AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #21 Del Skrevet 23. april 2016 Og nei.... Invitasjonen kan ikke missforstås, når det står "... Håper du og (navnet til barnet) kommer" Anonymkode: 14534...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #22 Del Skrevet 23. april 2016 Det var ingen formell invitasjon heller, bare en textmelding fra hans bror der han skrev at de håpte broren og barnet kom. Anonymkode: 14534...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #23 Del Skrevet 23. april 2016 Hæ? Anonymkode: b249a...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #24 Del Skrevet 23. april 2016 Hæ hva? Jeg svarer på alle spørsmålene... Anonymkode: 14534...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #25 Del Skrevet 23. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nei.... Invitasjonen kan ikke missforstås, når det står "... Håper du og (navnet til barnet) kommer" Anonymkode: 14534...f0c Eksen og kjæresten din har barn sammen? Anonymkode: 50225...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #26 Del Skrevet 23. april 2016 Han har ikke barn med denne eksen. Anonymkode: 14534...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 23. april 2016 #27 Del Skrevet 23. april 2016 Er det dere som har barn da? Dette var innviklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 23. april 2016 #28 Del Skrevet 23. april 2016 Så hvis du får barn med samboeren din blir du mor til din egen tremenning? Faren din en mannsjåvinist som du ikke har kontakt med, svogeren din et ekkelt kryp. Denne kjæresten din, har han tilstrekkelig gode sider til å veie opp for alt dette? Kjenner jeg har mest lyst til å foreslå at du flytter langt vekk og starter på nytt uten den gjengen der! Det Hillbilly-opplegget du er oppe i nå kan umulig være sundt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 23. april 2016 #29 Del Skrevet 23. april 2016 Forøvrig, så sier det seg selv at din samboer i denne situasjonen fint kan droppe å reise i dåpen. Så kan de sitte der med eksen hans. Det er faktisk en rimelig konsekvens når de ikke respekterer at han styrer sitt eget partnervalg! Og ikke tenk på at "det går ut over dåpsbarnet!" Ungen er så liten at den merker da ingen ting til hvem som kommer eller ikke! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 23. april 2016 #30 Del Skrevet 23. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nei.... Invitasjonen kan ikke missforstås, når det står "... Håper du og (navnet til barnet) kommer" Anonymkode: 14534...f0c Hvilket barn er det som er invitert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #31 Del Skrevet 24. april 2016 Trenger ikke gjøre dere vanskeligere enn nødvendig. Litt innviklet er det men ikke SÅ vanskelig!? Jeg leser det som at; samboeren har et barn. Han og barnet er invitert i dåp. Ikke TS. Eksen (ikke barnets mor ) er også invitert. TS: jeg syns det er veldig uhøflig og barnslig av svigerbror å utelate deg. Jeg hadde nok forventet at sambo ikke dro. Egentøig av flere grunner. Om han gikk så hadde det vært et signal til deg om hvor lojaliteten ligger. .. Anonymkode: d6ec6...149 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #32 Del Skrevet 24. april 2016 Det er nok flere versjoner i denne saken enn den vi får høre... Anonymkode: 4d134...2d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2016 #33 Del Skrevet 24. april 2016 Her var det mye rart! Absurde familie- og kjærllighetsforhold over hele linja, sånn som jeg leser det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #34 Del Skrevet 24. april 2016 For noen merkelige familieforhold Anonymkode: 3f0bf...ac8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #35 Del Skrevet 24. april 2016 Skjønner godt hvorfor han ikke ber deg i dåpen med den forhistorien. Det ville bare vært veldig kleint. Anonymkode: 98459...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. april 2016 #36 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Den 22.4.2016 at 0.07, AnonymBruker skrev: Eh. . Du er sammen med din fars fetters bror. .. eller noe sånt? Hadde vært glad for å slippe den dåpen hadde jeg vært deg Anonymkode: 790d9...315 TS' samboer er også nødvendigvis hennes fars fetter. Endret 25. april 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. april 2016 #37 Del Skrevet 25. april 2016 Den 22.4.2016 at 23.59, SnappleIsland skrev: TS her. Typen min har ikke hatt særlig kontakt med broren sin og de snakker ikke noe annet sammen enn at de hilser når de møtes på butikken, så han har ingen planer om å ta noe sånt opp med sin bror. Typen min sier at det går ikke an å bry seg om noe sånt og hvis det er sånn de vil være så blir det demmes sak. Typen min sier at exen hans skal dra i den dåpen. Exen til typen min reiser enda på helgeturer til hans søsken og ber hans foreldre på middag osv. Jeg kommer nå til å gi dåpsgave og kort og hilsen fra meg, typen og hans barn, og kommer til å fortsette å gi julegaver og bursdagsgaver fra oss så får de bare leve med samvittigheten sin! Dette skjønte jeg fint lite av. Du snakker om "typen" og hans barn. Han har ikke barn hverken med deg eller sin eks, hvis jeg har forstått dette riktig. Har han barn med en tilfeldig kvinne da? Og at dette barnet og han selv er invitert i dåpen til den lille? En annen sak, det er vel ikke din svoger alene som inviterer til dåp. Barnet har vel også en mor? Hvordan stiller hun seg i denne historien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #38 Del Skrevet 25. april 2016 Den 22.4.2016 at 0.01, AnonymBruker skrev: Ja har kjent han hele livet. Vi har vært naboer hele livet og han er min fars fetter. Anonymkode: 14534...f0c Så du er kjæreste med et slektsmedlem av deg? UUUUUGHHH Anonymkode: c11ae...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2016 #39 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg blir mer forvirret av hver oppdatering TS kommer med, men jeg tror konklusjonen er at dette uansett ikke er en svigerfamilie jeg ville hatt noe stort behov for å ha noe mer med å gjøre enn jeg måtte og en dåp jeg ville synes det var helt greit å slippe å gå i... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #40 Del Skrevet 25. april 2016 Samboeren din er fetter av din far Broren til samboeren er fetter av din far Dåpsbarnet er da din tremenning Og stebarnet ditt er også din tremenning Og deres barn i fremtiden vil også bli din tremenning Kanskje moren til dåpsbarnet synes det ble litt ekkelt med dette forholdet, og sa til sin mann (din fars fetter) at hvis du blir invitert, må de nesten invitere alle tremenningene til barnet, og at det har de dessverre ikke plass til. Anonymkode: 69232...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå