AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Ja lurer altså på hvordan jeg kan bli mer moden og kjerring. Har gått høre fra flere hold at jeg både er umoden og veldig ung til sinns så hvis noen har noen tips til å bli "eldre" del gjerne! Anonymkode: afe06...2bd
Tekopper Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Du kan starte med å ikke sette likhetstegn mellom moden og kjerring. 26
Gjest Spiderman Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja lurer altså på hvordan jeg kan bli mer moden og kjerring. Har gått høre fra flere hold at jeg både er umoden og veldig ung til sinns så hvis noen har noen tips til å bli "eldre" del gjerne! Anonymkode: afe06...2bd Ta ansvar for deg selv og det du gjør. Du trenger ikke å være kjerring og gammel til sinns for å være moden etter min mening
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Det er tydelig at du er umoden når du mener at modenhet innebærer å være kjerring. Anonymkode: 3b48d...7fa 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 I klærne eller i holdning? Holdning: Snakk tregere, legg litt på deg i vekt og kall opp alle tynne mennesker, fordøm hårfarging, sminke, farger generelt er ikke populært, og rosa leppestift, nei fy søren. Ikke tren, men si at du går tur og sykler birken (maraton er også et alternativ), studèr økonomi og ledelse og diskuter med de mannlige lederne på arbeidsplassen. Bare omgåes en type mennesker - de som er som deg. Fordøm folk sånn generelt sett. Begynn å lese Henne og KK. Der har du et godt utgangspunkt. Anonymkode: 47825...629 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Her jeg kommer fra brukes ordet "kjerring" negativt. Så... begynn å sladre, behandle mannen din som en tøffel, spre falske rykter, klag mye og generelt vær bitchy. Så er du ei skikkelig kjerring. Anonymkode: 247ca...cd9 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Skaff deg konesveis, få deg en øredobb i det ene øret, det er liksom fancy, gjerne en lang ørepynt .., få litt dobbelthake og bilringer rundt hoftene, få bredere hofter og ei satt rumpe...Bruk "freshe" farger, det må jo være "sprekt" u know...Farg håret i rødtoner, evt striper...Gå med sånne helsesandaler de har på sykehus, ha kjevla i hånda i tilfelle du skulle klikke på mannen din... Anonymkode: 80015...c47 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, Tekopper skrev: Du kan starte med å ikke sette likhetstegn mellom moden og kjerring. Jeg satte det litt på spissen for humoren sin skyld er det ikke det man gjør her på kg? 1 time siden, Plaskebrus skrev: Ta ansvar for deg selv og det du gjør. Du trenger ikke å være kjerring og gammel til sinns for å være moden etter min mening Ja det prøver jeg på det handler kanskje om måten jeg kommuniserer på når jeg tenker meg om. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er tydelig at du er umoden når du mener at modenhet innebærer å være kjerring. Anonymkode: 3b48d...7fa ta alt i fullt alvor! Anonymkode: afe06...2bd
Gjest Spiderman Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ta alt i fullt alvor! Modent svar De fleste umodne her inne ville tatt seg selv så seriøst at de ville furtet etter en slik pirkete kommentar. Inkludert meg selv
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, Plaskebrus skrev: Modent svar De fleste umodne her inne ville tatt seg selv så seriøst at de ville furtet etter en slik pirkete kommentar. Inkludert meg selv er vel blitt litt flinkere til å takle sånne bagateller , ikke noe vits å hisse seg opp og bruke unødig energi på uviktige ting. Anonymkode: afe06...2bd
Gjest Spiderman Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: er vel blitt litt flinkere til å takle sånne bagateller , ikke noe vits å hisse seg opp og bruke unødig energi på uviktige ting. Anonymkode: afe06...2bd Bruk heller tiden din på te, strikking og kryssord mens du har nrk på i bakgrunnen. Da blir det kjerring av deg skal du se. Og for de her som faktisk gjør dette. (jeg vet dere finnes) No offence. Endret 25. april 2016 av Plaskebrus
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 9 minutter siden, Plaskebrus skrev: Bruk heller tiden din på te, strikking og kryssord mens du har nrk på i bakgrunnen. Da blir det kjerring av deg skal du se. Og for de her som faktisk gjør dette. (jeg vet dere finnes) No offence. 2/4 så jeg er vel på vei! Anonymkode: afe06...2bd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 Greit å vite konkret hvorfor du er umoden for å kunne si hva du eventuelt kan gjøre for å bli mer moden Selv er jeg ganske ung til sinns, og ser ikke helt problemet med det. Anonymkode: 8fbfd...eac 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. april 2016 #14 Skrevet 25. april 2016 Hvor gammel er du da? Ikke alltid det har noe å si, for det er mange voksne som er umodne, men av ren nysgjerrighet så lurer jeg litt. Utover det; gjør nye ting, treff nye mennesker, prøv nye klær og sko. Vet ikke? Livserfaring?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Greit å vite konkret hvorfor du er umoden for å kunne si hva du eventuelt kan gjøre for å bli mer moden Selv er jeg ganske ung til sinns, og ser ikke helt problemet med det. Anonymkode: 8fbfd...eac Jeg vet ikke, eneste jeg kan komme på er at jeg har slitt i mange år med depresjon. 2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hvor gammel er du da? Ikke alltid det har noe å si, for det er mange voksne som er umodne, men av ren nysgjerrighet så lurer jeg litt. Utover det; gjør nye ting, treff nye mennesker, prøv nye klær og sko. Vet ikke? Livserfaring? Jeg er over 30 men føler meg ofte på alder med de i begynnelsen av 20 årene. Det er vel kanskje det som er litt av problemet at jeg ikke føler meg som om jeg er over 30. Anonymkode: afe06...2bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #16 Skrevet 26. april 2016 Øk kunnskapen om ting i verden som ikke direkte angår deg. Det synes jeg er beundringsverdig når folk engasjerer seg uselvisk og har kunnskaper utover det man lærer på videregående, og de er interessante å snakke med Anonymkode: 012d9...9e9 2
Perelandra Skrevet 26. april 2016 #17 Skrevet 26. april 2016 Bruk krøllspenner om natta, eller ta krøllpermanent. Bruker du blått leggevann, blir stilen komplett. Kjøp klærne dine hos "Damenes Magasin" eller tilsvarende butikker for modne damer. Klær fra Sparkjøp eller Nytt og Nyttig-katalogen kan også gå an, særlig Mariebuksa. Kjøp Familien eller Hjemmet, og kos deg med historiene fra virkeligheten og kryssordet. Skal unne deg noe godt, nyter du kaffe med småkaker til, eller kanskje mokkabønner og kamferdrops Fyll hjemmet ditt med bilder av barnebarna, og bruk enhver anledning til å snakke om dem. Når du skal hygge deg, går du på dansebandfestivaler, bingo eller konditori. Klag over at dagens ungdommer er frekke og udugelige. Sånn var det ikke da du selv var ung! 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #18 Skrevet 26. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øk kunnskapen om ting i verden som ikke direkte angår deg. Det synes jeg er beundringsverdig når folk engasjerer seg uselvisk og har kunnskaper utover det man lærer på videregående, og de er interessante å snakke med Anonymkode: 012d9...9e9 det prøver jeg å gjøre hver dag, leser mye utenlandske artikler på nettet. Anonymkode: afe06...2bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #19 Skrevet 26. april 2016 2 timer siden, Perelandra skrev: Bruk krøllspenner om natta, eller ta krøllpermanent. Bruker du blått leggevann, blir stilen komplett. Kjøp klærne dine hos "Damenes Magasin" eller tilsvarende butikker for modne damer. Klær fra Sparkjøp eller Nytt og Nyttig-katalogen kan også gå an, særlig Mariebuksa. Kjøp Familien eller Hjemmet, og kos deg med historiene fra virkeligheten og kryssordet. Skal unne deg noe godt, nyter du kaffe med småkaker til, eller kanskje mokkabønner og kamferdrops Fyll hjemmet ditt med bilder av barnebarna, og bruk enhver anledning til å snakke om dem. Når du skal hygge deg, går du på dansebandfestivaler, bingo eller konditori. Klag over at dagens ungdommer er frekke og udugelige. Sånn var det ikke da du selv var ung! den Mariebuksa tror jeg hadde stått i stil til en bluse jeg har. Anonymkode: afe06...2bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #20 Skrevet 26. april 2016 Ved å få barn? Anonymkode: ebeab...546
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå