Gå til innhold

"Åh, jeg må tisse!"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er naturlig at man iblant må man unnskylde seg selv fordi man må på do, men jeg hører rett som det er fra mine kvinnelige kolleger, venninner eller andre jenter/damer utbryte "Åh, jeg må tisse!" eller tilsvarende i sammenhenger hvor det menn til stede. De spesifiserer altså sitt ærend. Tilsvarende vil de aldri utbryte "Åh, jeg må bæsje!". Det hører iallfall til sjeldenhetene. 

Selv spesifiserer jeg aldri. Om jeg går på toalettet skal ingen få vite om jeg skal nummer en, to eller pudre nesa.

Instinktivt føler jeg at når jenter utbryter høylytt, med menn til stede, at de må sånn tisse at det er en slags smått seksuell kokettering. At det er litt søtt, yndig og småspennende å lede menns tanker inn på at straks skal skjørtet dras opp og trusa ned. Om dette er bevisst eller ubevisst fra kvinners side er jeg usikker på. Jeg regner med at flesteparten vil benekte at det ligger noe mer latent i en slik uttalelse enn kun praktisk informasjon.

Så er jeg litt nysgjerrig på hva eventuelt dere menn tenker, reagerer (eller ikke reagerer) når dere får den type informasjon servert på en slik måte?

Anonymkode: 16c1f...ed4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det egentlig betyr at de skal trykke ut en skikkelig kabel, men vil ikke at noen skal vite det så de sier de skal tisse.

Anonymkode: 44497...39a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var da ikke måte på hva man på død og liv skal seksualisere

Anonymkode: 88df8...979

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å overanalysere da! Har aldri tenkt at det liksom skulle være noe seksuelt med å si at man må tisse. Kan selv finne på å si at jeg må gå for å tisse hvis jeg er komfortabel med de jeg er med. Kan legge til at når kompiser har sagt noe a la ''kommer straks, må pisse'', så har jeg aldri tenkt ''oooh baby nå skal han dra ut pikken og tisse i doskåla :wow:''

Som om det skulle være sexy å urinere... hahah. (med mindre man liker wetsex da). 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow TS! Gratulerer med tidenes overanalysering av noe helt fullstendig ubetydelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som kvinne har jeg hvertfall aldri lagt noe seksuelt i å si at jeg må tisse!
Jeg sier heller at jeg må tisse enn at jeg tar en tur på toalettet, for da kan de tro at jeg må gå å bæsje og det er kleint.
Man går jo heller ikke bare fra situasjonen/folk uten å unnskylde seg, altså bare forsvinner fra en samtale eller et bord uten å si noe, så det blir helt naturlig å si at jeg må tisse.

Anonymkode: a1b1e...9de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kunstig å si "jeg må på toalettet" og så synes jeg det er litt grovt å si "jeg må på do", så da er det enklest å si "jeg må tisse". Det er ikke noe seksuelt i det, med mindre jeg vet at den jeg snakker med tenner på tissing. Da hadde jeg for øvrig sagt noe annet. Jeg spesifiserer egentlig ikke, for jeg sier tisse uavhengig av om jeg skal nummer en eller nummer to. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...