V.S. Skrevet 28. april 2016 #21 Del Skrevet 28. april 2016 Vi prøvde i 7-9 mnd før vi lykkes. Klarte det da vi sluttet å stresse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #22 Del Skrevet 28. april 2016 Den 26.4.2016 at 18.49, AnonymBruker skrev: Hvor lenge ligger dere med bena opp? Må føttene også opp i være eller holder det med knærne opp og fotbladene fortsatt på madrassen? Anonymkode: c3409...efe Jeg holdt bena og føtter og alt opp. Husker ikke hvor lenge, men når jeg kjente at føttene mine begynte å sove og ikke fikk blod lenger gav jeg meg Anonymkode: 1c042...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 28. april 2016 #23 Del Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å ikke reise seg opp MÅ jo være et godt tips. Hvis jeg går på do rett etter sex, renner det meste ut av meg. Nå i prøvingen, har jeg undertøy klart i senga og legger meg rett for å sove. Neste dag renner minimalt ut av meg. Anonymkode: 90ac6...758 Ikke lurt, du bør tisse etter sex for å forhindre urinveisinfeksjon. Drøy det litt om du vil for å hjelpe svømmerne på vei, men å gå på do etterpå er for din egen helses del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 28. april 2016 #24 Del Skrevet 28. april 2016 nå har jeg ikke lest hele tråden, men dette med bena opp har jeg liten tro på.. hos oss pleier jeg å kvitte meg med det han kommer med ganske kjapt.. og vi ble gravid veldig raskt. noen er nok mer fruktbare enn andre.. ha et sunt og balansert kosthold og en god livsstil,så kommer det når kroppen er klar, tenker jeg. INGEN ekspert.. bare mine tanker rundt dette.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #25 Del Skrevet 28. april 2016 Man blir gravid av å ikke ta bena opp. Det vet vel de fleste. Men for oss som hadde prøvd en god stund var villig til å prøve det meste av tips. For oss fungerte det da jeg prøvde den metoden. Kanskje hjelper det de som ikke blir lett gravid med å bli det. Noen mener man blir gravid lettere av å ta hele prøvingen med ro. Om man har tro på at det fungerer å ta bena opp, ja så kanskje man slapper bedre av også? Mulig det er har null effekt, men skader ikke å prøve i alle fall! Anonymkode: 1c042...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #26 Del Skrevet 28. april 2016 Hvis man stresser så mye med det å bli gravid at man driver og finner ut av rare ting som holde beina oppe og ha sex i spesifikke stillinger tviler jeg på at man plutselig slapper av å begynne å gjøre disse tingene. Da vil det nok heller alltid være et jag etter nye ting å forsøke eller enda mer stress fordi man har gjort en masse rart og kanskje fremdeles ikke blitt gravid. Man blir gravid uansett sexposisjon, man blir gravid selv med et stressende liv, selv folk som bor i krigsherjede land og uland får jo plenty med barn, man blir gravid selv om man går på do etterpå, man blir gravid selv om man er overvektig, røyker, drikker eller er kronisk syk. De aller fleste blir faktisk gravide til slutt. Noen blir det på første forsøk, noen trenger kanskje ett år. Det er ikke noe galt og man trenger ikke stresse livet av seg bare fordi det har gått noen måneder. Anonymkode: 35812...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #27 Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis man stresser så mye med det å bli gravid at man driver og finner ut av rare ting som holde beina oppe og ha sex i spesifikke stillinger tviler jeg på at man plutselig slapper av å begynne å gjøre disse tingene. Da vil det nok heller alltid være et jag etter nye ting å forsøke eller enda mer stress fordi man har gjort en masse rart og kanskje fremdeles ikke blitt gravid. Man blir gravid uansett sexposisjon, man blir gravid selv med et stressende liv, selv folk som bor i krigsherjede land og uland får jo plenty med barn, man blir gravid selv om man går på do etterpå, man blir gravid selv om man er overvektig, røyker, drikker eller er kronisk syk. De aller fleste blir faktisk gravide til slutt. Noen blir det på første forsøk, noen trenger kanskje ett år. Det er ikke noe galt og man trenger ikke stresse livet av seg bare fordi det har gått noen måneder. Anonymkode: 35812...936 Tja ble nå i hvert fall roligere av det jeg. For da følte jeg at jeg gjorde noe i stedet for bare å gjøre det vanlige. Men nei, ingen tvil om at man blir gravid uten det og selv om det er mye stress. Men er kanskje lettere om man ikke stresser Anonymkode: 1c042...