Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #41 Skrevet 22. april 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjipt, jeg savnet deg. Anonymkode: 06c61...179 Innlegg ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Aah. Anonyme savnet meg. ☺ Hyggelig! Endret 23. april 2016 av Nordvesta
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #42 Skrevet 22. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fryktelig koselig du er da... Anonymkode: d8988...6fa Syns du det jeg svarte på var så koselig...? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #44 Skrevet 22. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke noe vondt å si, men han er desperat, patetisk og gir deg avsmak? Spent på hva du synes er vondt å si, egentlig... Anonymkode: e8ff9...d3b Anonymkode: b6852...631 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #45 Skrevet 22. april 2016 Har du tenkt å si unnskyld til meg nå da?
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #46 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Jeg aner ikke hvem du er. Like greit. ☺
Miss/usikker Skrevet 22. april 2016 #47 Skrevet 22. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke noe vondt å si, men han er desperat, patetisk og gir deg avsmak? Spent på hva du synes er vondt å si, egentlig... Anonymkode: e8ff9...d3b Jeg elsker hårsåre mennesker Jeg sa at det fikk meg automatisk til å TENKE det om han. Det er dermed ikke sagt at jeg synes at han er det for det vet jeg ingenting om. For alt jeg vet kan han være verdens hyggeligeste person. Vær litt mindre firkantet neste gang. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #48 Skrevet 22. april 2016 4 minutter siden, Miss/usikker skrev: Jeg elsker hårsåre mennesker Jeg sa at det fikk meg automatisk til å TENKE det om han. Det er dermed ikke sagt at jeg synes at han er det for det vet jeg ingenting om. For alt jeg vet kan han være verdens hyggeligeste person. Vær litt mindre firkantet neste gang. Bra du bare TENKTE det da. Og ikke SKREV det... I en offentlig tråd... Som han og andre leser... Litt sånn - "Ikke for å være frekk, men <sett inn frekk kommentar her>". Anonymkode: e8ff9...d3b 6
Miss/usikker Skrevet 22. april 2016 #49 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra du bare TENKTE det da. Og ikke SKREV det... I en offentlig tråd... Som han og andre leser... Litt sånn - "Ikke for å være frekk, men <sett inn frekk kommentar her>". Anonymkode: e8ff9...d3b Å herregud. 2
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #50 Skrevet 22. april 2016 24 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har du tenkt å si unnskyld til meg nå da? Det har jeg gjort. Flere ganger.
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #51 Skrevet 22. april 2016 11 minutter siden, Miss/usikker skrev: Jeg elsker hårsåre mennesker Jeg sa at det fikk meg automatisk til å TENKE det om han. Det er dermed ikke sagt at jeg synes at han er det for det vet jeg ingenting om. For alt jeg vet kan han være verdens hyggeligeste person. Vær litt mindre firkantet neste gang. Er ikke verdens hyggeligste...er slem, frekk og og ubehagelig. Det må du vel ha fattet nå? Hæ? 😢
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #52 Skrevet 22. april 2016 Jeg skjønner ikke helt, men @Jerry Lee - hvorfor har du opprettet fire tråder om deg selv? Hva er hensikten når du likevel føler du får dritt? Anonymkode: c0817...2a0 1
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #53 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt, men @Jerry Lee - hvorfor har du opprettet fire tråder om deg selv? Hva er hensikten når du likevel føler du får dritt? Anonymkode: c0817...2a0 Godt spørsmål... Hadde/har vel et lite håp om å finne gode mennesker å prate med og bli kjent med. Dessverre driter jeg meg ut i fylla noen ganger. Men er langt fra alt det stygge jeg blir kalt i kommentarene, og ikke minst i trådene opprettet spesielt i mot meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #54 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Godt spørsmål... Hadde/har vel et lite håp om å finne gode mennesker å prate med og bli kjent med. Dessverre driter jeg meg ut i fylla noen ganger. Men er langt fra alt det stygge jeg blir kalt i kommentarene, og ikke minst i trådene opprettet spesielt i mot meg. Jeg vet at du er en god mann, Jerry og syns det er trist at du stadig blir misforstått. Husk at det er hjelp å få om du sliter med alkoholen, vær ikke redd for å ta imot hjelp. God klem til deg. Anonymkode: 06c61...179 3
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #55 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at du er en god mann, Jerry og syns det er trist at du stadig blir misforstått. Husk at det er hjelp å få om du sliter med alkoholen, vær ikke redd for å ta imot hjelp. God klem til deg. Anonymkode: 06c61...179 Takk for gode ord. Det varmer. ☺ 1
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #56 Skrevet 22. april 2016 Ser mange fine kommentarer fra anonyme. Glad for de..men skulle ønske dere ikke var anonyme... 😉
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #57 Skrevet 22. april 2016 Men hvordan kan du forvente at andre skal være god og grei mot deg når du hetser nærmest en hver på dette forumet? ' Du kaller folk "Fjols" i hytt og gevær, og det er bare ett av dine slagord. Og nei, jeg tar denne som anonym for hvis ikke tar du navnekallingen videre til innboksen. Anonymkode: 2b112...2c9 3
Jerry Lee Skrevet 22. april 2016 Forfatter #58 Skrevet 22. april 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan du forvente at andre skal være god og grei mot deg når du hetser nærmest en hver på dette forumet? ' Du kaller folk "Fjols" i hytt og gevær, og det er bare ett av dine slagord. Og nei, jeg tar denne som anonym for hvis ikke tar du navnekallingen videre til innboksen. Anonymkode: 2b112...2c9 Jeg hetser ingen. Aldri gjort det. Reagerer negativt på negativt? Ja. Det gjør alle. Du, også. Og, nei..jeg PMer ikke alle...og "navnekaller" ingen før jeg har blitt det. Tro det eller ei. ☺ Natta. PS. Det var de HYGGELIGE jeg ønsket ikke var anonyme..da gjelder det nok ikke deg. 😉 Endret 22. april 2016 av Jerry Lee 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #59 Skrevet 22. april 2016 Supert, da kan vi kanskje gifte oss og spise flesk og duppe ukentlig da? Anonymkode: 4621a...ab2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #60 Skrevet 22. april 2016 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg hetser ingen. Aldri gjort det. Reagerer negativt på negativt? Ja. Det gjør alle. Du, også. Og, nei..jeg PMer ikke alle...og "navnekaller" ingen før jeg har blitt det. Tro det eller ei. ☺ Natta. PS. Det var de HYGGELIGE jeg ønsket ikke var anonyme..da gjelder det nok ikke deg. 😉 Da blir det alternativet "eller ei" på meg. Jeg vet jo at du gjør det. Det kan umulig være kun meg du har gjort det mot i innboksen. Og dessuten så har jeg sett deg gjøre det i flere tråder. Natta til deg også. Anonymkode: 2b112...2c9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå