Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #1 Del Skrevet 26. oktober 2004 nå har jeg holdt på i flere mnd, har sendt ut søknader hit og dit men får aldri noe respons tilbake.... hva er dte med meg da? jeg er så faatig og trenger de pengene jeg kan få! men ingen jobb, bare fordi jeg studerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. oktober 2004 #2 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har du virkelig prøvd alt? Det er nok av jobber for studenter: butikk, restaurant/café, sykehjem/hjemmesykepleie +++ Hvis du virkelig trenger pengene tar du de jobbene du kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 26. oktober 2004 #3 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er vanskelig å få jobb hvis du bare sender søknader. Prøv å ring etter du har sendt søknad, da blir du ikke bare en i bunken. Lever CV personlig til arbeidsplasser du kan tenke deg å jobbe. De fleste butikker trenger ringehjelper så du kan eventuellt spørre om dette om de ikke har noe fast å tilby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 26. oktober 2004 #4 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skriv en ny cv og få hjelp av en proff. Ofte er det ikke mer som skal til. Og som er nevnt over, møt opp personlig med et stort Ofte er det lettere å kalle inn til interjuv når man har et ansikt å feste til søknaden. Jobb med å presentere deg selv, gi faste håndtrykk osv. Så skal du se at det ordner seg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tullina Skrevet 26. oktober 2004 #5 Del Skrevet 26. oktober 2004 nå har jeg holdt på i flere mnd' date=' har sendt ut søknader hit og dit men får aldri noe respons tilbake.... hva er dte med meg da? jeg er så faatig og trenger de pengene jeg kan få! men ingen jobb, bare fordi jeg studerer![/quote'] Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #6 Del Skrevet 27. oktober 2004 oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. oktober 2004 #7 Del Skrevet 27. oktober 2004 Anbefaler deg å ta kontakt med alle vikarbyråer, der er det av og til deltidsjobber på kveldene. Jeg har også sett flere opplsag på Rimi og Kiwi. Gå også inn på www.kiwi.no og www.rema.no - flere jobber ledig i Oslo. Sjekk også kaffebarer og klesbutikker og møt opp personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 27. oktober 2004 #8 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bunnpris bruker å trenge folk ganske ofte. De har jo åpent lenge, 7 dager i uken, så der kan det være muligheter. Ellers er det vel mye jobber på deltidsjobb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå