokken der. Og grunnen til at jeg blir provosert av at du skal sitte å snakke om "man gjør/snakke for andre", er fordi det har gått for langt. Way too far. Er dritt lei av at mennesker som dette skal definere hva jeg mener som individ, hvordan VI alle sammen er, hvordan man er, hvordan man bør.... Tinder er en sjekkeside, når noen sier at de synes at dette ikke er et luksusproblem og har en annen tankegang enn deg så kan du bare gjerne godta det. Og selv om du ikke skrev til meg, så skrev jeg til deg pga din kommentar. Anonymkode: 1ff0e...286 Greit nok at du ikke syntes at det er et luksusproblem, men da er man faktisk bortskjemt. Om du ikke finner noen som passer for deg til tross for at du selv mener du kan velge og vrake så har du et problem og bør kanskje vurdere å ta en titt på deg selv istedet for å syte om at du aldri finner noen. Anonymkode: ade98...95b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #59 Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Med en gang du er pen så kan du faktisk sitte der å svare helt sjuke ting og han vil være like interessert og snakke om forhold uansett. Anonymkode: 1ff0e...286 Dette er så sant, det er helt absurd jeg testet det ut på date en gang med å gjøre alt man ikke skal. Snakket masse om eksen, flørtet åpenlyst med en mann som satt bak meg og drakk meg full og usjarmerende. Han maste ett år etter denne daten.. Anonymkode: 2f019...65d 1
Smultring Skrevet 30. april 2016 #60 Skrevet 30. april 2016 (endret) feilpost Endret 30. april 2016 av Smultring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå