AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde en date med ei jente sist fredag, hvor vi spiste i leiligheten hennes og spilte kort (ingen netflix og chill denne gangen... ). Jeg endte opp med å tette toalettet hennes (feilberegnet hvor mye papir toalettet tålte), og ettersom jeg ikke klarte å løse det så måtte jeg fortelle det til henne slik at hun kunne ringe en rørlegger. Jeg beklaget kanskje sånn 4 ganger, hvor hun sa at det gikk bra og at jeg ikke skulle tenke på det. Har ikke snakket med henne siden. Er det noe håp i dette, ettersom det var første date? Bør jeg ta kontakt igjen? Anonymkode: 13c11...283
Gjest Plastic Heart Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Hadde ikke brydd meg. Folk må da få lov til å gå på dass. Shit happens. Hadde kanskje begynt å lure litt hvis det var et veldig gjentakende problem, da.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde ikke ønsket å snakke med deg igjen, men nå er jeg en som har en samboer som har passet på at jeg aldri skal lukte/vite når han har gjort nr 2 i tre år da, og er litt prippen på akkurat det. mulig de fleste ikke er sånn som meg ville latt henne ta kontakt først. men hvem er det som bajser på toalettet til daten på første date med mindre det er ordentlig akutt? Anonymkode: 49621...af8 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke ønsket å snakke med deg igjen, men nå er jeg en som har en samboer som har passet på at jeg aldri skal lukte/vite når han har gjort nr 2 i tre år da, og er litt prippen på akkurat det. mulig de fleste ikke er sånn som meg ville latt henne ta kontakt først. men hvem er det som bajser på toalettet til daten på første date med mindre det er ordentlig akutt? Anonymkode: 49621...af8 Herregud... Anonymkode: bc52a...dfb 25
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men hvem er det som bajser på toalettet til daten på første date med mindre det er ordentlig akutt? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå er jeg en som har en samboer som har passet på at jeg aldri skal lukte/vite når han har gjort nr 2 i tre år da Du virker voksen ... Anonymkode: d81bd...685 19
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke ønsket å snakke med deg igjen, men nå er jeg en som har en samboer som har passet på at jeg aldri skal lukte/vite når han har gjort nr 2 i tre år da, og er litt prippen på akkurat det. mulig de fleste ikke er sånn som meg ville latt henne ta kontakt først. men hvem er det som bajser på toalettet til daten på første date med mindre det er ordentlig akutt? Anonymkode: 49621...af8 Jeg er ikke en sånn fyr som gjør meg "komfortabel" overalt, men den dagen så hadde jeg ikke noe valg... ts Anonymkode: 13c11...283 2
Notisblokk Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Hadde ikke brydd meg. Uhell skjer Men jeg hadde satt pris på at han betalte regningen til rørleggeren. 4
Rosaprosa20 Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Ta kontakt med henne. Mange jenter tar aldri initiativ, så du må nok regne med å gjøre det selv når du i tillegg tettet doen hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Betalte du for rørleggeren? Anonymkode: 8e14c...c6f 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Hadde dødd av latter. Hadde ikke brydd meg men hadde nok erta litt i ettertid. Men andre jenter er vel mer prippne enn meg. Hehe. Anonymkode: eec24...4b0 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 Jeg syns det er spess å bæsje på første date! Det er veldig snodig faktisk. Apropos beregning kan du vel beregne å drite før du drar på date og ikke under daten? Ikke for å være en partypooper ( ) men jeg ville ikke kontaktet deg igjen. Anonymkode: 8b897...cf4 1
Alja Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg er sånn at jeg hadde kvittet meg med alle bevis what so ever om det hadde skjedd meg. Hadde faen tatt driten med hånda om jeg måtte. Cred til deg for at du var ærlig! Jeg hadde bare ledd av det. Ingen dealbreaker for meg. Heller en icebreaker tenker nå jeg. Endret 25. april 2016 av Alja 12