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #28 Del Skrevet 28. april 2016 Så hvis man reiser seg med engang og nesten alt renner ut med engang, vil det være like stor sjanse å bli gravid da som om man lar svømmerne få bli der inne og la dem få en sjanse til å svømme oppover? Seems legit! Så hvis du er supertørst, så kan du slukke tørsten like mye hvis du fyller et dørslag med vann, som en kopp? Anonymkode: 90ac6...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #29 Del Skrevet 28. april 2016 Vet du når du har eggløsning? Mannen din bør få sjekket sædkvaliteten sin, det er bare for ham å levere et glass. For kvinnen må det narkose og kirurgi til for å sjekke om egglederne er tette, så det er jo galskap å ikke sjekke mannen først. Anonymkode: de507...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #30 Del Skrevet 28. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis man reiser seg med engang og nesten alt renner ut med engang, vil det være like stor sjanse å bli gravid da som om man lar svømmerne få bli der inne og la dem få en sjanse til å svømme oppover? Seems legit! Så hvis du er supertørst, så kan du slukke tørsten like mye hvis du fyller et dørslag med vann, som en kopp? Anonymkode: 90ac6...758 Det var en tåpelig sammenligning. Hvis det du sier stemmer burde man jo ikke kunne bli gravid om man har sex stående eller i andre stillinger hvor sæden renner raskere ut og hvor cellene må svømme oppover. Sæden sprutes tross alt oppe ved livmorhalsen og den svømmer fort og vet hvor den skal. Selv om mye renner ut blir nok værende igjen. Anonymkode: 35812...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 11. mai 2016 #31 Del Skrevet 11. mai 2016 Den 26. april 2016 at 12.28, AnonymBruker skrev: Tips? Hva øker sjansen for å bli gravid under og etter samleie hvor han kommer? Hva kan jeg gjøre av kostholdsrutiner som gjør kroppen mer egnet, sterk og mottakelig for en vellykket befruktning og bæring? Jeg mistet to ganger men vi vil så gjerne ha barn, har prøvd 5 mnd nå etter SA men ingenting skjer. Anonymkode: c3409...efe Nå når jeg ble gravid drakk jeg litt solvipect slimløsende hostesaft fra mens til el. (Får visst mer el-slim sånn at det blir lettere å svømme opp til egge) Tok også Q10 kapsler (les om q10, er bra for celledeling, mannen bør selvfølge også ta dette for sædcellene sin skyld) tok også sink , D-vitaminer og multivitaminer og selvsagt folat ! Vask deg med babysåpe da får du en god følelse . Og kutt på sukkeret ,og karbohydrater , det skaper dårlig pH i kroppen . Og selvsagt å slappe av er viktig . Ellers er det bare å kjøre på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #32 Del Skrevet 11. mai 2016 Unnskyld, men tror du er på feil forum. Dette er for de som er gravide, skal føde og har baby i spedbarnsalderen. Prøv heller prøvere-forumet. Rett under. Anonymkode: a63ce...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #33 Del Skrevet 11. mai 2016 Vi prøvde i ca fem mnd uten hell. Sjette prøveperiode begynte jeg med eggløsningstester og lå samtidig med beina oppetter veggen 15 min etter sex. Ble gravid da, og på første forsøk i de neste tre graviditetene, med samme metode. Vet jo ikke om det funka, eller om det var testingen. Anonymkode: 261c0...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå