Zenobia Skrevet 29. april 2016 #21 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Viktigst av alt: Dette kommer til å gå bra!! Sender deg noen superklemmer Jeg er egentlig ganske målløs. I denne din rettferdige harme, bor det mye energi. Du sterke dame!! Jeg har heldigvis ikke erfaring med krisesenter selv. Håper du føler deg og dine interesser ivaretatt – det fortjener du! Og advokat er helt sikkert et meget klokt steg. Endret 29. april 2016 av Zenobia Stavefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amatøren Skrevet 29. april 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 29. april 2016 8 minutter siden, Zenobia skrev: Ser at du har oppdatert mens jeg svarte. Du modige kvinne! Takk Må man så må mann. Det er tøft, men det er eneste mulighet! Å leve i et minefelt er verre enn å leve på søppelfyllinga for å si det slik... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amatøren Skrevet 29. april 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 29. april 2016 Og takk og pris for at det finnes krisesenter som kan gi husrom og støtte når man står i en situasjon som dette! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amatøren Skrevet 29. april 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 29. april 2016 9 minutter siden, Zenobia skrev: Viktigst av alt: Dette kommer til å gå bra!! Sender deg noen superklemmer Jeg er egentlig ganske målløs. I denne din rettferdige harme, bor det mye energi. Du sterke dame!! Jeg har heldigvis ikke erfaring med krisesenter selv. Håper du føler deg og dine interesser ivaretatt – det fortjener du! Og advokat er helt sikkert et meget klokt steg. Må ha tro på at det skal gå bra, for det finnes ikke noe annet alternativ. Sinne er en god drivkraft, men jeg lurer jo litt på hvor lenge det holder. Kjenner at kroppen er så sliten at jeg har bare lyst til å legge meg ned i nærmeste grøftekant... men, det SKAL gå bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. april 2016 #25 Del Skrevet 30. april 2016 Tenker på deg i dag også, jeg Håper du finner et lyspunkt, noe glede, hver dag fremover. Det fortjener du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amatøren Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 11. mai 2016 Takk for støtte! Det har hjulpet masse å få andres respons og det har gjort meg sterkere! Tenk at man kan være så dum at man ikke ser hva slags person man er gift med. Han har i sannhet vist sitt rette ansikt etter at jeg forlot ham! Jeg skal heller leve fattig på en søppeldynge enn rik i et minefelt! En ting - hvordan gir man "poeng"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. mai 2016 #27 Del Skrevet 11. mai 2016 10 minutter siden, amatøren skrev: Takk for støtte! Det har hjulpet masse å få andres respons og det har gjort meg sterkere! Tenk at man kan være så dum at man ikke ser hva slags person man er gift med. Han har i sannhet vist sitt rette ansikt etter at jeg forlot ham! Jeg skal heller leve fattig på en søppeldynge enn rik i et minefelt! En ting - hvordan gir man "poeng"? Godt å høre fra deg Hvis det inspirerer deg å få andres respons, kan jo en dagbok her være et redskap? Bla over til et nytt kapittel i ditt liv Lenk gjerne dit herfra, om du vil at eventuelle lesere av denne tråden skal finne den? Hvorfor skulle du måtte leve på en søppeldynge?! Du har helt klart ressurser til å få et bra liv!! Man tar ett steg ad gangen; bygger møysommelig opp sitt liv igjen, og du er nå ganske sikkkert "vaksinert" fra å havne i en psykopats grep igjen Ang. poeng: Ved siden av tallet nede til høyre i innleggsvinduet, er det en pil opp. Trykk på denne, og den som har skrevet innlegget får poeng. Hvis du trykker ved en feiltagelse, kan du trykke én gang til, og da går poenget bort igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå