Gå til innhold

Er dette en stor turnoff for jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hahahahhaa, jeg har gjort det samme med en date. Tettet doen hans og det endte  med at han stod med hånda nedi for å løse det opp. :fnise: Og vi ble kjærester vi, så noe må han jo ha sett i meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Pompom skrev:

Haha! Nei. Jeg har ikke gjort det. Han bor i kollektiv med flere andre, og jeg synes det er kleint. Jeg har jo såklart bæsjet når vi har vært på ferier sammen. Men hadde jeg blitt dårlig i magen, så hadde jeg fått en liten indre krise. Han må jo ikke lukte det :fnise:

Man må jo nesten ta det jeg skriver med en klype salt, jeg er ikke fullstendig nevrotisk. Men det er enkelte ting jeg ikke har så lyst til å dele med han, slikt som bæsj, tiss og promp. 

Vi planlegger barn ja, forstår ikke hvordan det er relevant til om jeg har lyst til å bæsje hjemme hos han eller ei. 

Hva om du blir gravid og skal føde? Flere både bæsjer og tisser på seg da, i tillegg til at det kommer ut et hode av vaginaen din . Da har du seriøse problemer du skal skjule :fnise:

Skrevet
44 minutter siden, Olive_North skrev:

Jeg har alltid med antibac i veska, hvis et "uhell" skulle skje så tømmer du halve flasken i doen før man går på do og det lukter ingenting etterpå :D 

antibac eller klor, det fungerer faktisk :fnise:

Haha! Nice! Takk for tips. Klor lukter ganske sterkt da, så jeg tror han ville lurt på hva i alle dager jeg holdt på med på badet :fnise:

7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva om du blir gravid og skal føde? Flere både bæsjer og tisser på seg da, i tillegg til at det kommer ut et hode av vaginaen din . Da har du seriøse problemer du skal skjule :fnise:

Han får ikke stå i føde-enden. Haha! Uff, nei, det blir klyster før fødselen og overdrevne mengder med vann så tisset ikke lukter noe. :fnise:

Gjest Enhjørning
Skrevet

Hadde ikke vært en dealbreaker for meg. Hadde nok fått meg en god latter da! Men sånn kan skje. Godt at du tilbyr deg å betale for rørleggeren. Sånn ellers, lykke til! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...