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 Jeg ville ha synes det var noe spesielt og litt ukomfortabelt. Jeg er litt prippen på dette området. Jeg ville uansett ikke laget et stort nummer ut av det og ville lagt det bak meg, særlig når du oppførte deg så realt. Jeg synes du skal fortsette som vanlig og ikke nevne episoden igjen. Anonymkode: e39c4...967
Nanami Skrevet 25. april 2016 #14 Skrevet 25. april 2016 5 minutter siden, Alja skrev: Jeg er sånn at jeg hadde kvittet meg med alle bevis what so ever om det hadde skjedd meg. Hadde faen tatt driten med hånda om jeg måtte. Cred til deg for at du var ærlig! Jeg hadde bare ledd av det. Ingen dealbreaker for meg. Heller en icebreaker tenker nå jeg. Haha! Ja, jeg hadde gjort det samme som deg! Men jeg tror dessverre dette hadde vært en dealbreaker for meg. Jeg er kanskje litt prippen. Jeg vil ikke vite når kjæresten min har gjort nummer to, og å starte datingen med slik kunnskap hadde vært too much for meg. 1
Alja Skrevet 25. april 2016 #15 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Pompom skrev: Haha! Ja, jeg hadde gjort det samme som deg! Men jeg tror dessverre dette hadde vært en dealbreaker for meg. Jeg er kanskje litt prippen. Jeg vil ikke vite når kjæresten min har gjort nummer to, og å starte datingen med slik kunnskap hadde vært too much for meg. åårh, jeg kan se for meg scenarioet. Stresse rundt for å lete etter en pose, hjertet i halsen, prøve å dytte det ned med dobørsten, men til slutt gi opp og prøve å fiske opp dasspapir med hendene og legge i bunnen av søpla MARERITTSCENARIO! 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #16 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke en sånn fyr som gjør meg "komfortabel" overalt, men den dagen så hadde jeg ikke noe valg... ts Anonymkode: 13c11...283 Uff, får litt vondt av deg da. Håper hun ikke ser på det som en dealbreaker Anonymkode: 49621...af8
Gjest Klopp Skrevet 25. april 2016 #17 Skrevet 25. april 2016 Hvis ei jente slutter å date deg for noe sånt så kan hun ikke være helt god altså xD
lostpenguin Skrevet 25. april 2016 #18 Skrevet 25. april 2016 Syns det er merkelig at folk reagerer på å gjøre nr 2 på date. Altså, må man, så må man! At du tettet toalettet var jo mer uheldig, og sikkert mer ukomfortabelt og flauere for deg enn for henne. Hadde ikke vært en dealbreaker for meg når du håndterte det slik du gjorde, selv om det ikke er så imponerende, men det er jo ikke akkurat noe man kan noe for. Hadde du derimot bare latt det bli igjen sånn uten å si noe hadde jeg nok aldri snakket til deg igjen. Selv hadde jeg nok fått skikkelig panikk og ikke visst hva jeg skulle gjort om det hadde skjedd meg. Jeg ville satt veldig pris på om du da hadde tilbudt deg å betale rørleggerregningen, og i så fall blitt imponert over redeligheten. Ser ingenting i veien med å kontakte henne igjen, dersom du fortsatt ønsker å gå ut med henne. Mulig det var en dealbreaker for henne, det er det bare hun selv som vet (og antakelig et par venninner), men også mulig hun venter på at du skal invitere henne. Uansett skader det nok ikke om du gjør en liten innsats for å imponere henne. 5
nordpedant Skrevet 25. april 2016 #19 Skrevet 25. april 2016 Kjenner en fyr som klarte å knuse toalettet (veggmontert) hos foreldrene hennes (han snublet) da hun skulle introdusere ham for dem. Riktignok ikke en første date, men dertil noe mer alvorlig. Det gikk så vidt jeg husker bra med deres forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #20 Skrevet 25. april 2016 Hvorfor har du ikke sendt henne en melding om at daten var hyggelig og sorry for ekstra bry, og at du skal ta regningen for rørleggeren???????? Er eneste måten å opprettholde kontakt på, nå som du ikke har tatt kontakt blir jo det hele enda mer kleint og latterlig. Det er mere morsomt /så flaut at man bare må le, enn direkte turnoff at daten tetter doen , det kan jo skje alle så man prøver å vise forståelse og ikke gjøre det til noe stor greie. Men ganske turnoff at du faktisk ble så flau at du lot det overkjøre selve daten og ikke har turt å ta kontakt igjen. Rørlegger er også veldig dyrt, så for at ikke dette skal memoreres som daten fra helvete for henne så tar du dem regninga! Anonymkode: 8313e...51c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå