AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #21 Del Skrevet 22. april 2016 Menn er ofte mer falske ved at de behandler deg normalt selv om de misliker eller dømmer deg. På den måten er kvinner mer ærlige ved at man merker de trekker seg unna. Når det er sagt så tipper jeg du ikke har den type personlighetstrekk som er satt pris på i det miljøet. Ulike miljø verdsetter ulike kvaliteter. Dette er ikke så mye kjønn som verdier og holdninger. Du har sikkert positive egenskaper som ville vært bra i andre miljøer, men som bommer her. Det beste du kan gjøre er å stole på egen vurdering og verdier, blåse i hva de rundt mener. En slik trygghet vil ofte føre til at andrr respekterer en, selv om man skiller seg ut Anonymkode: b7049...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #22 Del Skrevet 22. april 2016 Kvinnene er sjalu fordi du går godt overens med mennene, ganske enkelt. Anonymkode: 87d6f...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. april 2016 #23 Del Skrevet 23. april 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinnene er sjalu fordi du går godt overens med mennene, ganske enkelt. Anonymkode: 87d6f...c50 Ellers så kan det hende hun er en sånn tomboy - en guttejente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blæddi Skrevet 23. april 2016 #24 Del Skrevet 23. april 2016 Det var hyggelig i alt uhellet at 2 ville komme, kanskje de 2 har innsett at de 10 andre er teite. Og nå vil de bli kjent med deg istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. april 2016 #25 Del Skrevet 23. april 2016 Vi fryser da ikke ut noen vi prøver å knulle. Så dum er vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #26 Del Skrevet 23. april 2016 Har opplevd det samme i min samboers vennegjeng. Jeg er ikke innflytter i byen, ikke tatt noens plass eller noe. Ingen grunn egentlig. Frem til nå har jeg bare vært med de samla, jenter og gutter. Da prater så og si ingen med meg. Samme når jeg er med jentene alene. Men når jeg er med gutta alene med samboer så er de hyggeligere, mer åpne osv. I mitt tilfelle kan det være fordi de er kompis med typen og de ser at han har det bra osv. Men med jentene så er det ikke slik, der er jeg ny og kanskje litt konkurranse. Så må jeg ta mer initiativ enn mange, eller la helt være. Kan ikke tvinge de til noe, bare la de se hvordan jeg faktisk er over tid så kanskje det går seg til. Anonymkode: ba916...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. april 2016 #27 Del Skrevet 25. april 2016 Du er vel gjerne pen og omgjengelig og bygdetrollet er sjalu pga du kommer overens med mennene deres. Det er verst i små bygder, men misunnelse blant jenter og kvinner er verdenskjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 26. april 2016 #28 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Ta kontrollen da, når du treffer på noen av damene kan du innlede en samtale - spør dem om dem og gjerne litt personlig, nysgjerrig spørsmål. (Mener ikke at du skal kjøre helt Christine Koht på dem, men høres ut som du nå enten får prøve å bryte isen selv eller bare akseptere å bli holdt utenfor.) Fokuser på hva de sier og utbroder praten ut i fra det. Flett gjerne inn enkelte sammenligninger eller andre ting om deg som viser at du kan relatere, men fatt deg i korthet, de aller fleste liker best å snakke om seg selv så la de gjøre det. Etter at dere da går hvert til deres vil de ha inntrykk av at det var veldig interessant å treffe på deg og ha lyst til å gjenta. Og hvis det er sånn at de er sjalu osv fordi det er en ny dame på plass, ja, så ta det som et kompliment og se på det som noe usikkert og egentlig ganske sårt hos de som da oppfører seg dårlig/ignorerer deg. Hever du toleranse og forståelsesterskelen vil det skinne igjennom når du møter dem. Empati smitter. Endret 26. april 2016 av Isaccis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #29 Del Skrevet 30. april 2016 Hvordan er du sammen med mennene da? De jeg kjenner som opplever litt slikt er damer som er veldig "på" mannfolka. De mener kanskje bare å være vennlige, men når ei dame plutselig skal være veldig bestis med typen min, med masse klemming og "interne vitser" etc så lurer jo jeg litt på hva hun driver med og om jeg skal bli sjalu. Spesielt om dama også er "av den flørtete typen" Men om du ikke er "sånn", så foreslår jeg at du ikke tenker på dem som gruppe men som enkeltmennesker. Også snakker du med en av de. Hva med å si at du synes det er vanskelig å få venninner. At du gjerne skulle blitt invitert med på ting. Anonymkode: f38b2...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå