AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #1 Del Skrevet 22. april 2016 Hei! Jeg har begynt å trene og generelt endret livsstil. Er kjempelei av å mislike kroppen min, og er klar for endring! Men - jeg har veldig vansker med å spise frokost, og lurer på om noen har prøvd å bytte ut et måltid eller to med noka, og gått ned i vekt? Kan du fortelle hvordan det gikk med deg? Anonymkode: 858d9...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2 Del Skrevet 22. april 2016 Prøvde dette med Allevo, ikke noka, men er vel mer eller mindre det samme tror jeg. Byttet ut lunch med det. Fungerte helt fint for meg Må være veldig streng med seg selv da. Å ikke tenke "jeg spiste så lite til lunch, så nå kan jeg ta en sjokolade" Det er ofte her folk sliter. Anonymkode: 3fcc7...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3 Del Skrevet 22. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde dette med Allevo, ikke noka, men er vel mer eller mindre det samme tror jeg. Byttet ut lunch med det. Fungerte helt fint for meg Må være veldig streng med seg selv da. Å ikke tenke "jeg spiste så lite til lunch, så nå kan jeg ta en sjokolade" Det er ofte her folk sliter. Anonymkode: 3fcc7...a2e Takk for svar Godt poeng, må være forsiktig med hva man putter i seg uansett! Anonymkode: 858d9...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 23. april 2016 #4 Del Skrevet 23. april 2016 Du trenger ikke å spise frokost om det er det som er problemet, du kan heller spise noe mer senere på dagen. Evt. ville jeg anbefalt en smoothie eller noe. Men det kommer fra ei som foretrekker å spise mat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 23. april 2016 #5 Del Skrevet 23. april 2016 Hvorfor spise dyre ting som smaker vondt, når yoghurt og bananer er så billige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. april 2016 #6 Del Skrevet 23. april 2016 4 minutter siden, Tekopper skrev: Hvorfor spise dyre ting som smaker vondt, når yoghurt og bananer er så billige? Det er et mysterium, men jeg tror det får folk til å føle at de gjør noe. Slanking er dessuten utrolig komplisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå