Gå til innhold

Den mindre pene venninna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Emm........Det var jo du som sa "ingen Mann er god nok for mine veninner", og nå sier du at du ikke har noe med deres kjærlighetsliv å gjøre og at du respekterer forholdene de har..?

Vel, det går an å ha to tanker i hodet samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes norske gutter er ganske kravstore til utseendet fordi det finnes så mange billedskjønne jenter som ser ut som Voe alle sammen.
Se litt utenfor Norge, f.eks. Tyskland, Skottland, Nederland etc så finner du nok noen. 
Det stedet jeg har fått minst oppmerksomhet fra gutter, av alle steder jeg har bodd/reist i mitt liv, er Oslo.

Anonymkode: db987...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Da jeg var yngre så tenkte jeg på meg selv som den stygge venninna. Jeg var ofte ute med ei venninne som fikk masse oppmerksomhet og jeg fikk egentlig ingen oppmerksomhet. Hvis jeg gjorde det så var det gjerne 20 år eldre menn og det var ikke jeg så interessert i.

Det var ikke før at jeg flyttet bort for å studere at noen begynte å legge merke til meg også. Jeg klarte ikke helt å skjønne det da for selvtilliten var virkelig på bunnen.

Fortsatt kan jeg tenke på meg selv som stygg,men egentlig er jeg ikke så ille da. Jeg er ikke den som får mest oppmerksomhet, men tror ikke jeg ønsker det heller. Det som har vært viktig for meg er å finne en som liker meg og som jeg også liker. Det har jo skjedd opptil flere ganger så noen må jo se et eller annet de liker :)

Jeg har klart meg bedre i virkeligheten enn da jeg prøvde nettdating. Det er jo mye man ikke ser om man kun ser på bilde av noen.

Så jeg tror at de aller fleste kan finne noen. Som noen andre skrev så er jo ikke de fleste der ute smellvakre og har perfekt kropp. De fleste er jo helt vanlige mennesker med feil og mangler,men de har funnet seg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ikke falt meg inn å kalle en venninne stygg, men... I mine øyne er det egentlig ikke noe som heter "å være stygg" i det hele tatt. Det er liksom ikke noe fasitsvar på hva som er pent, eller ikke. Personligheten avgjør alt mener nå jeg.

Ja, det finnes mindre pene mennesker, men jeg kunne jo aldri funnet på å sagt det til personen, og det finnes faktisk noe pent med de fleste. Dette går nok litt på viljen tror jeg. 

Folk er forskjellige. Noen folk sitter dag ut og dag inn og baksnakker utseendet til enkelt individer, andre folk diskuterer asylpolitikken, eller noe annet med litt mer dybde. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...