AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #21 Skrevet 24. april 2016 TS her! Hadde sex 10 og 14 april, ikke mars! Sorry for rot... og takk til alle som tar seg tid til å svare. Settes pris på! Anonymkode: eb96b...096
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #22 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensen 14 mars. Sex 10 og 14 april!! Herregud sorry, skrev feil.... 😣 Beklager. merker det er sent på nattan ja.. Anonymkode: eb96b...096 Ohh..da blir det annerledes og øker sannsynligheten for graviditet..Ekstra blødningen kan fint ha vært en forskyvelse i syklus. Du må bare teste. Oppdater gjerne og masse lykke til. Anonymkode: 2fb86...51e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #23 Skrevet 25. april 2016 Når du stresser blir mensen forsinket. Er student selv, og har tatt ganske mange graviditetstester fordi jeg ikke stolte på p-pillene til å begynne med. Nå kjøper jeg på internett hvor man kan få de myyyye billigere. Kjøpte 30 tester for 20 kr på ebay sist. Det er dyrt med tester i butikker (veldig unødvendig at er så dyre, når de er så billige å lage.) men det er verdt det for sjelefreden. Anonymkode: 2618f...342 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #24 Skrevet 25. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du stresser blir mensen forsinket. Er student selv, og har tatt ganske mange graviditetstester fordi jeg ikke stolte på p-pillene til å begynne med. Nå kjøper jeg på internett hvor man kan få de myyyye billigere. Kjøpte 30 tester for 20 kr på ebay sist. Det er dyrt med tester i butikker (veldig unødvendig at er så dyre, når de er så billige å lage.) men det er verdt det for sjelefreden. Anonymkode: 2618f...342 Heeeelt enit med deg! Men det tipset var jeg ikke klar over. Takk!! Kjempesmart (og billig) :-) Anonymkode: eb96b...096
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #25 Skrevet 25. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ohh..da blir det annerledes og øker sannsynligheten for graviditet..Ekstra blødningen kan fint ha vært en forskyvelse i syklus. Du må bare teste. Oppdater gjerne og masse lykke til. Anonymkode: 2fb86...51e Ååå..har 300 kr på kortet skjønner du (veldig dårlig på å prioritere ja 🙊), men fikk tips om å bestille på nett her så da gjør jeg det! Skal oppdatere dere! Men i og med at jeg kan litt for lite om det her, er jo greit å vite sånt om sin egen kropp, hadde du giddet å forklart hva du mener med at det er en forskyvelse? (Vet jo hva forskyvelse betyr, men ikke i denne sammenhengen). Takk! Anonymkode: eb96b...096
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #26 Skrevet 25. april 2016 Jeg har nå via tankekraft sett at du er ca 8 md på vei og du venter femlinger Anonymkode: 9af2a...2fb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #27 Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå via tankekraft sett at du er ca 8 md på vei og du venter femlinger Anonymkode: 9af2a...2fb Anonymkode: c9d34...bd1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #28 Skrevet 25. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååå..har 300 kr på kortet skjønner du (veldig dårlig på å prioritere ja 🙊), men fikk tips om å bestille på nett her så da gjør jeg det! Skal oppdatere dere! Men i og med at jeg kan litt for lite om det her, er jo greit å vite sånt om sin egen kropp, hadde du giddet å forklart hva du mener med at det er en forskyvelse? (Vet jo hva forskyvelse betyr, men ikke i denne sammenhengen). Takk! Anonymkode: eb96b...096 Har du fastlege på et fastlegekontor? De har ofte egen lab hvis det er flere leger. Jeg gikk bare innom fastlegekontoret å tok en urinprøve som ble testet uten noen legetime. Jeg ville kanskje ringt å spurt om det er en mulighet ,og pris på bare det. Det er ikke sikkert det er så dyrt. Jeg fikk det faktisk gratis en gang jeg lurte selv. Jeg vet ikke hvor gammel du er men Helsestasjoner for unge har tilbud til 20, noen ganger helt til 25 år. Der kan du ta gratis test også. Anonymkode: 2fb86...51e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #29 Skrevet 25. april 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fastlege på et fastlegekontor? De har ofte egen lab hvis det er flere leger. Jeg gikk bare innom fastlegekontoret å tok en urinprøve som ble testet uten noen legetime. Jeg ville kanskje ringt å spurt om det er en mulighet ,og pris på bare det. Det er ikke sikkert det er så dyrt. Jeg fikk det faktisk gratis en gang jeg lurte selv. Jeg vet ikke hvor gammel du er men Helsestasjoner for unge har tilbud til 20, noen ganger helt til 25 år. Der kan du ta gratis test også. Anonymkode: 2fb86...51e Hvis testen er negativ så må du betale for den, koster ca 100 lappen. Om den er positiv og du er gravid så betaler man ingenting. Helsestasjon er gratis. Så om du er student TS, så kan du bruke helsestasjonen på ditt studiested. Anonymkode: 185bc...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå