Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 Når jeg setter meg ned på kveldstid for å diskuter litt, er det noe som har slått meg... da virker det slik at alle har søkt tilflukt til tråder som seksualitet og samliv. Kan man da legge frem en hypotese; Man tenker mer på sex om kvelden??? Hmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Da må jo den teorien egentlig gjelde oss kvinner da, siden menn tenker på sex, var det ca hvert 3. minutt?? Jeg har ikke noe imot sex på dagtid jeg, hverken fysisk eller inni-hodet-mitt messig.Men skal jeg være helt ærlig er jo den fysiske delen å foretrekke da, for fantasien min har en bitte liten tendens til å løpe løpsk Jeg synes at de mest interessante diskusjonene, eller trådene er på seksualitet jeg.Sikkert fordi dette er noe vi mennesker er meget opptatt av.Så den teorien din kan være god for noe Care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 For ikke å snakke om alt det dere lurer på når det kommer til sex.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Jepp, det er så sant så sant. Er det greit å ha sex med sokker på?? Er klitten over eller under navelen?? Hva er klitten??? Hvordan ser den ut??? Skal man slå på dildoen før eller etter man har plassert den i riktig hull?? Hvor er det riktige hullet?? Kan man ta feil hull?? Hva skjer da??? Finnes det noenslags manual på hvordan man skal suge en gutt?? Hvor får man kjøpt den?? På kondomeriet?? Er det alders grense på kondomeriet?? Hva er den??? Er det rart x antall av norges menn er homser??? Trokke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 ....og hver gang jeg lurte på.... sånn f eks "hvordan-overtale-en-venninne-til-anal"... da ble det bare sånn moralpreken... Skjønner at dere bare prater svada for kosens skyld liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #6 Del Skrevet 17. juli 2002 Man trenger ikke overtale en kvinne til analsex Waco.Det er bare å kjøre på det og se hva som skjer Men ha nå det friskt i minnet at da må man bruke noen form for glidemiddel,babyolje eller stekesmør. Analen er som regel brukt til å føre ting ned gjennom så om du støter på noe ekkelt,litt klissent der oppe så don`t be alarmed. Siden et sånnt sted ofte inneholder en del bassilusker kan man ofte oppleve litt svie og kløe ved urinering senere i det-var-jaggu-deilig-med-et-shag-stadiet. Og sist men ikke minst................går man for analsex og liker det er ofte psykiatrisk avdeling neste stopp. Men bortsett fra det................koooos`i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2002 #7 Del Skrevet 17. juli 2002 eeeeh....joda...men la meg konkretisere littegranne... det var liksom ikke jeg som var analkjørerjomfru, har gjort det før jeg... faktisk med en del forskjellige jenter, og jeg veit at dere jenter liker det på forskjellige måter... Man bør ha med seg en del ulike opplevelser før man forlater dette jord mener jeg alltid. Waco ....det som er litt kjipt med KG er klientellet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 AMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 17. juli 2002 #9 Del Skrevet 17. juli 2002 Vet ikke det der med kveldsgreiene, men jeg tenker i hvert fall mer på sex etter at jeg har spist sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juli 2002 #10 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg smetter også stadig vekk innom sexualitetsforumet... Fordi det skjer så ufattelig mye rart der inne..... Tenke på sex gjør jeg aldri.... Verken dagtid eller kveldstid..... Nææææ..... aldri.... Heeeelt sant.... Hvorfor i h...... er sambo på jobb og ikke her....? Jeg er ikke sexuelt frustrert... Neeeeeeida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. juli 2002 #11 Del Skrevet 18. juli 2002 Ferdinand? Ferdinanden min? Kan du komme hit litt....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 18. juli 2002 #12 Del Skrevet 18. juli 2002 Er det ikke på kvelden vi har mest tid til å tenke på det da? Ferdig med jobb, unger i seng osv. Synker ned i en stol og fantasien settes i sving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. juli 2002 #13 Del Skrevet 19. juli 2002 Har det nesten som Ice_White jeg.. bare at jeg tenker på sjokolade om kvelden.. Sex tenker jeg aldri på.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #14 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg trodde jeg var alene om å synes dette... Jaja, da er det nok en annen her som er litt unormal også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå