Gå til innhold

Hvor ofte vasker du klær?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler ofte at jeg vasker for ofte. Som regel setter jeg på en (evt. om jeg har tid) maskiner hver dag. Bor alene. Hvor ofte vasker du klær?

Anonymkode: 90a25...a67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* "evt TO" skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker i snitt to maskiner i uka. Vasker for meg og samboeren min.

Anonymkode: 006b9...0e5

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ofte at jeg vasker for ofte. Som regel setter jeg på en (evt. om jeg har tid) maskiner hver dag. Bor alene. Hvor ofte vasker du klær?

Her blir det også en maskin pr dag

AnonymBruker
Skrevet

Vi er bare to personer, så det blir bare 2 maskiner i uka. Hvis du vasker to maskiner daglig til bare deg selv er jo det veldig mye. Da bruker du enten enorme mengder med tøy eller at du er dårlig på å samle opp skittentøy

Anonymkode: 608a4...373

• Liker 4
Skrevet

Vasker 1-2 maskiner om dagen! 1 voksen og 2 barn. 

• Liker 1
Skrevet

Som regel hver dag, minst en maskin. Prøver å heller kjøre tre en dag for å ha en dag "fri"☺ baby, meg og mannen. Trener hver dag, og blir en del kluter med baby, i tillegg til alt annet😉

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

I snitt 2-3 ganger i uka, to personer. Noen ganger flere når jeg virkelig får ånden over meg, Digg å komme til bunns i skittentøyskurven:)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke annet enn å vaske klær, brette klær og se på skittentøyshauger som vokser sekund for sekund. :husarbeid: 

Anonymkode: b3993...b0e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En gang i uka når vi var to stykker. Nå har vi fått baby og ligger på ca 3 ganger i uka. Innimellom en vask ekstra for ull.

Anonymkode: 00c56...823

Skrevet

Ca. Annenhver dag. Vi er to voksne...

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld om jeg virker frekk, men setter du på vaskemaskinen for å vaske bare én truse, som et eksempel?

Jeg vasker tøy gjennomsnittlig én gang ukentlig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sikker, venter til det meste er utbrukt, før jeg så setter på flere samtidig. Kan vel gå feks 3 uker. Men har fellesvaskeri, så det er jo et styr.

Anonymkode: cd598...016

• Liker 1
Gjest TrailerEnka
Skrevet

Vi er 5 så her går vaskemaskinen hver dag 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksne og her går det ca 10 dager mellom hver vask.

Anonymkode: 7e77b...6b0

Skrevet

Ca 1 gang i uken, bor alene :) Setter som oftest på to vasker den dagen jeg vasker klær

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Unnskyld om jeg virker frekk, men setter du på vaskemaskinen for å vaske bare én truse, som et eksempel?

Jeg er ikke ts, men å spørre om noen vasker bare en truse vet du da vel selv er flåsete å spørre om?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men å spørre om noen vasker bare en truse vet du da vel selv er flåsete å spørre om?

Ts forteller at hun bor alene. Allikevel setter hun på klesvask hver dag, gjerne to omganger. Da må det være tillatt å spørre om hva hun vasker så ofte.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Arabella skrev:

Hvor mange vaskemaskiner vasker du den ene gangen pr uke da?

Det blir jo ganske mange maskiner i og med at noe skal vaskes på 40, noe på 60 og noe på 90 grader, og noe med milo og noe med omo color og noe med omo micro for hvitt og lyst tøy...

Anonymkode: b7534...5be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg bodde i kollektiv for noen år siden så dreiv ene jenta der på sånn. Vi endte opp med å kreve at hun betalte ekstra strøm. Hun kunne finne på å vaske 2 maskiner på en dag, 1 plagg om gangen. Helt håpløst og veldig merkelig 

Anonymkode: 00c56...823

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...