Gå til innhold

Farge underhåret


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Jeg driver og vurderer om jeg skal farge underhåret. Ikke permanent, da.

Jeg har lys blondt hår. Har vurdert mahogny, eller noe rundt der.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei-nei-nei, mener jeg. :wink:

jeg ser jo at mange synes dette er ustyrtelig lekkert, men jeg synes IKKE det er lekkert!!

en liiiiten nyanseforskjell kan få håret til å se tykkere ut, men så store forskjeller som det mange har nå, ser bare rart ut synes jeg!!

men synes du det er stilig, så er det jo det som er viktig, og det er vel fremdeles in tror jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en venninne som nettopp har gjort det og hun er lysblond,hun fikk miksa en farge mellom brun og svart og det passa henne kjempebra,ble liksom ikke for voldsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Men pass på, for slik farge (ikke-permanent) vaskes relativt raskt ut, og du kan bli sittende med rosa underhår. Kanskje ikke like lekkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farget underhåret mørkt og har vanligvis helt lyst hår. (for ett par år siden.)Det var kjempe stilig bortsett fra at den mørke fargen vi valgte ble litt for mørk til meg så det var finere etter noen uker når fargen ble litt utvasket.

Syns nok som en annen at du derfor ikke bør velge FOR STOR kontrast.

Blir dessuten finest om du klipper opp håret litt slik at det mørke kommer frem...l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Jeg har lyst hår, og har farget underhåret i en mørkere tone... Er ikke helt sikker på hva fargen heter, men det er en mørk varm blondnyanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sier ikke gjør det. Jeg gjorde dette for ja, hvor lenge siden er det nå....5 år tro..Og, jeg sliter fortsatt med det..Underhåret er fortsatt mye mørkere, og hver gang jeg nevner det for frisøren sier de bare..ja, dette får vi jo ikke gjort noe med..

(kan selvfølgelig ta masse lyse striper bak der..men, da blir det jo enda et sted med ettervekst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke gjør det. Jeg gjorde dette for ja' date=' hvor lenge siden er det nå....5 år tro..Og, jeg sliter fortsatt med det..Underhåret er fortsatt mye mørkere, quote']

ar du helt sinnsykt langt hår da eller? Jeg gjorde som sagt dette for 2 år siden..har hår litt nedenfor skuldrene og har klippet meg et par ganger..ikke noe av min mørke farge er igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den... :(

Var ikke vondt ment da, men hun spurte jo hva vi synes. Og det du har gjort, med å bare farge med en litt varmere tone høres mye penere ut enn hva jeg har sett på folk til nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Var ikke vondt ment da, men hun spurte jo hva vi synes. Og det du har gjort, med å bare farge med en litt varmere tone høres mye penere ut enn hva jeg har sett på folk til nå da ;)

hehe, du rodde deg greit i land der da :wink: men enig, når det blir sånn kjempelyst og kjempemørk så synes ikke jeg heller det er fint. (sånn som rebecca i BB). Men litt mørkere skaper ganske mye liv i håret. Da jeg hadde alt helt lyst så var det så "flatt" liksom. Jeg kjeda meg veldig med håret mitt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg farger underhåret, farger jeg det ikke permanent, så vil ikke få problem med ettervekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du rodde deg greit i land der da :wink: men enig, når det blir sånn kjempelyst og kjempemørk så synes ikke jeg heller det er fint. (sånn som rebecca i BB). Men litt mørkere skaper ganske mye liv i håret. Da jeg hadde alt helt lyst så var det så "flatt" liksom. Jeg kjeda meg veldig med håret mitt da...

Ja det er sånn rebecca-aktig jeg ser for meg, men når du forklarer hvordan du har gjort det så høres det faktisk ganske fint ut = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du rodde deg greit i land der da :wink: men enig, når det blir sånn kjempelyst og kjempemørk så synes ikke jeg heller det er fint. (sånn som rebecca i BB). Men litt mørkere skaper ganske mye liv i håret. Da jeg hadde alt helt lyst så var det så "flatt" liksom. Jeg kjeda meg veldig med håret mitt da...

jeg synes heller ikke blondt hår med mørk underfarge er lekkert, men det er jo ikke det du har gjort. :wink:

det er maaaaange som har (eller farger håret) helt lyst hår, og som farger underhåret mørk-mørkt, gjerne med litt lillanyanse. Da blir forskjellen unaturlig og det ser bare rart ut synes jeg. (smaken er som baken)

men å farge underhåret i en mørkere nyanse, utan at det lyser opp at det er gjort, ressulterer bare i at håret ser tykkere ut, om du klipper det opp. Og mer liv som du sier. Men da er det jo ikke en så stor nyanseforskjell at det synes som annet en akkurat spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Har vel ikke helt sinnsykt langt hår, men noe sitter fortsatt igjen...Nå har jeg klippet meg ganske kort sist gang så da regner jeg med at resten av fargen er borte. Frisøren kommenterte fargen før han klippet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Om jeg farger underhåret' date=' farger jeg det ikke permanent, så vil ikke få problem med ettervekst.[/quote']

Hvordan hadde du tenkt å farge det da? Med glansvask? For all annen farge gir ettervekst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. DEt finnes mange varianter som holder 20 vask osv.(det var et eksempel, vet ikke hvor mange uker det egentlig er på de forskjellige, men noe rundt der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lys blond hår blir det veeeldig rosaaktig om du farger det i mahogny... Da ville jeg heller satset på litt mer kobber farge eller no brunaktig i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...