AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #1 Del Skrevet 23. april 2016 Venninna mi har, etter et langt og dårlig forhold, funnet seg en "ny" kjæreste ("ny" fprdi de har vært sammen i to år). Han er veldig grei, og de virker som de har det bra sammen. Problemet er bare at de alltid skal klemme og kysse plutselig, enten vi sitter rundt kjøkkenbordet eller er på shopping. Det begynner å bli litt kleint, kjenner jeg. De har åtte års aldersforskjell, men det er greit da hun alltid har vært litt barnslig (på en god måte). Jeg er selv i et forhold og liker selvfølgelig å holde og kysse kjæresten min. Likevel er det heller unntaket enn regelen at vi kysser når vi er med én annen eller bare to-tre stk. Det syns jeg ikke passer seg egentlig.. Så tenker at det er kanskje er alderen som gjør det? Venninna mi er like gammel som meg, og kjærestene våre har ti års aldersforskjell. Det jeg egentlig lurer på, er..vel; er det noen andre som opplever det samme? Hva syns dere om par som alltid skal kysse og "mumle" sammen mens de sitter og snakker med en venn? Anonymkode: b9605...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 23. april 2016 #2 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg synes det er forferdelig kleint og upassende! Ta litt hensyn liksom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 23. april 2016 #3 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg synes også slikt er ubehagelig. Jeg orker ikke å henge med par som ikke klarer å holde fingrene unna hverandre. Jeg ville avtalt å bare møte henne fremover når dere skal møtes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg synes det er ukomfortabelt. Vitner om manglende sosiale antenner. Anonymkode: e31c1...faf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Del Skrevet 23. april 2016 Irriterend, en venn pleide å gjøre det mot meg med vilje. Kun for å gni det inn at jeg aldri har hatt kjæreste Anonymkode: f69de...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 23. april 2016 #6 Del Skrevet 23. april 2016 Det er ubehagelig, uansett alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #7 Del Skrevet 23. april 2016 Ser ikke problemet jeg, hva er galt med at folk tør å vise følelser ? Det er mer du som må jobbe med hvordan du takler dine følelser over å være singel, ikke vær så bitter. Anonymkode: 12402...6f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. april 2016 #8 Del Skrevet 23. april 2016 Synes selv det er veldig ubehagelig, særlig ute i offentligheten. Kysse,klemme, hviske, klå på hverandre når man har ei venninne på besøk, eller er hos ei venninne, synes jeg er veldig uhøflig også. Hva får jeg ut av når ei venninne gjør slike ting rett foran meg, jeg kunne like gjerne dratt derifra, eller bedt de dra hjem. Ingenting og jeg gidder rett og slett ikke se på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #9 Del Skrevet 23. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke problemet jeg, hva er galt med at folk tør å vise følelser ?Det er mer du som må jobbe med hvordan du takler dine følelser over å være singel, ikke vær så bitter. Anonymkode: 12402...6f0 Hun er ikke singel. Les skikkelig før du svarer. Anonymkode: 99b1a...3d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 23. april 2016 #10 Del Skrevet 23. april 2016 Så lenge de ikke knuller foran meg så plager det ikke meg, kan begrense seg fra og stor kline og nesten tørrjokke når du er der også da,men ett kyss og en klem er vel ikke så ille? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. april 2016 #11 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Å hele tiden kysse foran andre syntes jeg og er litt slitsomt også, men nei jeg opplever ikke det så ofte hvis noen har kjærester. Det blir litt kleint rett og slett, men er dere veldig unge? Kan du be dem ikke kline når du er sammen med dem? Spør høfflig - det er vel ikke noe vits å møtes for å være sosial hvis de skal sitte å kline såpass mye som du mener dem kliner. Endret 23. april 2016 av michaeline__07 Forlengelse av en setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. april 2016 #12 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg sier: Get a room, når folk holder på sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #13 Del Skrevet 23. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke singel. Les skikkelig før du svarer. Anonymkode: 99b1a...3d6 Jepp, det er det mange på KG må lære seg.. Anonymkode: 8c0d7...d97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 23. april 2016 #14 Del Skrevet 23. april 2016 Synes sånt hører hjemme når de er alene. En ting er å gi et kjapt kyss på munnen når de møtes, men sånn kosing, klining o.l., kan de gjøre uten andre tilstede. Vitner om mangel på sosial intelligens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #15 Del Skrevet 24. april 2016 Det er kleint og tyder på mangel på folkeskikk. Hadde et vennepar før som klinte og lagde koselyder i enhver situasjon. Det gikk aldri mer enn 5 minutter mellom hver klinings. Vi sluttet å være sammen med dem, og da dama spurte om hvorfor ble hun skikkelig forbanna da jeg ga henne svaret. Men jeg er ikke interessert i å sitte og høre på slafselyder gjennom filmen eller middagen. Hun kom krypende etter en stund da. Da hadde hun spurt flere om de synes det var irriterende og samtlige hadde sagt ja Anonymkode: 4ea5b...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå