AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #22 Skrevet 20. april 2016 5 minutter siden, Fjompen skrev: Nattog komfort innebærer at alle får en toseter for seg selv. Og strøm til pc, og gratis kaffe. Hadde jeg hatt pengene, så hadde jeg helt klart tatt sovekupe, siden det alltid er litt små-bråk på toget, konduktøren skal sjekke billetter osv. Det er jo såklart rimeligst om man er to, siden du betaler 900,- uansett, men vel verdt pengene, spesielt om du skal noe viktig dagen etter. Om du går for vanlig sete, sørg for å ikke havne nærmest en vegg, de setene kan ofte ikke legges ned. Ville også valgt et yttersete, da er sjansen størst for at ingen tar setet ved siden av deg. Kan man få komfort på minipris mot et tillegg? Vet jeg høres veldig fjern ut her jeg skriver, men jeg får ikke noe opp og har aldri reist så langt med tog før. Er det ikke ladere på alle plasser på slike lange reiser? Anonymkode: e5a3c...d34
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #23 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som på fly Anonymkode: 7246e...ba9 Øhsj Anonymkode: e5a3c...d34
Smookiekins Skrevet 20. april 2016 #24 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man lene setet langt tilbake hvis noen sitter bak? Eller blir det som når man sitter på et fly, trangt og jævlig? Vindusplass er en selvfølge. Takler ikke noe annet når jeg reiser Anonymkode: e5a3c...d34 Det er bedre beinplass enn på fly, setene kan derfor fint taes helt bak uten at det plager passasjeren bak på samme måte. Men setene går jo ikke sånn veldig langt bak heller.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #25 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, Smookiekins skrev: Det er bedre beinplass enn på fly, setene kan derfor fint taes helt bak uten at det plager passasjeren bak på samme måte. Men setene går jo ikke sånn veldig langt bak heller. Så lenge jeg får de litt bak uten at en annen passasjer klikker i vinkel, så er jeg veldig fornøyd Anonymkode: e5a3c...d34
Smookiekins Skrevet 20. april 2016 #26 Skrevet 20. april 2016 Det er strøm på alle plassene. Det er noen av dagtogene som ikke har det.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #27 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, Smookiekins skrev: Det er strøm på alle plassene. Det er noen av dagtogene som ikke har det. Supert Får ikke bestillt komfort da, men får satse på at jeg får plassen alene alikevel Anonymkode: e5a3c...d34
Smookiekins Skrevet 21. april 2016 #28 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Supert Får ikke bestillt komfort da, men får satse på at jeg får plassen alene alikevel Anonymkode: e5a3c...d34 Det er ikke komfort på nattoget. Om du får plassen alene kommer helt ann på hvor mange passasjerer det er
annebanane Skrevet 21. april 2016 #29 Skrevet 21. april 2016 Tatt nattoget mellom Oslo og Bergen litt for mange ganger. Jeg får aldri sove, men det er fordi jeg må ha det fritt for potensielle irriterende menneskelyder rundt meg når jeg sover, Har ingen problem med lyden fra toget, men det er alltid noen som lager mye lyd eller snorker i vognene. Så jeg setter på film om jeg skal over der.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #30 Skrevet 21. april 2016 31 minutter siden, Smookiekins skrev: Det er ikke komfort på nattoget. Om du får plassen alene kommer helt ann på hvor mange passasjerer det er Haha. Så mye tid jeg kunne spart meg om jeg visste det. Har søkt og søkt for å finne komfortbilletter. Klassisk min flaks Anonymkode: e5a3c...d34
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #31 Skrevet 21. april 2016 Jeg reiser ofte i sovekupe på nattoget oslo-trondheim. Fantastisk reiseform. Du legger deg på kvelden og våkner opplagt om morgenen til din destinasjon. Tar nattoget omtrent en gang i mnd. Lager et falskt innkallingsbrev til rep øvelse i miliæret. Får 90% rabatt... Anonymkode: 9f080...3c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #32 Skrevet 21. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiser ofte i sovekupe på nattoget oslo-trondheim. Fantastisk reiseform. Du legger deg på kvelden og våkner opplagt om morgenen til din destinasjon. Tar nattoget omtrent en gang i mnd. Lager et falskt innkallingsbrev til rep øvelse i miliæret. Får 90% rabatt... Anonymkode: 9f080...3c6 Tror ikke det er helt greia mi å forfalske offentlige dokumenter. Er for glad i friheten og mitt rene rulleblad. Anonymkode: e5a3c...d34 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #33 Skrevet 21. april 2016 Hvordan funker det å ha kupe? Må man vente på konduktøren før man kan gå inn i kupeen eller kommer han og banker på? Anonymkode: bccde...dc3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #34 Skrevet 21. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan funker det å ha kupe? Må man vente på konduktøren før man kan gå inn i kupeen eller kommer han og banker på? Anonymkode: bccde...dc3 Sjekker inn i NSB Kafe. Klokkeslett står på nettsiden. Sørlandsbanen har komfort natt, tillegg på 195,- Anonymkode: 197eb...498
Hecubaa Skrevet 21. april 2016 #35 Skrevet 21. april 2016 Hvis du sørger for å stå opp tidlig den dagen du skal reise sånn at du er trøtt på kvelden så tror jeg det skal gå veldig bra og at du i det minste klarer å døse og slumre deg gjennom natten, og du holder uansett ut én dag i delvis zombietilstand etterpå.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #36 Skrevet 22. april 2016 Den 21.4.2016 at 17.22, Hecubaa skrev: Hvis du sørger for å stå opp tidlig den dagen du skal reise sånn at du er trøtt på kvelden så tror jeg det skal gå veldig bra og at du i det minste klarer å døse og slumre deg gjennom natten, og du holder uansett ut én dag i delvis zombietilstand etterpå. Er det jeg krysser fingrene for skal gå. Skal uansett ta en buss når jeg kommer til Bergen og kan sikkert sove litt på den også før jeg når stedet jeg skal Anonymkode: e5a3c...d34
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #37 Skrevet 25. april 2016 Noen som vet hvordan man sjekker inn på nattoget? Går man bare ombord som vanlig og setter seg på den tildelte plassen? Anonymkode: e5a3c...d34
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #38 Skrevet 25. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvordan man sjekker inn på nattoget? Går man bare ombord som vanlig og setter seg på den tildelte plassen? Anonymkode: e5a3c...d34 Ingen? Anonymkode: e5a3c...d34
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #39 Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen? Anonymkode: e5a3c...d34 Om du ikke har sovekupe så gjør du som ved vanlige togturer. Gå og sett deg på plassen din, og vent på at konduktøren kommer. Har du sovekupe så henvender du deg i kafevognen for å få utdelt nøkkel, så kan du bare gå og legge deg! Anonymkode: edc49...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå