AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Lavt, for at ingen andre her hjemme skal høre meg. De hadde nok bare latterliggjort meg uansett. I dag kjørte jeg langt og gråt. Stoppet og gråt. Maktet ikke tanken på å kjøre hjem igjen. Likevel har jeg kommet meg tilbake. Du vet når du har en bostedsadresse? Når du har foreldre? Venner? Kollegaer? Medstudenter? Men likevel ikke har tilhørighet noe sted? Når du ikke kan bo på bostedsadressen din? Når du dagen lang må sperre deg inne på rommet ditt eller være alle andre steder? Når du kjører og stopper et sted. Og ikke orker tenke tanken på å skulle kjøre tilbake? Når du bare skulle ønske at du hadde noen Som kalte deg dattera si Som sa at "jeg er stolt av deg" Som kom og gav spontane klemmer Som omfavnet med en god, lang klem Når du er fortapt i tilværelsen På et tidspunkt der ingen kan strekke ut hånden Alt gjør bare så vondt. Anonymkode: 2e476...813
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Kjenner til følelsen... Klem til deg Anonymkode: dae33...732
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Føler med deg Du er ikke alene om å føle det sånn.
Tekopper Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Kan du kjøre, så er du gammel nok til å flytte. Det Gjør bare mer vondt å bli værende. Føler med deg, og håper inderlig du kommer deg ut og finner folk som kan sette pris på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå