AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #41 Del Skrevet 25. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du er kjæreste med et slektsmedlem av deg? UUUUUGHHH Anonymkode: c11ae...437 Det kan hende brødrene har forskjellige fedre da Anonymkode: fa957...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #42 Del Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende brødrene har forskjellige fedre da Anonymkode: fa957...577 Kan ikke se at TS har avkreftet det. Men hun har gjerne ikke sett spørsmålene rundt det. Da får vi forhåpentligvis oppklaring snart Anonymkode: 69232...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AryaKillie Skrevet 25. april 2016 #43 Del Skrevet 25. april 2016 Dette er så komplisert og barnslig at jeg hadde gitt totalt faen i å bry meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 25. april 2016 #44 Del Skrevet 25. april 2016 Den 22. april 2016 at 14.41, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er fornærmet. Har vært samboer med min kjæreste i 10 måneder nå og vi har vært sammen et år. Nå arrangerer hans bror dåp for sin datter og han har bedt min kjærestes ex (som de ikke har hatt noe særlig med å gjøre og hun har heller aldri truffet moren til dåpsbarnet), og de har bedt kjæresten min, men jeg er ikke bedt og jeg har kjent min kjærestes bror hele livet. Veldig merkelig situasjon. Akkurat som om han vil demonstrere mot forholdet vårt med å ikke be meg, men å be min kjæreste og hans ex, som det har vært slutt med i 2 år. Er det bare meg eller hadde dere også følt dere brydd og på en måte utestengt fra en stor familiebegivenhet. Visste dåpen kom til å komme snart og har allerede bestilt baby björn produkter, men når jeg blir ekskludert fra dåpen og "svigerbror" tydeligvis ikke vil ha noe med meg å gjøre så har jeg jo ikke veldig lyst til å bruke studentbudsjettet mitt opp på gaver til deres barn... Anonymkode: 14534...f0c Tenkte med en gang at dette må da være en feil? Evt at din kjæreste fikk invitasjonen, men at de tar det som en selvfølge at du som er hans kjæreste, blir med han? Få kjæresten din til å sjekke opp i dette! Håper virkelig at jeg har rett her.. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. april 2016 #45 Del Skrevet 25. april 2016 48 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Tenkte med en gang at dette må da være en feil? Evt at din kjæreste fikk invitasjonen, men at de tar det som en selvfølge at du som er hans kjæreste, blir med han? Få kjæresten din til å sjekke opp i dette! Håper virkelig at jeg har rett her.. <3 Sitat fra innlegg nr. 21: Og nei.... Invitasjonen kan ikke missforstås, når det står "... Håper du og (navnet til barnet) kommer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingua franca Skrevet 25. april 2016 #46 Del Skrevet 25. april 2016 16 timer siden, Arabella skrev: TS' samboer er også nødvendigvis hennes fars fetter. Ikke nødvendigvis - samboeren og broren hans kan jo være halvbrødre, slik at det bare er broren som er i slekt med TS' far. Men ja, merkelige forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 25. april 2016 #47 Del Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Sitat fra innlegg nr. 21: Og nei.... Invitasjonen kan ikke missforstås, når det står "... Håper du og (navnet til barnet) kommer" Leste kun hovedinnlegget! Og deretter skrev jeg svaret mitt! Den opplysningen du siterte som svar her, sto jo ikke i hovedinnlegget! ...Men forstår ditt innlegg, du kunne jo ikke vite at jeg ikke hadde lest de andre svarene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #48 Del Skrevet 27. april 2016 Den 25.4.2016 at 22.40, Lykkehjerte skrev: Leste kun hovedinnlegget! Og deretter skrev jeg svaret mitt! Den opplysningen du siterte som svar her, sto jo ikke i hovedinnlegget! ...Men forstår ditt innlegg, du kunne jo ikke vite at jeg ikke hadde lest de andre svarene... Det er derfor man leser litt mer enn hovedinnlegget 😉 Anonymkode: c958b...d2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 27. april 2016 #49 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor man leser litt mer enn hovedinnlegget 😉 Anonymkode: c958b...d2c Neida, det er slett ikke alltid jeg leser alle andres svar på hovedinnlegg! Mht mitt svar i akkurat denne, så hadde det nok vært hensiktsmessig å lese alle svar først! Men av forskjellige grunner, er det ikke alltid jeg leser andres svar på innlegg som jeg føler at jeg har lyst å kommentere! Selv om jeg ikke har vært her lengst, kan jeg love deg at det jeg har fått med meg, at det er ganske vanlig at noen kommenterer etter å kun ha lest hovedinnlegget! Det har også vært riktig i mange tilfeller, få skrevet sin mening uten å bli farget av andres! Så derfor tenker jeg det er fint å gjøre det slik i mange tilfeller, for så å lese andres svar og evt kommentere de igjen! Denne gangen ble det ikke slik, verken leste andres svar først eller etter mitt svar! Håper nå at du kan tilgi meg for at jeg ikke leste alle svarene, før jeg ga mitt eget! Endret 27. april 2016 av Lykkehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå