AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Del Skrevet 28. april 2016 Kvinne på 32 her, med barn på 5 år, og mann. Ønsker meg venninner som bor i nærheten, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Har noen venninner fra før, men ingen vennegjeng, og de bor spredt og et stykke unna. Savner noen som bor nærmere, som det er naturlig å ta impulsive gåturer med f.eks. Har snakket litt med mødre i barnehagen, men har ingen umiddelbar kjemi med noen av dem, og det har ikke blitt vennskap på Facebook engang. Sønnen min begynner på skolen til høsten, så kan jo dukke opp noen foreldre der, som jeg kan bli kjent med. Ellers tenker jeg at det kanskje er noen naboer rundt omkring her, men hvordan komme i kontakt med dem? Finnes det noen vennskapsapp? Hadde vært SÅ enkelt og greit. Andre tips? Anonymkode: 00bb5...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2 Del Skrevet 28. april 2016 Hvor i landet bor du? Jeg tror du bare må prøve mer.. kanskje lage til playdates med unger og foreldre. Var det som funket her, men skulle gjerne hatt flere venner. Anonymkode: 6eb3e...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg bor i en nabokommune til Oslo. Sønnen min har vært hos en kompis et par ganger, og han har vært med oss hjem. Foreldrene der er superhyggelige! Kanskje jeg kunne prøvd å få til noe med dem. Kunne trengt et vennepar, ikke bare en venninne. Men hvordan tar man det steget da? Barna møtes uten den enes foreldre. Kanskje jeg kan foreslå en aktivitet, at vi går tur i skogen en søndag eller noe? Men vet ikke helt om jeg tør. Må man bare våge å ta initiativ, og så kanskje det kommer et bra vennskap ut av det? Anonymkode: 00bb5...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå