Gå til innhold

Er dette en stor turnoff for jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
47 minutter siden, Alja skrev:

åårh, jeg kan se for meg scenarioet. Stresse rundt for å lete etter en pose, hjertet i halsen, prøve å dytte det ned med dobørsten, men til slutt gi opp og prøve å fiske opp dasspapir med hendene og legge i bunnen av søpla :fnise::icon_frown: MARERITTSCENARIO!

Hahahah! Herregud. Dette er dilemmaet mitt når jeg er på besøk hos typen og har mensen. Jeg vil ikke kaste den i søpla, han kan jo se det! Jeg har lyst til å spyle den ned i do, men hvis den blir tett er jo det helt krise. Jeg hadde aldri turt å bæsje hos han, da hadde jeg i hvert fall spylt ned i flere omganger. Haha! Føler meg lettere nevrotisk når det gjelder sånne ting. Det er jo helt naturlig, men fytti, han trenger jo ikke vite at jeg er et menneske!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke sendt henne en melding om at daten var hyggelig og sorry for ekstra bry, og at du skal ta regningen for rørleggeren???????? 

Er eneste måten å opprettholde kontakt på, nå som du ikke har tatt kontakt blir jo det hele enda mer kleint og latterlig. 

Det er mere morsomt /så flaut at man bare må le,  enn direkte turnoff at daten tetter doen , det kan jo skje alle så man prøver å vise forståelse og ikke gjøre det til noe stor greie. Men ganske turnoff at du faktisk ble så flau at du lot det overkjøre selve daten og ikke har turt å ta kontakt igjen. Rørlegger er også veldig dyrt, så for at ikke dette skal memoreres som daten fra helvete for henne så tar du dem regninga!  

Anonymkode: 8313e...51c

Du har nok rett, jeg skal ringe henne nå (og tilby å betale for det hun måtte ut med for rørleggeren). Jeg dro ikke øyeblikkelig etter å ha fortalt hun, rørleggeren skulle komme dagen etter og vi fortsatte daten i rundt en halvtime til før jeg takket for meg (og beklaget for siste gang) og dro.

ts

Anonymkode: 13c11...283

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett, jeg skal ringe henne nå (og tilby å betale for det hun måtte ut med for rørleggeren). Jeg dro ikke øyeblikkelig etter å ha fortalt hun, rørleggeren skulle komme dagen etter og vi fortsatte daten i rundt en halvtime til før jeg takket for meg (og beklaget for siste gang) og dro.

ts

Virker som en fin måte å gjøre det på :) Og for å svare på spørsmålet ditt, absolutt ikke en dealbreaker; sånt kan skje. Om det ikke var noe i veien med kjemien mellom oss, hadde jeg absolutt truffet deg igjen, uavhengig av en tett do eller ei.

Endret av Fireball
Skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Dagen etter? Jeg håper hun har mer enn et toalett, for hun har neppe særlig varme tanker om deg hvis hun måtte tisse i vasken eller søppelbøtta i et helt døgn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Dagen etter? Jeg håper hun har mer enn et toalett, for hun har neppe særlig varme tanker om deg hvis hun måtte tisse i vasken eller søppelbøtta i et helt døgn.

Eventuelt bare dra på besøk til noen venner, naboer, mcdonalds, treningsstudio, osv, osv.

Hun bor i leilighet så burde ikke være noe problem å få lånt et toalett.

Anonymkode: 2a376...108

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhell skjer, men hadde forventa at du hadde betalt for rørleggeren. Hadde du ikke gjort det hadde heller det vært en dealbreaker. Ikke pga avføringen, men at man skal tilby seg å ordne opp etter seg hvis man ødelegger andres ting. 

Nå er ikke jeg prippen heller, og som helsepersonell er ikke akkurat avføring noe jeg reagerer på. 

Anonymkode: 91223...aaa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt bare dra på besøk til noen venner, naboer, mcdonalds, treningsstudio, osv, osv.

Hun bor i leilighet så burde ikke være noe problem å få lånt et toalett.

Anonymkode: 2a376...108

Jeg overdrev litt for sterkere effekt. :ler: Men jeg ville helt ærlig ha vært ganske misfornøyd hvis jeg måtte ringe på hos naboen klokka fire om natta eller halv sju om morgenen for den saks skyld.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Pompom skrev:

Hahahah! Herregud. Dette er dilemmaet mitt når jeg er på besøk hos typen og har mensen. Jeg vil ikke kaste den i søpla, han kan jo se det! Jeg har lyst til å spyle den ned i do, men hvis den blir tett er jo det helt krise. Jeg hadde aldri turt å bæsje hos han, da hadde jeg i hvert fall spylt ned i flere omganger. Haha! Føler meg lettere nevrotisk når det gjelder sånne ting. Det er jo helt naturlig, men fytti, han trenger jo ikke vite at jeg er et menneske!

Hvorfor skal han ikke vite at du er et menneske? Vil du han skal tro du er en dukke da eller? Snakk om å være prippen. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han ikke vite at du er et menneske? Vil du han skal tro du er en dukke da eller? Snakk om å være prippen. 

Ja, helst. Det hadde vært fint. Han trenger ikke vite om og når jeg har slike mindre delikate kroppsfunksjoner. Jeg vet heller ikke når han har det. Jeg hadde visst prompet i søvne her om dagen, og han synes det var søtt fordi det var så out og caracter :fnise:

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Pompom skrev:

Beklager avsporing nå, men dere ønsker barn etter hvert (så vidt jeg har forstått), men du tør ikke å bæsje hos han? :klo:  

Endret av Fireball
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fireball skrev:

Beklager avsporing nå, men dere planlegger barn etter hvert (så vidt jeg har forstått), men du tør ikke å bæsje hos han? :klo:  

Haha! Nei. Jeg har ikke gjort det. Han bor i kollektiv med flere andre, og jeg synes det er kleint. Jeg har jo såklart bæsjet når vi har vært på ferier sammen. Men hadde jeg blitt dårlig i magen, så hadde jeg fått en liten indre krise. Han må jo ikke lukte det :fnise:

Man må jo nesten ta det jeg skriver med en klype salt, jeg er ikke fullstendig nevrotisk. Men det er enkelte ting jeg ikke har så lyst til å dele med han, slikt som bæsj, tiss og promp. 

Vi planlegger barn ja, forstår ikke hvordan det er relevant til om jeg har lyst til å bæsje hjemme hos han eller ei. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pompom skrev:

Haha! Nei. Jeg har ikke gjort det. Han bor i kollektiv med flere andre, og jeg synes det er kleint. Jeg har jo såklart bæsjet når vi har vært på ferier sammen. Men hadde jeg blitt dårlig i magen, så hadde jeg fått en liten indre krise. Han må jo ikke lukte det :fnise:

Man må jo nesten ta det jeg skriver med en klype salt, jeg er ikke fullstendig nevrotisk. Men det er enkelte ting jeg ikke har så lyst til å dele med han, slikt som bæsj, tiss og promp. 

Vi planlegger barn ja, forstår ikke hvordan det er relevant til om jeg har lyst til å bæsje hjemme hos han eller ei. 

Kan forstå kollektivt er litt fælt der ja :laugh:

Vedrørende det med barn var poenget mitt at om man planlegger noe så stort som barn, så burde ikke noe så lite som å bæsje hos hverandre enda være skummelt. Selv om kollektiv setter det i et litt annet lys.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pompom skrev:

Det blir jo veldig spennende den dagen du får omgangssyke eller går på en antibiotikakur og får diaré. Jeg tror det vil hjelpe deg å bli litt mer avslappet og, så kanskje bedre for deg jo fortere den dagen kommer. Det er ikke akkurat så bra for helsa å stresse sånn som du gjør med dette. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fireball skrev:

Kan forstå kollektivt er litt fælt der ja :laugh:

Vedrørende det med barn var poenget mitt at om man planlegger noe så stort som barn, så burde ikke noe så lite som å bæsje hos hverandre enda være skummelt. Selv om kollektiv setter det i et litt annet lys.

Ikkesant. Hadde vært så evig kleint å komme ut fra badet og så skal han eller en av de andre inn. Aah! Min perfekte fasade vil få en knekk :fnise:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo veldig spennende den dagen du får omgangssyke eller går på en antibiotikakur og får diaré. Jeg tror det vil hjelpe deg å bli litt mer avslappet og, så kanskje bedre for deg jo fortere den dagen kommer. Det er ikke akkurat så bra for helsa å stresse sånn som du gjør med dette. 

Jeg tror jeg krysser den broa når jeg kommer til den. Jeg stresser ikke så mye at det plager meg i hverdagen, det er jo ikke slik at jeg må bæsje hele tiden :fnise: På hyttetur dusjet jeg etterpå, slik at lukten av såpe skulle kamuflere eventuell lukt :fnise: Blir med andre ord mye dusjing den gangen jeg blir syk. 

Skrevet

Slikt skjer. Alt avhenger av hvordan man takler det.

Ideellt sett hadde du jo fikset det selv manuelt. Dersom du ikke får det og faktisk må ringe noen, så er det riktige at du plukker opp telefonen din uten å nøle, og ringer en rørleggervakt som kommer samme kveld. De koster mer, men du vil vel neppe la en jente du liker måtte vente på å bruke sitt eget toalett. Når han kommer, betaler du selvsagt for det.

Hvis en fyr tok charge og ordnet opp og ikke var hverken flau eller tafatt, så kunne daten faktisk endt med at jeg tenkte bedre om ham enn jeg gjorde i utgangspunktet. Jeg ville tenkt "shit, det taklet han bra". 

Hvis han stod der stotrende og beklaget, lot MEG ringe rørlegger, betale for det hele påfølgende dag og ikke engang fulgte opp etter daten, så hadde jeg antakelig latt det bli med den daten. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke reagert i det hele tatt. Men kjipt å betale regning.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en date med ei jente sist fredag, hvor vi spiste i leiligheten hennes og spilte kort (ingen netflix og chill denne gangen... ;) ). Jeg endte opp med å tette toalettet hennes (feilberegnet hvor mye papir toalettet tålte), og ettersom jeg ikke klarte å løse det så måtte jeg fortelle det til henne slik at hun kunne ringe en rørlegger. Jeg beklaget kanskje sånn 4 ganger, hvor hun sa at det gikk bra og at jeg ikke skulle tenke på det.

Har ikke snakket med henne siden. Er det noe håp i dette, ettersom det var første date? Bør jeg ta kontakt igjen?

Hehehe! Jeg ville tatt det med et smil. Alle kan være uheldige. Men du bør kanskje tilby deg å ta regninga for rørleggeren? :P

Skrevet

Ryddet vekk spekulasjoner.

pinar, mod. 

Skrevet

HERREGUD!! Er det rart folk bor single på tinder i fem år når de er redde for å bæsje? Det er like nødvendig som å puste! Jeg blir helt matt av hva voksne folk plages ved...

Alle bæsjer og alle vet at alle bæsjer. hjelp. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Pompom skrev:

Ikkesant. Hadde vært så evig kleint å komme ut fra badet og så skal han eller en av de andre inn. Aah! Min perfekte fasade vil få en knekk :fnise:

Jeg tror jeg krysser den broa når jeg kommer til den. Jeg stresser ikke så mye at det plager meg i hverdagen, det er jo ikke slik at jeg må bæsje hele tiden :fnise: På hyttetur dusjet jeg etterpå, slik at lukten av såpe skulle kamuflere eventuell lukt :fnise: Blir med andre ord mye dusjing den gangen jeg blir syk. 

Jeg har alltid med antibac i veska, hvis et "uhell" skulle skje så tømmer du halve flasken i doen før man går på do og det lukter ingenting etterpå :D 

antibac eller klor, det fungerer faktisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...