AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #21 Skrevet 20. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhh, for en heldig datter du har, som har en så god forelder som deg! Klem Anonymkode: 3a97d...da3 Takk Jeg håper de aller fleste foreldre vil stå på for at barna sine skal ha det trygt og godt, og det håper jeg virkelig at du har også, uavhengig om du stilte spørsmålet med bakgrunn av at du sliter psykisk eller om du stilte spørsmålet på generelt grunnlag Anonymkode: ece43...c54
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #22 Skrevet 21. april 2016 Jeg har en datter som sliter psykisk. Startet med separasjonsangst på barneskolen, da fikk vi veldig god hjelp fra BUP, og det ble mye bedre. Men da hun startet på ungdomsskolen så kom både mer angst og depresjon. Vi fikk igjen god hjelp av BUP, har og et veldig godt samarbeid med skolen. Og jeg er ofte på møter med de, og de er utrolig flinke til å tilrettelegge for henne, så hverdagen hennes på skolen skal bli enklest mulig. Og hun er bedre, men ikke bra. Som mor så har det vært veldig viktig for meg, at hun skal føle at jeg tar henne seriøst, og at hun skal kunne fortelle meg alt, at jeg alltid er der for henne. At dette er ikke slitsomt for meg. Så hun kommer alltid til meg er det ekstra tøft, hun vekker meg og på natta, om hun får angstanfall. Og da setter vi oss i sofaen, ser på en komedie, tuller og ler og koser oss. Synes det er det viktigste, at hun alltid skal føle hun kan komme til meg, samme hva det er. Og selv om jeg blir vekket mitt på natta, så tar jeg det på en positiv måte. Og jeg vil jo mye heller at hun skal vekke meg, så kan vi få angstanfallet til å forsvinne fort, hun kan føle seg trygg. Enn at hun skulle slitt med det alene, og kanskje ikke fått sove noe på natten, og følt seg helt alene. Og jeg synes det er viktig at vi får profesjonell hjelp og. Jeg er alenemor, og da er det utrolig godt å få prate med profesjonelle, så man får vite om det man gjør er rett eller galt, og få tips til hva andre ting man kan gjøre. Som mamma, føler man seg ganske hjelpesløs, da man ikke kan hjelpe barnet sitt. For alt jeg vil er jo at hun skal ha det bra. Kan legge til at jeg har bare positive ting å si om BUP, og alle jeg kjenner som har vært innom BUP har bare positive ting og si og. Vet og om en jente som var alvorlig deprimert, og var tvangsinnlagt mange ganger. Men det var da aldri snakk om å umyndiggjøre henne. Anonymkode: 117bd...e84
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #23 Skrevet 21. april 2016 Tusen takk for gode tilbakemeldinger Anonymkode: 3a97d...da3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå