AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1 Del Skrevet 28. april 2016 Hver eneste kveld de siste fire ukene har naboen holdt på med oppussing, og hver eneste kveld blir barnet vårt vekket og vi strever med å få det i seng igjen. De holder ikke på fryktelig sent, gjerne sånn rundt 19-22.00, men det er hver eneste bidige dag og vi blir litt gal av å bruke hver kveld på å få barnet vårt i seng igjen. Er det greit å spørre om de kan dempe seg litt og om de kan ta det mest bråkete tidligere på dagen? Anonymkode: fe963...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. april 2016 #2 Del Skrevet 28. april 2016 Spør du om det er mulig å snakke med sine naboer? Selvsagt kan du komme med en forespørsel til et medmenneske. Hvis du gjør det på en hyggelig måte kan det godt hende den blir innvilget. Hvis du er hestkuk vil de neppe bråke mindre da, så tenk på hvordan du sier det. Hvis naboen min sa han var syk, og spurte om jeg kunne være stille om kvelden ville jeg selvsagt gjort det, dersom det ikke var en for stor ulempe for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. april 2016 #3 Del Skrevet 28. april 2016 Hvis det er innenfor reglementet for hvilket tidspunkt det skal være stille, er det egentlig ikke noe du kan gjøre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #4 Del Skrevet 28. april 2016 Begynner de ikke før kl 19 om kvelden? Anonymkode: 374f4...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hironakamura Skrevet 28. april 2016 #5 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg regner med de er på jobb på dagtid, og spiser når de kommer hjem i 17 tiden. Det er ikke så mange andre alternativer for når de kan pusse opp. Du kan selvsagt snakke med de og spørre pent om de kan ta hamring/saging osv tidligst mulig, men det er litt vanskelig å gjennomføre. Trøst deg med at det er for en kort periode, ville ikke laget dårlig stemning pga det:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #6 Del Skrevet 29. april 2016 Kjipt, men samtidig ville jeg ikke sagt noe. De holder seg innenfor lovlige tider. Er man i full jobb, så har man ikke så mye alternativer til når man får pusset opp. De kunne holdt på til kl 23 i følge regelverket i de fleste kommuner.. Å starte tidligere på dagen vil ofte være vanskelig, når man kommer fra jobb, skal spise, og gjerne er sliten og må hvile litt før man setter i gang. Jeg ville satset på at de snart er ferdige. Har dere holdt ut så lenge, ville jeg ikke risikere å lage dårlig stemning i nabolaget på grunn av dette. Anonymkode: e0ba4...05b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #7 Del Skrevet 29. april 2016 De har vel ikke andre muligheter pga jobb. Kanskje du kan oppfordre til å ta mer i helgene, og at det er greit at de hamrer på dagtid på søndagen også hvis det betyr at de blir fortere ferdig? Anonymkode: 6eb08...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #8 Del Skrevet 29. april 2016 Vi hadde en nabo som var illsint da vi flyttet inn og pusset opp leiligheten. Da var kun badet pusset opp i løpet av de siste 20 årene, så hun hadde ikke akkurat lidd under dette tidligere. Hennes klaging og aggressive holdning til dette gjorde bare at vi brukte mye lenger tid. Hvis vi måtte hamre etter kl 19 ga vi oss heller for kvelden, og vi gjorde nesten ingenting på søndager. Trøst deg med at du slipper mer oppussing på mange år etterpå:) Anonymkode: aba64...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 29. april 2016 #9 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg hadde ikke klaget så lenge det er rolig mellom 23 og 07. Sånn er det når vi bor tett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #10 Del Skrevet 29. april 2016 Du kan vel si i fra om hva du vil til dine egne naboer, ja? Anonymkode: 92aef...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå