AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #81 Skrevet 23. april 2016 16 timer siden, Jerry Lee skrev: Tja...ser ut til at det er lett å gi meg ferie all den tid moderator er "korrupt"...og venn med de som vil ha meg bort. Andre får holde på i evigheter med hets, sjikane og mobbing..jeg ble kasta ut for "tullprat", avsporing og "usakligheter"... Ja,selvsagt er det alltid andre det er noe galt med. Jeg har vært moderator på et annet forum før,og der var det flere som deg. Sånne som ikke klarer å godta at de selv bryter regler og er paranoide og tror at alle skal ta en. Selvsagt så har de jo alltid lagt merke til at andre "får holde på som de vil mens stakkars meg blir kastet ut for ingenting". Eneste grunnen til at du opprettet denne tråden var for å sette moderatorene i dårlig lys,men det du klarte å gjøre var å sette deg selv i enda dårligere lys. Anonymkode: a55ce...a40 5
Jerry Lee Skrevet 23. april 2016 Forfatter #82 Skrevet 23. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja,selvsagt er det alltid andre det er noe galt med. Jeg har vært moderator på et annet forum før,og der var det flere som deg. Sånne som ikke klarer å godta at de selv bryter regler og er paranoide og tror at alle skal ta en. Selvsagt så har de jo alltid lagt merke til at andre "får holde på som de vil mens stakkars meg blir kastet ut for ingenting". Eneste grunnen til at du opprettet denne tråden var for å sette moderatorene i dårlig lys,men det du klarte å gjøre var å sette deg selv i enda dårligere lys. Anonymkode: a55ce...a40 Ok
Nordvesta Skrevet 23. april 2016 #83 Skrevet 23. april 2016 Tråden ryddet for hets / utehenging av moderator, spekulasjoner, brukerdebatt, avsporing, krenkende utsagn og personangrep, samt svar til alt dette Minner om at hetsing og uthenging av moderatorer/admin kan føre til utestengelse uten varsel Nordvesta, mod. 5
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 Forfatter #84 Skrevet 24. april 2016 8 timer siden, Nordvesta skrev: Tråden ryddet for hets / utehenging av moderator, spekulasjoner, brukerdebatt, avsporing, krenkende utsagn og personangrep, samt svar til alt dette Minner om at hetsing og uthenging av moderatorer/admin kan føre til utestengelse uten varsel Nordvesta, mod. Fint, det. ☺
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 Forfatter #85 Skrevet 24. april 2016 Den Friday, April 22, 2016 at 19.29, Jerry Lee skrev: ...etter å ha blitt kastet ut for en ubegripelig grunn... Fler som føler seg urettferdig behandlet av "sjefene" her inne? Innlegg ryddet for uthenging av moderator Nordvesta, mod. Fint. Var utidig av meg å navngi moderatoren. Beklager så mye til vedkommende. 2
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 Forfatter #86 Skrevet 24. april 2016 Den Friday, April 22, 2016 at 1.58, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4621a...ab2 Æsj. Promper du på meg? Virkelig... 😉
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #87 Skrevet 7. september 2016 Hva gjorde du gale? Anonymkode: 2aa52...f09
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #88 Skrevet 7. september 2016 Veit'a faan. Hvorfor henter du opp godt glemte og begravde tråder?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #89 Skrevet 7. september 2016 Husk at det skriver faen. Faan blir fån siden to a-er blir å. Du ville jo ikke kalt Aage for a-age ville du vel? Ellers bra å ha deg tilbake, håper du slipper flere "ferier" nå. Anonymkode: 06c61...179
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #90 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at det skriver faen. Faan blir fån siden to a-er blir å. Du ville jo ikke kalt Aage for a-age ville du vel? Ellers bra å ha deg tilbake, håper du slipper flere "ferier" nå. Anonymkode: 06c61...179 Uttales fa'an. 😛 Husk det. 😎 Ferier kan være greit, det. Men du svarte meg ikke. 😛
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #91 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Uttales fa'an. 😛 Husk det. 😎 Ferier kan være greit, det. Men du svarte meg ikke. 😛 Sjekk koden, var ikke jeg som dro opp tråden. Det skrives faen. Sier det ikke for å være ekkel eller slem. Anonymkode: 06c61...179
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #92 Skrevet 7. september 2016 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Veit'a faan. Hvorfor henter du opp godt glemte og begravde tråder? Bare ble nysgjerrig, du som er så kul og snill. Kan ikke se at du skulle blitt uttestengt Anonymkode: 2aa52...f09
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #93 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sjekk koden, var ikke jeg som dro opp tråden. Det skrives faen. Sier det ikke for å være ekkel eller slem. Anonymkode: 06c61...179 Ja. Så det etterpå. Fikk ikke endret. Uttales fa'an. Hvordan du vil skrive det er uvesentlig. 😛
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #94 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja. Så det etterpå. Fikk ikke endret. Uttales fa'an. Hvordan du vil skrive det er uvesentlig. 😛 Niks, ikke om jeg hadde vært læreren din og du hadde strøket i norsk. Anonymkode: 06c61...179
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #95 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Niks, ikke om jeg hadde vært læreren din og du hadde strøket i norsk. Anonymkode: 06c61...179
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #96 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare ble nysgjerrig, du som er så kul og snill. Kan ikke se at du skulle blitt uttestengt Anonymkode: 2aa52...f09 Nuh, vel. Takk. Trur eg. Hadde vært like greit om denne tråden forble begravd! (Tusen plusser ventes! 😛)
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #99 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, fiole skrev: Fanden! Ja? 😉 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 Forfatter #100 Skrevet 7. september 2016 Igjen... Fatter ikke hvorfor denne ble gravd frem fra dypet! La den få dø i fred. ☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå